Aan wie?quote:Op zaterdag 21 april 2007 23:18 schreef Heaven_Denies het volgende:
kut, nu heb ik m'n account verwed om het feit dat ik niet geband zou worden![]()
Frumzel dus.quote:Op zaterdag 21 april 2007 23:20 schreef Heaven_Denies het volgende:
[..]
weet ik niet meer
die gast in dat ene topic dat dicht is![]()
Gaat 'ie er mee inloggen krijgt hij een verlengde ban + een ban op zijn eigen account omdat die met een gebande kloon postte.quote:
Dat volg ik niet meer.quote:Op zaterdag 21 april 2007 23:23 schreef yosander het volgende:
[..]
Gaat 'ie er mee inloggen krijgt hij een verlengde ban + een ban op zijn eigen account omdat die met een gebande kloon postte.
Nou, jij logt in met Heaven_Denies (geband), die ban wordt verlengd + jij krijgt een ban (Frumzel) omdat je met een 'kloon' postte die geband was.quote:Op zaterdag 21 april 2007 23:26 schreef Frumzel het volgende:
[..]
Dat volg ik niet meer.
En nee, ik ben geen weddenschap aangegaan...![]()
Whehe, pwndquote:Op zaterdag 21 april 2007 23:28 schreef yosander het volgende:
[..]
Nou, jij logt in met Heaven_Denies (geband), die ban wordt verlengd + jij krijgt een ban (Frumzel) omdat je met een 'kloon' postte die geband was.
Oh, je dacht toch niet dat ik met een opoeaccount ging posten?quote:Op zaterdag 21 april 2007 23:28 schreef yosander het volgende:
[..]
Nou, jij logt in met Heaven_Denies (geband), die ban wordt verlengd + jij krijgt een ban (Frumzel) omdat je met een 'kloon' postte die geband was.
wedden?quote:Op zaterdag 21 april 2007 23:38 schreef RSSSAP-02 het volgende:
Zo'n weddenschap zou ik vast en zeker verliezen.
En wel meteen.
quote:Op zondag 22 april 2007 00:11 schreef Heaven_Denies het volgende:
banaan, vraag?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |