quote:Op zaterdag 21 april 2007 19:57 schreef Adelante het volgende:
ohjah, ik mis de OP...
mooie plaatjes enzo:
[afbeelding]
Ik ook! en ik heb naar Q_B gezwaaid!quote:
quote:Op zaterdag 21 april 2007 20:11 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Ik ook! en ik heb naar Q_B gezwaaid!
(mijn eerste irl-meet met een fokker!)![]()
Gefeliciteerdquote:Op zaterdag 21 april 2007 20:11 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
"Mooie plaatjes"quote:Op zaterdag 21 april 2007 19:57 schreef Adelante het volgende:
ohjah, ik mis de OP...
mooie plaatjes enzo:
[afbeelding]
ik liep gisteren nog langs wat ik denk dat je huis is, ik dacht even zwaaien maar je keek nietquote:Op zaterdag 21 april 2007 20:11 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
I am ashamed...quote:Op zondag 22 april 2007 10:54 schreef voodoolady het volgende:
ik liep gisteren nog langs wat ik denk dat je huis is, ik dacht even zwaaien maar je keek nietMaar misschien was het gewoon het verkeerde raam dat kan ook
Je hebt het toch niet over die spellenwinkel in de steenstraat? Of ga ik me nu in iets mengen waar ik niets vanaf weetquote:Op zondag 22 april 2007 10:54 schreef voodoolady het volgende:
[..]
De spelletjesnerds deden een bordspel dat de hele nacht duurt en ja geloof me het zijn nerdsIk heb ook een playstation 2 tegenwoordig, maar ik kan geen bal van dat hele 3d gebeuren ik ben nog van de mario bros
![]()
Het is ook zo veilig in Arnhemquote:Op zondag 22 april 2007 12:39 schreef -skippybal- het volgende:
Wat is Arnhem toch mooi he, ik heb dus blijkbaar gister vergeten om met m'n lamme kop de deur op slot te doen en allesch staat er gewoon nog![]()
![]()
Nummer 4 op de lijst van onveiligste steden he.quote:
De Sjonnies zijn echt wel leuk hoor!quote:Op zondag 22 april 2007 12:47 schreef ZwarteMagika het volgende:
He shit, gister Nederland Zingt in het Gelredome gemist
Zat even rond te kijken wie er met Koninginnenach/dag op het Kerkplein staan, iig Di-rect, Boris en... de SjonniesKomt er nog wat LEUKS of hoe zit dat
Eindhoven was de crimineelste stad stond hier gisteren in de krant (Eindhovens Dagblad). Daar merk ik dus ook helemaal niks vanquote:Op zondag 22 april 2007 12:44 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Nummer 4 op de lijst van onveiligste steden he.
Maar die lijst klopt voor geen fuck want Den Haag, Utrecht en Rotterdam staan lager. Right....
Ik wist niet eens dat ze nog bestondenquote:Op zondag 22 april 2007 12:50 schreef leolinedance het volgende:
[..]
De Sjonnies is echt wel leuk hoor!![]()
Dit is gewoon te triest voor worden. Arnhem met z'n breezercultuurquote:13.00-14.00 Boeijend
14.00-14.45 Good Things End
14.45-16.00 Roosbeef
16.00-17.30 Boris
17.30-19.00 De Sjonnies
19.00-20.30 Hutspot
20.30-22.00 Yes R
22.00-22.15 Otto Orgel
22.20-24.00 Loco Loco Disco Show
Ook geen Yes-Rquote:Op zondag 22 april 2007 14:50 schreef Garisson72 het volgende:
behoudens de Sjonnies ken ik er echt NIX van, en daar schaam ik me NIX voor...
Of van die huisvrouwen in gothic jurkenquote:Op zondag 22 april 2007 15:34 schreef Adelante het volgende:
*terug van de gothic and fantasy beurs in de rijnhal
mijn god wat heb ik hard moeten lachen om figuren die er als feeën, trollen en elfen bijliepen![]()
Klopt, en Good Things End is zo'n nieuw bandje die een hitje had met eeeh.. dat ene nummerquote:Op zondag 22 april 2007 15:14 schreef Garisson72 het volgende:
hmm, van naam misschien... hollandsche arrenbie-meuk?![]()
Boris zal dat Henkjansmits-'talent' wel zijn, en Roosbeef heb ik op de Ronde Weide weleens gezien geloof ik.
("zie je nou wel! je kent er wél een paar!")![]()
Oh ja dat was dit weekend he? Wij zaten nog te denken om te gaan puur alleen om ons dood te lachen om al dat mongolenvolkquote:Op zondag 22 april 2007 15:34 schreef Adelante het volgende:
*terug van de gothic and fantasy beurs in de rijnhal
mijn god wat heb ik hard moeten lachen om figuren die er als feeën, trollen en elfen bijliepen![]()
als je 't in juiste context weet te plaatsen (als niet al te ervaren bandje dus) is 't op hun manier best te pruimen... mits bier en aanverwante artikelen. vond ik.quote:Op zondag 22 april 2007 16:02 schreef ZwarteMagika het volgende:
[..]
Klopt, en Good Things End is zo'n nieuw bandje die een hitje had met eeeh.. dat ene nummerKlonk niet eens heel slecht. Roosbeef schijnt wel aardig te zijn toch?
I beg to differ...quote:Op zondag 22 april 2007 21:13 schreef leolinedance het volgende:
Die tieten in de OP zijn trouwens nep![]()
Ga eens naar de site waar dat plaatje vandaan komtquote:Op zondag 22 april 2007 22:15 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
als je 't in juiste context weet te plaatsen (als niet al te ervaren bandje dus) is 't op hun manier best te pruimen... mits bier en aanverwante artikelen. vond ik.![]()
vandaag echt enorrum lekker in Sonsbeek Park gezeten zeg! was echt leuk!![]()
PS. :
[..]
I beg to differ...![]()
I can see your point now...quote:Op zondag 22 april 2007 22:36 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Ga eens naar de site waar dat plaatje vandaan komt![]()
Daar werk ik (in het postbankgebouw)! Heb echt zin in koninginnenachtquote:Op zaterdag 21 april 2007 19:57 schreef Adelante het volgende:
ohjah, ik mis de OP...
mooie plaatjes enzo:
[afbeelding]
Ja daar zitten ze ook weleensquote:Op zondag 22 april 2007 12:18 schreef Pelgrim het volgende:
[..]
Je hebt het toch niet over die spellenwinkel in de steenstraat? Of ga ik me nu in iets mengen waar ik niets vanaf weet
TT aangepastquote:Op donderdag 19 april 2007 09:47 schreef Smeich het volgende:
Titel voor het volgende topic weet ik al : Bier en Tieten in Sonsbeek![]()
Dat wordt pas een stormlooptopic onder ons niet-Arnhemmers
Die ga ik ook zeker even bekijken, klein roodharig meisje met een dijk van een stemquote:Op zondag 22 april 2007 22:48 schreef Litso het volgende:
Roosbeef
Daar gaan ik heen voor ik moet werken
nee, 't werkt echtquote:
it's gonna be one hell of a summer for you...!quote:Op woensdag 25 april 2007 13:59 schreef voodoolady het volgende:
Ok ik heb dan wel een kantoor met dakterras en uitzicht, maar ze zijn dan wel weer de airco vergeten die ze wel in de rest van het pand hebben
Neuh eind van de maand hoop ik toch wel weg te zijnquote:Op woensdag 25 april 2007 14:03 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
it's gonna be one hell of a summer for you...!![]()
nou volgens mij is het toch een redelijk succes dat musiskwartier? Ik kan niet zeggen dat ik er dagelijks loop, in feite ben ik er pas 3 x geweest oid, en dat was in het weekend dan, maar het was er iig niet leeg.quote:Op vrijdag 27 april 2007 13:25 schreef Adelante het volgende:
Ook weer een nieuw winkelkwartier bij de BakkerstraatAlsof het Musiskwartier zo'n succes is...
Ik heb voor "lang" gestemd, als ze het dan gaan doen, dan ook maar meteen goed en al die kroegen en restaurantjes aan het water heeft wel wat.
quote:Op vrijdag 27 april 2007 13:32 schreef Garisson72 het volgende:
mooie voorbeelden van die vage plannen die je daar noemt, Skippybal! Is dat allemaal echt ooit overwogen?
*zucht*...quote:Arnhemse burgemeester Krikke krijgt tweede termijn
(Novum) - De Arnhemse burgemeester Pauline Krikke (VVD) blijft aan voor een tweede termijn. De gemeenteraad stuurt deze week een aanbeveling voor herbenoeming naar de commissaris van de Koningin in Gelderland. Dat laat de gemeente woensdag weten.
De burgemeester kwam vorig jaar onder vuur te liggen omdat ze een affaire binnen het politiekorps Gelderland-Midden niet goed aan zou hebben gepakt. Zo vond de SP dat Krikke geruchten niet snel genoeg had ontkracht. De leiding van het politiekorps werd vorig jaar in een eerste onderzoek beschuldigd van omkoping, machtsmisbruik en intimidatie. In een nader onderzoek werd geconcludeerd dat de beschuldigingen onterecht waren.
Krikke is sinds september 2001 burgemeester van Arnhem. Een burgemeester wordt benoemd voor zes jaar. De commissaris van de Koningin stuurt het advies voor herbenoeming met een eigen advies door naar minister van Binnenlandse Zaken Guusje ter Horst (PvdA). Die stuurt het advies weer door naar de Koningin, die uiteindelijk de burgemeester formeel benoemt.
Wat boeit die overlast nou voor het verkeer? Genoeg alternatieven wegen in arnhem...quote:Op vrijdag 27 april 2007 14:22 schreef Vork het volgende:
Het zal wel aan mij liggen, maar mij is echt totaal niet duidelijk wat er waarmee wordt gedaan en waar, bij iedere optie. En of het eigenlijk allemaal wel zo nodig is, om dat water zo ver de stad in de laten komen.
kort, lang of sluis, ik sta nog niet echt heel erg te juichen. Ik ben het wel met Garisson eens, als je het aanpakt, dat je het gelijk goed moet doen, zeker omdat zo'n verbouwing jaren overlast en geld kost. Kort valt dan ook sowieso al af. Gevoelsmatig (en ook lettend op kosten en noodzaak) zou ik voor lang gaan of helemaal niet. Ik vraag me namelijk ook echt af hoeveel behoefe er is naar al die kantoren, winkels en horeca in dat gedeelte van de stad en wat zijn de gevolgen voor de rest van de stad?
Ik heb nergens gezegd dat ik moet overlast alleen op het verkeer doelde.quote:Op vrijdag 27 april 2007 14:24 schreef -skippybal- het volgende:
Wat boeit die overlast nou voor het verkeer? Genoeg alternatieven wegen in arnhem...
Een preferendum zelfs. Een fancy naam voor een referendum waar je (in plaats van de keuze tussen ja en nee) alleenmaar kunt kiezen voor ja, ja of ja.quote:Op zaterdag 28 april 2007 10:35 schreef -skippybal- het volgende:
Het is ook zo'n bullshit referendum. Je kan geen eens nee stemmen.
Lach me kapot als van de 10% opkomst ofzo 80% blanco gaat stemmen![]()
Vraag ik me toch nog steeds af hoe diegene die vorige week was geweest in de tijd heeft kunnen reizenquote:Op zaterdag 28 april 2007 11:04 schreef -skippybal- het volgende:
De gothic beurs is trouwens vandaag voor de mensen die wat te lachen willen hebben.
Op internet kan allesquote:Op zaterdag 28 april 2007 11:40 schreef ZwarteMagika het volgende:
[..]
Vraag ik me toch nog steeds af hoe diegene die vorige week was geweest in de tijd heeft kunnen reizen
Het idd bijna net zo loos als de idee in Amsterdam om gedempte grachten weer te openen ...quote:Op vrijdag 27 april 2007 12:55 schreef -skippybal- het volgende:
Pff, dat nutteloze kutproject.
Is er geen optie met "Arnhem, tief nou eens op met je geldverslindende kansloze kutideetjes!!!"?
ah joh, die staan er net, die houden het vast wel vol hoor... toch?quote:Op zaterdag 28 april 2007 13:30 schreef Quickie_Butt het volgende:
man man man waar blijft die regen?!?!? mijn coniferen wat doe je?![]()
![]()
![]()
quote:Koeien springen over vangrail op N325
AMSTERDAM - In Arnhem is zaterdag een korte rodeo nodig geweest om vier losgebroken koeien weer achter hun hekken te krijgen. Omdat de runderen zonder probleem over de vangrail konden springen, was het nodig de N325 richting Nijmegen korte tijd voor het verkeer af te sluiten, meldt de politie.
De koeien wisten kort voor het middaguur los te breken op de Pleijbrug. Gealarmeerde agenten en omstanders slaagden erin de dieren na ongeveer tien minuten van de weg te halen, waarna de weg werd vrijgegeven voor het verkeer.
Die bestaat niet. Wel voor Drenthe als je intresse hebtquote:Op zaterdag 28 april 2007 16:10 schreef xJapser het volgende:
Trouwens, weet iemand nog een online politiescanner van Arnhem? Wil wel eens meeluisteren enzo
quote:Op zaterdag 28 april 2007 14:55 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
ah joh, die staan er net, die houden het vast wel vol hoor... toch?
( niente groene vingers eigenlijk...)
ik hoorde het op de radio ja, arme beestenquote:Op zaterdag 28 april 2007 16:08 schreef xJapser het volgende:
Ik ben ze serieus tegengekomen, stond daar midden op de brug ineens in een kleine fileWas wel humor, die beestjes helemaal in de stress en eentje sprong zo de andere weghelft op over de middenvangrail
Die krengen gingen altijd dood bij mij door uitdrogingquote:Op zaterdag 28 april 2007 16:42 schreef -skippybal- het volgende:
Cactussen
Hoe flik je dat nou weer? In de woestijn overleven ze wel maar in De Laar drogen ze spontaan uitquote:Op zaterdag 28 april 2007 16:56 schreef Hertog_Martin het volgende:
[..]
Die krengen gingen altijd dood bij mij door uitdroging
Weet je seker dat je niet in dit topic hiermee moet zijn?quote:Op zaterdag 21 april 2007 19:14 schreef Quickie_Butt het volgende:
Ik gooide hem dicht. Dus hier weer verder
![]()
Arnhem #9 Waar je lekker kan chillen in de lente
Met speciaal voor Adelante:
[afbeelding]
[afbeelding]
mooie plaatjes
Whehe, was niet in Arnhem, maar ja, ze waren echt uitgedroogd iig, en niet zo'n klein beetje ookquote:Op zaterdag 28 april 2007 16:59 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Hoe flik je dat nou weer? In de woestijn overleven ze wel maar in De Laar drogen ze spontaan uit
ja wàt!quote:
Als ze er net staan moet je ze juist elke morgen ( voordat de zon erop staat) en elke avond ( nadat de zon weg is) sproeien.quote:Op zaterdag 28 april 2007 14:55 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
ah joh, die staan er net, die houden het vast wel vol hoor... toch?
( niente groene vingers eigenlijk...)
Ja ééntje. Vanaf de Drielse Dijk naar de Praets of hoe heet dat. Als je zo onder aan de nieuwe brug een 180 graden bocht maakt en dan links aan blijft houden kom je er zo opquote:Op zaterdag 28 april 2007 20:28 schreef Hertog_Martin het volgende:
Liggen er ook paden doorheen? nee toch?
dat zeg ik.. geen groene vingers alhier.quote:Op zaterdag 28 april 2007 17:45 schreef B.A.Trix het volgende:
[..]
Als ze er net staan moet je ze juist elke morgen ( voordat de zon erop staat) en elke avond ( nadat de zon weg is) sproeien.![]()
quote:Op zaterdag 28 april 2007 20:30 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
dat zeg ik.. geen groene vingers alhier.![]()
Ah nu zie ik het op google earth, ik dacht al van: aan de rechterkant van de brug (als je uit stad komt) kan je toch niet fietsen? maar idd aan einde van de brug net voor dat bruggetje voor voetgangers en fietsers kan je 180 graden keren idd en dan weer de brug onderdoor. Maar eens doen dan.quote:Op zaterdag 28 april 2007 20:29 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Ja ééntje. Vanaf de Drielse Dijk naar de Praets of hoe heet dat. Als je zo onder aan de nieuwe brug een 180 graden bocht maakt en dan links aan blijft houden kom je er zo op
Maar auto's mogen er niet op, of je moet er wonen.
Wanneer die op visite is, of woon je nog thuis?quote:Op zaterdag 28 april 2007 20:34 schreef Garisson72 het volgende:
... maar wel een vader die zo af en toe gek genoeg is om de boel bij te snoeien enzo![]()
![]()
hallo Q_B![]()
wanneer die bij mij is ja, en dat is mijn thuis. Dus beide is waar!quote:Op zaterdag 28 april 2007 20:37 schreef Hertog_Martin het volgende:
[..]
Wanneer die op visite is, of woon je nog thuis?
hihihi mijn pa is net zo gekquote:Op zaterdag 28 april 2007 20:34 schreef Garisson72 het volgende:
... maar wel een vader die zo af en toe gek genoeg is om de boel bij te snoeien enzo![]()
![]()
hallo Q_B![]()
white stripes was leukquote:Op zaterdag 28 april 2007 20:52 schreef Garisson72 het volgende:
ja hè! superrelexed in mijn voortuintje! bier & muziek, ff helemaal pojfect.![]()
tosca, underworld, BRMC, White Stripes... welke vond je leuk?
Ik nietquote:Op zaterdag 28 april 2007 23:59 schreef remlof het volgende:
Wie gaan er morgenavond naar Di-rect kijken op de markt? [afbeelding]
mwahquote:Op zaterdag 28 april 2007 21:20 schreef Garisson72 het volgende:
maar de rest kon hij wel waarderen?
ik vroeg me al af hoever het geluid zou dragen...![]()
goeie keus trouwens!![]()
dan gaan hubbie en ik geen goeie vriendjes worden deze zomer...quote:Op zondag 29 april 2007 00:18 schreef Quickie_Butt het volgende:
mwahniet echt.... maar goed hij is ook meer van de Sinatra en Elvis enzo
Ikke!!!quote:Op zaterdag 28 april 2007 23:59 schreef remlof het volgende:
Wie gaan er morgenavond naar Di-rect kijken op de markt? [afbeelding]
Spannend zegquote:Op zondag 29 april 2007 01:46 schreef remlof het volgende:
[..]
Tof! The_Witch en Herald zullen ook wel komen, we bellen wel
Ach, het is beter dan K3quote:Op zondag 29 april 2007 01:48 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Spannend zegKeihard rocken met Di-rect
![]()
Ze is best aardig hoor, maar wel een baggeruser. Maar ja, dat is -skippybal- ookquote:Op zondag 29 april 2007 02:32 schreef Hertog_Martin het volgende:
Oh geen interesse trouwens, lees net een enorme kutpost van d'r toevallig.. baggeruser..
heb me weer eens laten verleiden door 't uiterlijk, het eclipse effect![]()
Ok, dan ben je een baggeruser in ONZquote:Op zondag 29 april 2007 02:35 schreef -skippybal- het volgende:
Maar een derde van m'n posts zijn in dat kutforum van jouw. De rest is zo ongeveer allemaal serieus![]()
Ik heb al twee 8packs Grolsch ingeslagenquote:Op zondag 29 april 2007 02:43 schreef -skippybal- het volgende:
Er zijn trouwens best veel winkels morgen gewoon open![]()
Kroonse Wal?quote:Op zondag 29 april 2007 02:43 schreef -skippybal- het volgende:
Of nouja, veel.... De Coop in ieder geval![]()
ow en nikky jij ook zoiets zeggen, om te baggeren, kan ik niet combineren met aardig.quote:Op zondag 29 april 2007 02:34 schreef remlof het volgende:
[..]
Ze is best aardig hoor, maar wel een baggeruser. Maar ja, dat is -skippybal- ook
Rijkerswoerd. En als je into Amstel bent hebben ze ook nog een aardige aanbieding. Een tray halvos voor 10 euroquote:
oh maar DAT wil ik wel zienquote:Op zondag 29 april 2007 01:57 schreef remlof het volgende:
[..]
Ach, het is beter dan K3
Aanstaande vrijdag speelt Dribbel_ trouwens met zijn band in Arnhem bij Jules. Daar ga ik ook wel effe kijken,
quote:Op zondag 29 april 2007 00:21 schreef remlof het volgende:
[..]
Nee maar jij hebt dan ook geen sociaal leven
daar zit een heel verhaal achterquote:Op zondag 29 april 2007 06:55 schreef Hertog_Martin het volgende:
[..]
ow en nikky jij ook zoiets zeggen, om te baggeren, kan ik niet combineren met aardig.
ONZ blijft een jammerlijk forum
Kan me geen fuck schelen wat je tegen wie hebt, wmb geef je dribbel een goede trap in z'n ballenquote:Op zondag 29 april 2007 15:28 schreef fraubitch het volgende:
[..]
daar zit een heel verhaal achter
hij heeft toen al de hele avond zowel dribbel als mij liggen bedreigen en volgde me in al me topics, om me daarna neer te halen. Ik was hem gewoon kotsbeu. Of is het toevallig je kloon dat je het je zo persoonlijk aantrekt?
Ik kom in ieder geval ook dan, en serieus, in het echt ben ik best aardig
Betere evenementenzaal in elk geval dan de nummer 2 van de competitie, die ze ge-wel-dig van de titel hebben afgehoudenquote:Op zondag 29 april 2007 17:35 schreef Vork het volgende:
Nee, Vitesse is gewoon een matige club, met een veredelde evenementenzaal als thuisbasis.
Ik zag je SMS'je net pas aangezien ik 'm thuis had laten liggen en nee, ik kom nietquote:
Als evenementenzaal zuigt het ook lantaarnpalen hoor.quote:Op zondag 29 april 2007 17:41 schreef Adelante het volgende:
[..]
Betere evenementenzaal in elk geval dan de nummer 2 van de competitie, die ze ge-wel-dig van de titel hebben afgehouden
Qua geluid vind ik persoonlijk de Arena nog slechter, dat wil niet zeggen dat het Gelredome de akoustiek op orde heeftquote:Op zondag 29 april 2007 17:42 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Als evenementenzaal zuigt het ook lantaarnpalen hoor.
Wist niet dat je een Vitesse supporter was?quote:Op zondag 29 april 2007 17:41 schreef Adelante het volgende:
[..]
Betere evenementenzaal in elk geval dan de nummer 2 van de competitie, die ze ge-wel-dig van de titel hebben afgehouden
Stadionconcerten in het algemeenquote:Op zondag 29 april 2007 17:43 schreef Adelante het volgende:
[..]
Qua geluid vind ik persoonlijk de Arena nog slechter, dat wil niet zeggen dat het Gelredome de akoustiek op orde heeft
Van oorsprong Achterhoeker dus vanaf volgend jaar kan ik nog maar voor een club zijn in de Eredivisiequote:Op zondag 29 april 2007 17:43 schreef WebForce het volgende:
Wist niet dat je een Vitesse supporter was?
voordeel van op het rsc werken (geen feestdagen), we gaan morgen naar arnhem, lekker in de zon op een terrasje met goede muziek...quote:Zo dadelijk naar Arnhem, heerlijk weer!. Tussendoor (morgen 10-17) werken en dan weer naar Arnhem
![]()
met slecht weer ook hoor, heerlijk in de regen met de hond wandelen onder alle groenquote:Op zondag 29 april 2007 17:44 schreef Hertog_Martin het volgende:
Ben er nog nooit geweest, het gelredome. Van de buitenkant ziet het er niet echt mooi uit ofzo ook.
Aardig wat mensen al bij rijkerswoerdse plassen deze week.. allemaal aan het water want terrasje er tegen over deed niet echt goede zaken
Arnhem kent trouwens zoveel groen he voor een stad, zoveel parkjes en wandelpaden, met mooi weer is Arnhem echt chill
tjaquote:Op zondag 29 april 2007 17:14 schreef Hertog_Martin het volgende:
[..]
Kan me geen fuck schelen wat je tegen wie hebt, wmb geef je dribbel een goede trap in z'n ballenmaar ik word gewoon treurig van hoe respectloos mensen met kanker omspringen. Dat mensen het als scheldwoord er in een uitbarsting soms uitgooien is te begrijpen, maar jij pakt het er express bij om controversieel te zijn of wat dan ook.
Geloof best dat je verder wel aardig bentmaar ik weet niet... als ik mensen zulke dingen zie/hoor zeggen is 't lastig om echt positief te blijven
Sorry dat ik 'roddel' over je in dit topic trouwens, doe ik normaal nooit zo
Ik moet zeggen dat dat concert van Radiohead (tevens ook mijn enige keer in die tent) mij nog behoorlijk meeviel qua geluid en sfeer. En ja de Arena is een sfeerloze galmbak, maar daar speelt in elk geval een club die tot op de laatste competitiedag nog meedeed om de punten, al hadden ze er daar natuurlijk eentje meer van moeten maken, om er ook daadwerkelijk wat mee te kunnen, maargoed, dat is hun eigen schuld.quote:Op zondag 29 april 2007 17:42 schreef -skippybal- het volgende:
Als evenementenzaal zuigt het ook lantaarnpalen hoor.
Eén keer concertje van Radiohead daar gepakt maar dat was eens maar nooit meer
quote:Op zondag 29 april 2007 12:43 schreef Quickie_Butt het volgende:
[..]
oh maar DAT wil ik wel zien!!!
even gauw een kratje tomaten regelen
quote:
Dus jij bent diegene die het toestaat zoieamnd in m'n ballen te laten schoppenquote:Op zondag 29 april 2007 18:11 schreef Hertog_Martin het volgende:
[..]
Ik leg uit waarom ik met die post zat, dat het me alleen om het disrespect van het leed van kanker ging, en dat dat ook enige is eigenlijk en je me verder wel ok lijkt... en dan reageer je nu alsof ik onmogelijk doe. Dat zulke uitspraken voor een groot aantal mensen kwetsend is weet je ook wel lijkt me. Maar als jij nu zegt van 'dan niet' omdat je zoiets hebt van 'zo ben ik nou eenmaal en als dat jou dwars zit, dan gaat het niet' is wat anders dan wanneer je hebt van 'ja sorry normaal zeg ik zulke dingen niet en ging ook te ver'. Als je meer aan het 1e denkt, ok het zij zo. Als je meer richting het 2e zit, is er wmb niets aan de hand en is het zand er over
Had verkeerd gelezen trouwens, ik zei 'wmb geef je dribbel een trap in z'n ballen' omdat ik las dat hij je ook irriteerde die avond ipv dat ie óók werd geirriteerd door die gozert. Maar goed dat was ook slechts een grapje om aan te geven dat het me niet ging om of je boos op iemand was of niet.
Moet je maar niet schelden, ja jij ook!quote:
ligt eraan wat je leuk vind hetquote:Op zondag 29 april 2007 18:28 schreef -skippybal- het volgende:
Dribbel_, Dribbel_, Dribbel_!! Maak je toffe muziek?
Waarschijnlijk is het pas half 2 afgelopenquote:Op zondag 29 april 2007 18:28 schreef remlof het volgende:
Kunnen we na afloop van je concert nog even bieren Dribbel_ of moet je meteen weer weg uit de provincie?
Ow dan gaan we wel zuipen voor je optredenquote:Op zondag 29 april 2007 18:34 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Waarschijnlijk is het pas half 2 afgelopen
en dan moeten we ook weer terug aangezien zanger en drummer om 6 uur weer in amsterdam op schiphol moeten staan![]()
duhquote:Op zondag 29 april 2007 18:39 schreef remlof het volgende:
[..]
Ow dan gaan we wel zuipen voor je optreden
omdat peerquote:Op zondag 29 april 2007 19:03 schreef Vork het volgende:
Ik ben eigenlijk ook wel benieuwd, alleen moet je me dan nog wel overtuigen waarom ik vrijdag a.s. naar jouw band moet gaan staan kijken en luisteren in plaats van Do Make Say Think in Doornroosje, diezelfde avond?
Conference peer, of Gieser Wildeman?quote:Op zondag 29 april 2007 19:09 schreef Dribbel_ het volgende:
omdat peer
overtuigend argument... we're there dude!quote:
Ik vind het wel leuk dat je erbij bentquote:Op zondag 29 april 2007 19:21 schreef fraubitch het volgende:
ik ben er in ieder geval bijof hertog_martin het nou leuk vind of niet
ghighgihgigghghighiihghighighighighighighighiquote:Op zondag 29 april 2007 19:25 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik vind het wel leuk dat je erbij bent![]()
Probeer ik het nog uit te praten...quote:Op zondag 29 april 2007 19:21 schreef fraubitch het volgende:
Hij heeft niks tegen je of iets en dat probeert ie ook te zeggen leer ff lezenquote:Op zondag 29 april 2007 19:21 schreef fraubitch het volgende:
Meenemen naar het marktplein vanavondquote:Op zondag 29 april 2007 20:05 schreef Vork het volgende:
Hmmm, Ik heb hier nu een aantal halve liters Erdinger weißbier liggen en die moeten voor morgen op (anders kom ik nooit van dat nu bijna lege krat af). Dat wordt dus zuipen met een missie
Ik had me verkeken, het zijn er maar 3. Moeten toch op, maar 3 dat mag toch geen probleem zijnquote:
Ik was em ergens in een topic tegengekomen jaquote:Op zondag 29 april 2007 20:06 schreef Vork het volgende:
Dribbel, die bandnaam van jullie he, heb je die toevallig uit dat "verzin hier leuke bandnamene" o.i.d. topic?
Do make say think? Wat? Waar? Wanneer?quote:Op zondag 29 april 2007 20:17 schreef Vork het volgende:
Dit gaat jeuken, ik moet ook maar eens op zoek naar een band.
Ik kom vrijdag wel even kijken, ik heb dat Do Make Say Think toch al een paar keer gezien,
Vrijdag (a.s.) in Doornroosje, maar dan kan Arnhem niet, want dan speelt Too Loud for Granny in Julesquote:Op zondag 29 april 2007 20:18 schreef TheSilentEnigma het volgende:
Do make say think? Wat? Waar? Wanneer?
quote:Op zondag 29 april 2007 20:19 schreef Vork het volgende:
[..]
Vrijdag (a.s.) in Doornroosje, maar dan kan Arnhem niet, want dan speelt Too Loud for Granny in Jules
Bandjes zijn tof jaquote:Op zondag 29 april 2007 20:17 schreef Vork het volgende:
Dit gaat jeuken, ik moet ook maar eens op zoek naar een band.
Ik kom vrijdag wel even kijken, ik heb dat Do Make Say Think toch al een paar keer gezien,
Ah, interessant!quote:Op zondag 29 april 2007 20:19 schreef Vork het volgende:
Vrijdag (a.s.) in Doornroosje, maar dan kan Arnhem niet, want dan speelt Too Loud for Granny in Jules
Ik heb een paar jaar in een rock/metal gespeeld (toetsen). Hoewel ik daar wel mee ben gestopt (metal is niet wat ik wil spelen), ga ik nog wel 2 optredens met ze doen (want die stonden sowieso nog in de planning).quote:
Okee tofquote:Op zondag 29 april 2007 20:24 schreef Vork het volgende:
[..]
Ik heb een paar jaar in een rock/metal gespeeld (toetsen). Hoewel ik daar wel mee ben gestopt (metal is niet wat ik wil spelen), ga ik nog wel 2 optredens met ze doen (want die stonden sowieso nog in de planning).
Maar ik zoek een band dichter bij huis en meer richting Indie/Post-rock.
Klopt, alleen het post-rock bolwerk van Nederland is toch wel Utrecht en na jaren iedere week gerepeteerd te hebben in Utrecht, is mij de reis toch wel een beetje tegen gaan staan (en ook een reden om er niet langer meer mee door te gaan). Ik wil graag in Arnhem blijven, dus dan ligt het initiatief toch al gauw bij mij.quote:Op zondag 29 april 2007 20:33 schreef Dribbel_ het volgende:
Okee tofbij die indie/postrock heb je ook genoeg mogelijkheden met toetsen ja
Okee dank je, je moet inderdaad overal omheen luistere want het is écht een KUTopnamequote:Op zondag 29 april 2007 20:36 schreef Hertog_Martin het volgende:
Zeg dribbel, ik luister nu naar die demo Closer but still far away, moet zeggen dat ik het wel lekker vind klinken! Is niet echt mijn muziekgenre, dus vind de soort zang wat minder persoonlijk, maar vooral de intro van 45 sec klinkt gewoon erg lekker
Heb verder geen verstand van die genres maar een alternatieve stad als Nijmegen kan je toch wel terecht of niet?quote:Op zondag 29 april 2007 20:38 schreef Vork het volgende:
[..]
Klopt, alleen het post-rock bolwerk van Nederland is toch wel Utrecht en na jaren iedere week gerepeteerd te hebben in Utrecht, is mij de reis toch wel een beetje tegen gaan staan (en ook een reden om er niet langer meer mee door te gaan). Ik wil graag in Arnhem blijven, dus dan ligt het initiatief toch al gauw bij mij.
Bij Metal ben je ook niet geheel doelloos met toetsen, alleen wanneer je meer wil dan bombastische achtergrond-accoorden, dan schurk je toch al gauw tegen een andere stijl aan.
Hier in Delft heb je practisch alleen funk/blues/jazz bandjesquote:Op zondag 29 april 2007 20:38 schreef Vork het volgende:
[..]
Klopt, alleen het post-rock bolwerk van Nederland is toch wel Utrecht en na jaren iedere week gerepeteerd te hebben in Utrecht, is mij de reis toch wel een beetje tegen gaan staan (en ook een reden om er niet langer meer mee door te gaan). Ik wil graag in Arnhem blijven, dus dan ligt het initiatief toch al gauw bij mij.
Bij Metal ben je ook niet geheel doelloos met toetsen, alleen wanneer je meer wil dan bombastische achtergrond-accoorden, dan schurk je toch al gauw tegen een andere stijl aan.
Ja klopt, maar ik ben lui en ik wil eigenlijk gewoon naar een repetitieruimte kunnen fietsen. Het openbaar vervoer in met een synthesizer kan, maar is wel onhandig.quote:Op zondag 29 april 2007 20:41 schreef Hertog_Martin het volgende:
Heb verder geen verstand van die genres maar een alternatieve stad als Nijmegen kan je toch wel terecht of niet?
Ja het zijn droge gitaar geluidenquote:Op zondag 29 april 2007 20:41 schreef Vork het volgende:
Niet om heel nadeling of zeikerig over te komen, maar ik dacht dat het gewoon een opname uit de repetitieruimte was (je weet wel, 2 microfoons, recordertje en 20 keer raggen in de hoop dat er in elk geval een bruikbare opname tussen zit).. Maar desondanks klinkt Closer But Still Far Away goed, muzikaal gezien klopt het. Die andere twee nummers die op myspace staan vertonen jammergenoeg wel enkel niveau verschil met Closer But Still Far Away, met name in de zang.
Delft, dat klinkt dat bijna net als Haarlem. Daar is het ook funk wat de klok slaat. Arnhem e.o. heeft veel metalbands en qua optredens ook een opvallend groot aanbod aan rockabilly/psychobilly. Maar qua aanbod aan muziek op amateur-niveau valt er in Arnhem eigen weinig te klagen.quote:Op zondag 29 april 2007 20:42 schreef Dribbel_ het volgende:
Hier in Delft heb je practisch alleen funk/blues/jazz bandjesMaarja in Arnhem zit je toch redelijk goed wat muziek betreft het leeft daar meer dan in andere delen van Nederland
Gitaar is echt een lastig instrument om goed op te nemen. Wij hadden er ook problemen mee. we hebben een keer zelf wat opgenomen en een keer in een studio, maar bij beide resultaten klinken de gitaren als blik.quote:Op zondag 29 april 2007 20:43 schreef Dribbel_ het volgende:
Ja het zijn droge gitaar geluidenze moeten nog allemaal ge-amped worden ook he tklinkt gewon écht kut allemaal daarom zijn we ook hard bezig met nieuwe dingen opnemen
Maar het komt inderdaad over als dat niveau![]()
Ik kijk er wekelijks, maar er staat nog niets tussen tot nu toe. Maar ik zal zelf wel t.z.t. wat plaatsen als ik hier de boel (mijn levenquote:Op zondag 29 april 2007 20:45 schreef remlof het volgende:
Vork, hier al eens gekeken? http://www.jacobiberg.nl/muzikantenbank/
Ja dat is kutquote:Op zondag 29 april 2007 20:47 schreef Vork het volgende:
[..]
Gitaar is echt een lastig instrument om goed op te nemen. Wij hadden er ook problemen mee. we hebben een keer zelf wat opgenomen en een keer in een studio, maar bij beide resultaten klinken de gitaren als blik.
Dat is mooiquote:Op zondag 29 april 2007 20:47 schreef Hertog_Martin het volgende:
Slechte opname of niet, ik hoor iig wel potentieel
Oh dat klinkt als een basis voor een prima nummer. Dat met die baslijnen en computergeprogrammeerde drums ken ikquote:Op zondag 29 april 2007 20:51 schreef Dribbel_ het volgende:
Ja dat is kut
heb hier zelf vanmiddag wat opnomen
alleen nog ff goed gitaargeluid nemen dan solo's inspelen inzingen enz alles dan gaat er vast wel iets uit komen
Baslijnen erin nogdit is gewoon computergaar bas ding
klik
http://media.putfile.com/voyeur-90
Iddquote:Op zondag 29 april 2007 20:58 schreef Vork het volgende:
[..]
Oh dat klinkt als een basis voor een prima nummer. Dat met die baslijnen en computergeprogrammeerde drums ken ik. Maar het werk wel voor een goede impressie. Voor ideeen speelde ik altijd baslijnen in op toetsen (en dat terwijl ik hier gewoon een basgitaar heb hangen).
Klopt live klinkt de meeste muziek naturlijk wel beter. Voordeel is dat het ook redelijk gangbare muziek is wat de meeste mensen wel kunnen waarderen.quote:Op zondag 29 april 2007 21:02 schreef Vork het volgende:
Maar jullie muziek is wel bij uitstek muziek dat live het beste tot z'n recht komt. Ik verwacht dus een overdonderd goede podiumpresentatie volgende week
Behalve je oma natuurlijkquote:Op zondag 29 april 2007 21:08 schreef Dribbel_ het volgende:
Klopt live klinkt de meeste muziek naturlijk wel beter. Voordeel is dat het ook redelijk gangbare muziek is wat de meeste mensen wel kunnen waarderen.
Ja klopt het kutte is in een goeie studio word het allemaal mooi opgenomen klinkt het allemaal goed, maar dat kost klauwen met geld en dat zuigtquote:Op zondag 29 april 2007 21:04 schreef Doc het volgende:
Klinkt wel aardig en alles wat je zegt over die opnamen klopt
De punk van jullie is iets te poppie om crap te laten klinken. Zelf (jaaaaren geleden) punk opnamen gemaakt en die klonken ook crap - maar dat paste juist welquote:Op zondag 29 april 2007 21:09 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Ja klopt het kutte is in een goeie studio word het allemaal mooi opgenomen klinkt het allemaal goed, maar dat kost klauwen met geld en dat zuigtdus als iemand nog wat geld heeft waar die niks mee doet dan.....
![]()
Ik heb geen flauw ideequote:Op zondag 29 april 2007 21:12 schreef Vork het volgende:
Waar bestaat vrijdag jullie concurrentie eigenlijk uit?
Ik heb ook geen flauw idee wat voor zaak het is of ietsquote:Op zondag 29 april 2007 21:16 schreef Vork het volgende:
Ik kon het ook niet vinden, dus we zien wel. Maar ik denk wel dat ik wel even langs kom op te kijken, supporten of wat dan ook. Ik ben echter nog nooti in Jules geweest, dus ik weet niet hoelang ik het daar uit ga houden
Dan gaan we dat maar doen hequote:Op zondag 29 april 2007 21:23 schreef Vork het volgende:
Ik vermoed een foute, "onze doelgroep is iedereen, en daarom hebben we ook wel eens bandjes" tent, maar dan wordt er dus van jullie verwacht dat jullie het leuk gaan maken
En kamers zijn ook nog eens makkelijk te vinden hier in Arnhemquote:Op zondag 29 april 2007 21:29 schreef Dribbel_ het volgende:
Dan gaan we dat maar doen he
krijg binnekort het schema doorgemaild en alels dus dan zal ik dat hier nog wel eens neergooien![]()
Misschien moet ik maar gaan verhuizen, Arnhem topic is veel leuker dan Delft topicdas echt te gaar
Dat valt hier in principe ook nog mee gelukkigquote:Op zondag 29 april 2007 21:39 schreef Vork het volgende:
[..]
En kamers zijn ook nog eens makkelijk te vinden hier in Arnhem
dat kon ik je zo al wel vertellenquote:Op maandag 30 april 2007 00:19 schreef Garisson72 het volgende:
sorry, maar Di-Rect sucked monkeyballs.
wel lekker druk overal!
jij zo van "wtfquote:Op maandag 30 april 2007 09:08 schreef Vork het volgende:
Zat ik gisteren lekker een biertje te drinken in de stad, kom ik Herald tegen.
ik las: heb jij geen man trouwens... wat zullen we nou krijgen!!?!?quote:Op maandag 30 april 2007 01:44 schreef Quickie_Butt het volgende:
[..]
dat kon ik je zo al wel vertellen
zet maar weer gauw de Stripes aan
heb jij geen msn trouwens?
De Laar...Oost en West, prima wonen voor weinig geld.quote:Op zondag 29 april 2007 21:45 schreef Vork het volgende:
Nog verder? Dan is het zo'n eind fietsen.
Nee nouja Schuytgraaf bijvoorbeeld wordt best mooi, maar dat voor mij niet te betalen.
yeah, if you're gay....quote:Op maandag 30 april 2007 11:04 schreef xJapser het volgende:
[..]
De Laar...Oost en West, prima wonen voor weinig geld.
hoe was Di-rect?quote:Op maandag 30 april 2007 12:39 schreef -skippybal- het volgende:
Wat een drukte gister zeg! Ik ben nu al bang voor zo
Oja kater en gister een mosh gestart bij di-rect
En nog kunnen bieren met Remlof![]()
Vragen naar de bekende weg enzo..;.quote:
Wees er blij mee zou ik zeggen. Het zijn echt de gaarste tetten sinds Eva Braun.quote:Op maandag 30 april 2007 12:43 schreef zoalshetis het volgende:
ik ken die borsten!
volgens mij is de foto uit de op wel eens vrij lang op mijn pik komen zitten. joechei!!
Jaja Arnhem is echt zwaar cultureel hoorquote:Op maandag 30 april 2007 12:44 schreef Adelante het volgende:
Ach, het was vast niet zoals Kane op het dak van Jules
Vandaar al die nieuwe cultuur gebouwen op rijnboog ookquote:Op maandag 30 april 2007 12:44 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Jaja Arnhem is echt zwaar cultureel hoor
is dat een zin?quote:Op maandag 30 april 2007 12:43 schreef zoalshetis het volgende:
ik ken die borsten!
volgens mij is de foto uit de op wel eens vrij lang op mijn pik komen zitten. joechei!!
Die uiteraard nu al aan het mislukken zijn maar dat willen ze nooit toegeven dus pompen ze er weer wat miljoenen.quote:Op maandag 30 april 2007 12:46 schreef Adelante het volgende:
[..]
Vandaar al die nieuwe cultuur gebouwen op rijnboog ook
Die hebben Ali-Bquote:
*G72 seconds that!quote:Op maandag 30 april 2007 12:50 schreef -skippybal- het volgende:
*-skippybal- mompelt iets over eerst Luxor...
anders rot ff opquote:Op zondag 29 april 2007 19:54 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Hij heeft niks tegen je of iets en dat probeert ie ook te zeggen leer ff lezen![]()
succesquote:Op maandag 30 april 2007 13:36 schreef Vork het volgende:
Nou, ik ga zo maar eens kijken of ik de stad nog kan bereiken vandaag.
Shit.... Je zal je auto er maar hebben geparkeerd. Of nog erger, je zal er maar net lopen op dat tijdstip...quote:Op maandag 30 april 2007 17:38 schreef ZwarteMagika het volgende:
Bestuurder knalt op 22 auto's
Gelukkig sliep ik met m'n oordopjes in
Iddquote:Op maandag 30 april 2007 17:43 schreef remlof het volgende:
[..]
Shit.... Je zal je auto er maar hebben geparkeerd. Of nog erger, je zal er maar net lopen op dat tijdstip...
We kunnen natuurlijk ook altijd nog wel mensen gebruiken voor in de frontlinies.quote:Op maandag 30 april 2007 19:20 schreef Hertog_Martin het volgende:
Van mij mogen hardrijders en dronkenrijders gedeporteerd worden naar een auto-vrij eiland
ver van huis is vrij relatief in Nederland hoorquote:Op dinsdag 1 mei 2007 01:46 schreef sanni het volgende:
Nou over een paar uur is het dus richting Arnhem voor 2 dagen. Ik hoop dat er na het werk wat te beleven valt want..EN ver van huis..EN in een vreemde stad zijn 2 dingen waar ik slecht tegen kan.
Maar goed, we zien wel wat het wordt en ga i.i.g.datgene doen waar ik voor naar Arnhem kom.[afbeelding]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |