Als je een zilverkleurige golf 5 op het verkeersplein rondjes zag rijden? J'mapelle René!quote:
Wie? Wat? Waar?quote:Op maandag 23 april 2007 11:03 schreef DevilsAndDust het volgende:
De eerste minimeet van de dag is alweer een feit!
Ach en weequote:Op maandag 23 april 2007 11:03 schreef DevilsAndDust het volgende:
De eerste minimeet van de dag is alweer een feit!
Alex, kwam iets ophalen, op mijn kamer.quote:Op maandag 23 april 2007 11:07 schreef freecell het volgende:
[..]
Wie? Wat? Waar?
Ik heb TARA al wel gemeet vandaag
Ja?quote:Op maandag 23 april 2007 11:08 schreef S-Two het volgende:
Ik meet trouwens ook elke dag.
M'n huisgenoot post hier af en toe eensquote:Op maandag 23 april 2007 11:10 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Ja?
Ik ken verder gelukkig geen Fokkers uit mn dagelijks leven, hehe.
Toch wel bij de deur ff iets gegeven en weer dicht gedaanquote:Op maandag 23 april 2007 11:09 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Alex, kwam iets ophalen, op mijn kamer.![]()
Ja verdimme, jullie minimeeten elke dag!
Hier? Wie is jouw huisgenoot dan?quote:Op maandag 23 april 2007 11:10 schreef S-Two het volgende:
[..]
M'n huisgenoot post hier af en toe eens.
Ik laat toch niet iemand anderhalf uur bij de DEUR staan?quote:Op maandag 23 april 2007 11:10 schreef Renesite het volgende:
[..]
Toch wel bij de deur ff iets gegeven en weer dicht gedaan![]()
Thomas87quote:Op maandag 23 april 2007 11:12 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Hier? Wie is jouw huisgenoot dan?
je moet nooit vreemde mensen binnenlatenquote:Op maandag 23 april 2007 11:13 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Ik laat toch niet iemand anderhalf uur bij de DEUR staan?
Alex is ook niet vreemd.quote:Op maandag 23 april 2007 11:15 schreef Renesite het volgende:
[..]
je moet nooit vreemde mensen binnenlaten![]()
hey, gaaf, ik had ook les in een zilverkleurige Golf 5! Maar ik heb je niet zien rijden, alleen een blauwe golf 5quote:Op maandag 23 april 2007 10:44 schreef Renesite het volgende:
[..]
Als je een zilverkleurige golf 5 op het verkeersplein rondjes zag rijden? J'mapelle René!
DAN hadden we dat sterrenkopje WEL kunnen helpenquote:Op maandag 23 april 2007 11:13 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Ik laat toch niet iemand anderhalf uur bij de DEUR staan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |