quote:One Dead After Blue Angels Jet Crash in South Carolina
Saturday , April 21, 2007
ADVERTISEMENT
BEAUFORT, S.C. —
A Navy F-18 Blue Angel plane crashed during an air show Saturday, according to televised reports. The county coroner's office said one person was killed, but it was not immediately clear who died.
Witnesses said the planes were flying in formation during the show at a Marine air base, and then one dropped down below the trees and apparently crashed. "The next thing I seen was just a big black cloud of smoke," Gerald Poop, who lives nearby, told CNN.
At the Blue Angels command headquarters at Pensacola Naval Air Station the petty officer duty said he "had no comment at this time." A woman who answered the phone at the county coroner's office said one person died in the crash. She refused to give her name or other details.
More than 100,000 were expected to attend the air show, and the Blue Angels were the main attraction. The elite aerial-demonstration team, which is based at Pensacola, recently celebrated it's 60th anniversary.
Beaufort is about 35 miles northwest of Hilton Head.
Ja, klopt, wij hebben geen hoogspanningskablesquote:Op zondag 22 april 2007 00:25 schreef Lightning_NL het volgende:
Oehhhhh, can I touch you?
Snap out of it gast, de kans dat ie op JOUW huis had kunnen vallen is verwaarloosbaar klein.
Das knap, want er komen meer Blue Angels dan vrachtwagens door mn straatquote:Op zondag 22 april 2007 00:28 schreef Lightning_NL het volgende:
De kans dat morgen een vrachtwagen je huis binnenrijdt is nog groter dan dat er een Blue Angel op je huis neerstort
je weet al dat het blue angel nr 6 is en niet nr 5?. knap.quote:Op zondag 22 april 2007 00:23 schreef Alexxxxx het volgende:
[afbeelding]
Die foto is vanuit mn eigen tuingemaakt, van het vliegtuig in kwestie
Had ook op MIJN huis kunnen vallen... raar gevoel....
Dat is wat op de FP staat.quote:Op zondag 22 april 2007 00:33 schreef M5 het volgende:
[..]
je weet al dat het blue angel nr 6 is en niet nr 5?. knap.
mja.. alleen is de leider van het team nr.1 en niet nr.6. en verder heb ik nog geen 1 bericht gezien wat bevestigt dat het idd om nr6 ging. zelfs de bron die de frontpage vermeld geeft dat niet aan. zo goed is m'n spaans nog wel. maar maakt verder ook niet uit.quote:
en je weet ook zeker dat ze afgelopen winter niet een andere f-18 van de honderden die ze hebben blauw geverft hebben?quote:Op zondag 22 april 2007 00:36 schreef Alexxxxx het volgende:
maar ik heb van nummer 5 ook wel een foto vanuit mn achtertuin als je wilt?
Ik HOEF dat niet eens te wetenquote:Op zondag 22 april 2007 00:39 schreef M5 het volgende:
[..]
en je weet ook zeker dat ze afgelopen winter niet een andere f-18 van de honderden die ze hebben blauw geverft hebben?
http://edition.cnn.com/2007/US/04/21/blueangels.crash/index.htmlquote:Op zondag 22 april 2007 00:38 schreef M5 het volgende:
[..]
mja.. alleen is de leider van het team nr.1 en niet nr.6. en verder heb ik nog geen 1 bericht gezien wat bevestigt dat het idd om nr6 ging. zelfs de bron die de frontpage vermeld geeft dat niet aan. zo goed is m'n spaans nog wel. maar maakt verder ook niet uit.
quote:Plane No. 6, just above center, crashed into a residential area two minutes after this image was captured Saturday.
Toen ze aankwamen zaten de nummerser al opquote:Op zondag 22 april 2007 12:51 schreef elcastel het volgende:
Én er staat me van bij dat de nummers vorig jaar op Leeuwarden zelf werden aangebracht, misschien wisselen ze af en toe van nummers ofzo ?
Ik weet inmiddels wel zeker dat Allison met 6 vloog. Ik kan de foto alleen niet plaatsen ivm rechten enzo ...quote:Op zondag 22 april 2007 12:53 schreef Alexxxxx het volgende:
Toen ze aankwamen zaten de nummerser al op
Aanstellerquote:Op zondag 22 april 2007 00:23 schreef Alexxxxx het volgende:
Had ook op MIJN huis kunnen vallen... raar gevoel....
Nieuw seizoen, nieuwe piloten.quote:Op zondag 22 april 2007 12:51 schreef elcastel het volgende:
Ik heb hier trouwens foto's waarop het lijkt dat John Allison vorig jaar in 6 vloog. Dit terwijl zijn overall nummer 5 aangeeft op de FP. Wsl zit daar de verwarring dan ook. Én er staat me van bij dat de nummers vorig jaar op Leeuwarden zelf werden aangebracht, misschien wisselen ze af en toe van nummers ofzo ?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |