Zal vast wel iets zijn wat met eten te maken heeft.quote:Op zaterdag 21 april 2007 20:50 schreef Marrije het volgende:
[..]
Voor Jaap wel. Maar hij zei zonet dat ie ging fietsen, blijkbaar moet ie eerst nog ff wat anders doen.
laat me raden, banden op pompen? Jaap is weer iets aan het beramenquote:Op zaterdag 21 april 2007 20:50 schreef Marrije het volgende:
[..]
Voor Jaap wel. Maar hij zei zonet dat ie ging fietsen, blijkbaar moet ie eerst nog ff wat anders doen.
En al die vergelijkbare reacties...quote:Op zaterdag 21 april 2007 19:01 schreef Tissik het volgende:
[..]
Onzin. Er zijn grenzen. In het normale leven, kan dit ook niet. Het heet gewoon laster, en daar is wetgeving voor. Onze wetgeving, geldt ook voor de bewoners in DGK.
Tegen de camera pratenquote:Op zaterdag 21 april 2007 20:52 schreef proh het volgende:
[..]
laat me raden, banden op pompen? Jaap is weer iets aan het beramen
Een leuke aktie voor Judith is op zijn plaats.quote:Op zaterdag 21 april 2007 20:47 schreef schatje het volgende:
Aan de andere kant heeft Jaap Juf Judith zelf in het spel gebracht door te kloten met het studiemateriaal.
het leukste vermeld je niet, nl. dat mensen het maar moeten lezen `om deze verhaallijn` te volgen. Bewust of niet, hij zet het concept van DGK daarmee volledig te kakken. Jaapquote:Op zaterdag 21 april 2007 20:53 schreef F04 het volgende:
Beste mensen er komt vanavond een brief voor juf judith tesamen met een brief....
...Check even de website
... Ik ga eerst even fietsen om af te vallen.
Vislip zij hij wel ook tegen andere mensen.quote:Op zaterdag 21 april 2007 20:55 schreef schatje het volgende:
Jaap vond het toch ook laf op mensen te pakken op hun uiterlijk? Wat doet ie vervolgens zelf? De lippen van Natasia beledigen.
En de borsten van de vrouwen.quote:Op zaterdag 21 april 2007 20:55 schreef schatje het volgende:
Jaap vond het toch ook laf op mensen te pakken op hun uiterlijk? Wat doet ie vervolgens zelf? De lippen van Natasia beledigen.
Ik gun m dat welquote:Op zaterdag 21 april 2007 20:54 schreef Tissik het volgende:
Hoe lang zal het duren voor Jaap in de gaten krijgt dat zijn bezoekersaantal veroorzaakt wordt door een aantal mensen dat een refresher laat draaien om zijn site uit de lucht te laten vliegen?
Voor nu, denkt hij dat hij werkelijk populair is![]()
Van mij ook. Alleen moet hij dan niet miepen als ie wordt uitgescholden voor vetzak.quote:Op zaterdag 21 april 2007 20:57 schreef F04 het volgende:
Van mij mag hij verder gaan. Ik houd hem niet tegen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |