quote:Op zaterdag 21 april 2007 19:57 schreef Adelante het volgende:
ohjah, ik mis de OP...
mooie plaatjes enzo:
[afbeelding]
Ik ook! en ik heb naar Q_B gezwaaid!quote:
quote:Op zaterdag 21 april 2007 20:11 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Ik ook! en ik heb naar Q_B gezwaaid!
(mijn eerste irl-meet met een fokker!)![]()
Gefeliciteerdquote:Op zaterdag 21 april 2007 20:11 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
"Mooie plaatjes"quote:Op zaterdag 21 april 2007 19:57 schreef Adelante het volgende:
ohjah, ik mis de OP...
mooie plaatjes enzo:
[afbeelding]
ik liep gisteren nog langs wat ik denk dat je huis is, ik dacht even zwaaien maar je keek nietquote:Op zaterdag 21 april 2007 20:11 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
I am ashamed...quote:Op zondag 22 april 2007 10:54 schreef voodoolady het volgende:
ik liep gisteren nog langs wat ik denk dat je huis is, ik dacht even zwaaien maar je keek nietMaar misschien was het gewoon het verkeerde raam dat kan ook
Je hebt het toch niet over die spellenwinkel in de steenstraat? Of ga ik me nu in iets mengen waar ik niets vanaf weetquote:Op zondag 22 april 2007 10:54 schreef voodoolady het volgende:
[..]
De spelletjesnerds deden een bordspel dat de hele nacht duurt en ja geloof me het zijn nerdsIk heb ook een playstation 2 tegenwoordig, maar ik kan geen bal van dat hele 3d gebeuren ik ben nog van de mario bros
![]()
Het is ook zo veilig in Arnhemquote:Op zondag 22 april 2007 12:39 schreef -skippybal- het volgende:
Wat is Arnhem toch mooi he, ik heb dus blijkbaar gister vergeten om met m'n lamme kop de deur op slot te doen en allesch staat er gewoon nog![]()
![]()
Nummer 4 op de lijst van onveiligste steden he.quote:
De Sjonnies zijn echt wel leuk hoor!quote:Op zondag 22 april 2007 12:47 schreef ZwarteMagika het volgende:
He shit, gister Nederland Zingt in het Gelredome gemist
Zat even rond te kijken wie er met Koninginnenach/dag op het Kerkplein staan, iig Di-rect, Boris en... de SjonniesKomt er nog wat LEUKS of hoe zit dat
Eindhoven was de crimineelste stad stond hier gisteren in de krant (Eindhovens Dagblad). Daar merk ik dus ook helemaal niks vanquote:Op zondag 22 april 2007 12:44 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Nummer 4 op de lijst van onveiligste steden he.
Maar die lijst klopt voor geen fuck want Den Haag, Utrecht en Rotterdam staan lager. Right....
Ik wist niet eens dat ze nog bestondenquote:Op zondag 22 april 2007 12:50 schreef leolinedance het volgende:
[..]
De Sjonnies is echt wel leuk hoor!![]()
Dit is gewoon te triest voor worden. Arnhem met z'n breezercultuurquote:13.00-14.00 Boeijend
14.00-14.45 Good Things End
14.45-16.00 Roosbeef
16.00-17.30 Boris
17.30-19.00 De Sjonnies
19.00-20.30 Hutspot
20.30-22.00 Yes R
22.00-22.15 Otto Orgel
22.20-24.00 Loco Loco Disco Show
Ook geen Yes-Rquote:Op zondag 22 april 2007 14:50 schreef Garisson72 het volgende:
behoudens de Sjonnies ken ik er echt NIX van, en daar schaam ik me NIX voor...
Of van die huisvrouwen in gothic jurkenquote:Op zondag 22 april 2007 15:34 schreef Adelante het volgende:
*terug van de gothic and fantasy beurs in de rijnhal
mijn god wat heb ik hard moeten lachen om figuren die er als feeën, trollen en elfen bijliepen![]()
Klopt, en Good Things End is zo'n nieuw bandje die een hitje had met eeeh.. dat ene nummerquote:Op zondag 22 april 2007 15:14 schreef Garisson72 het volgende:
hmm, van naam misschien... hollandsche arrenbie-meuk?![]()
Boris zal dat Henkjansmits-'talent' wel zijn, en Roosbeef heb ik op de Ronde Weide weleens gezien geloof ik.
("zie je nou wel! je kent er wél een paar!")![]()
Oh ja dat was dit weekend he? Wij zaten nog te denken om te gaan puur alleen om ons dood te lachen om al dat mongolenvolkquote:Op zondag 22 april 2007 15:34 schreef Adelante het volgende:
*terug van de gothic and fantasy beurs in de rijnhal
mijn god wat heb ik hard moeten lachen om figuren die er als feeën, trollen en elfen bijliepen![]()
als je 't in juiste context weet te plaatsen (als niet al te ervaren bandje dus) is 't op hun manier best te pruimen... mits bier en aanverwante artikelen. vond ik.quote:Op zondag 22 april 2007 16:02 schreef ZwarteMagika het volgende:
[..]
Klopt, en Good Things End is zo'n nieuw bandje die een hitje had met eeeh.. dat ene nummerKlonk niet eens heel slecht. Roosbeef schijnt wel aardig te zijn toch?
I beg to differ...quote:Op zondag 22 april 2007 21:13 schreef leolinedance het volgende:
Die tieten in de OP zijn trouwens nep![]()
Ga eens naar de site waar dat plaatje vandaan komtquote:Op zondag 22 april 2007 22:15 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
als je 't in juiste context weet te plaatsen (als niet al te ervaren bandje dus) is 't op hun manier best te pruimen... mits bier en aanverwante artikelen. vond ik.![]()
vandaag echt enorrum lekker in Sonsbeek Park gezeten zeg! was echt leuk!![]()
PS. :
[..]
I beg to differ...![]()
I can see your point now...quote:Op zondag 22 april 2007 22:36 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Ga eens naar de site waar dat plaatje vandaan komt![]()
Daar werk ik (in het postbankgebouw)! Heb echt zin in koninginnenachtquote:Op zaterdag 21 april 2007 19:57 schreef Adelante het volgende:
ohjah, ik mis de OP...
mooie plaatjes enzo:
[afbeelding]
Ja daar zitten ze ook weleensquote:Op zondag 22 april 2007 12:18 schreef Pelgrim het volgende:
[..]
Je hebt het toch niet over die spellenwinkel in de steenstraat? Of ga ik me nu in iets mengen waar ik niets vanaf weet
TT aangepastquote:Op donderdag 19 april 2007 09:47 schreef Smeich het volgende:
Titel voor het volgende topic weet ik al : Bier en Tieten in Sonsbeek![]()
Dat wordt pas een stormlooptopic onder ons niet-Arnhemmers
Die ga ik ook zeker even bekijken, klein roodharig meisje met een dijk van een stemquote:Op zondag 22 april 2007 22:48 schreef Litso het volgende:
Roosbeef
Daar gaan ik heen voor ik moet werken
nee, 't werkt echtquote:
it's gonna be one hell of a summer for you...!quote:Op woensdag 25 april 2007 13:59 schreef voodoolady het volgende:
Ok ik heb dan wel een kantoor met dakterras en uitzicht, maar ze zijn dan wel weer de airco vergeten die ze wel in de rest van het pand hebben
Neuh eind van de maand hoop ik toch wel weg te zijnquote:Op woensdag 25 april 2007 14:03 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
it's gonna be one hell of a summer for you...!![]()
nou volgens mij is het toch een redelijk succes dat musiskwartier? Ik kan niet zeggen dat ik er dagelijks loop, in feite ben ik er pas 3 x geweest oid, en dat was in het weekend dan, maar het was er iig niet leeg.quote:Op vrijdag 27 april 2007 13:25 schreef Adelante het volgende:
Ook weer een nieuw winkelkwartier bij de BakkerstraatAlsof het Musiskwartier zo'n succes is...
Ik heb voor "lang" gestemd, als ze het dan gaan doen, dan ook maar meteen goed en al die kroegen en restaurantjes aan het water heeft wel wat.
quote:Op vrijdag 27 april 2007 13:32 schreef Garisson72 het volgende:
mooie voorbeelden van die vage plannen die je daar noemt, Skippybal! Is dat allemaal echt ooit overwogen?
*zucht*...quote:Arnhemse burgemeester Krikke krijgt tweede termijn
(Novum) - De Arnhemse burgemeester Pauline Krikke (VVD) blijft aan voor een tweede termijn. De gemeenteraad stuurt deze week een aanbeveling voor herbenoeming naar de commissaris van de Koningin in Gelderland. Dat laat de gemeente woensdag weten.
De burgemeester kwam vorig jaar onder vuur te liggen omdat ze een affaire binnen het politiekorps Gelderland-Midden niet goed aan zou hebben gepakt. Zo vond de SP dat Krikke geruchten niet snel genoeg had ontkracht. De leiding van het politiekorps werd vorig jaar in een eerste onderzoek beschuldigd van omkoping, machtsmisbruik en intimidatie. In een nader onderzoek werd geconcludeerd dat de beschuldigingen onterecht waren.
Krikke is sinds september 2001 burgemeester van Arnhem. Een burgemeester wordt benoemd voor zes jaar. De commissaris van de Koningin stuurt het advies voor herbenoeming met een eigen advies door naar minister van Binnenlandse Zaken Guusje ter Horst (PvdA). Die stuurt het advies weer door naar de Koningin, die uiteindelijk de burgemeester formeel benoemt.
Wat boeit die overlast nou voor het verkeer? Genoeg alternatieven wegen in arnhem...quote:Op vrijdag 27 april 2007 14:22 schreef Vork het volgende:
Het zal wel aan mij liggen, maar mij is echt totaal niet duidelijk wat er waarmee wordt gedaan en waar, bij iedere optie. En of het eigenlijk allemaal wel zo nodig is, om dat water zo ver de stad in de laten komen.
kort, lang of sluis, ik sta nog niet echt heel erg te juichen. Ik ben het wel met Garisson eens, als je het aanpakt, dat je het gelijk goed moet doen, zeker omdat zo'n verbouwing jaren overlast en geld kost. Kort valt dan ook sowieso al af. Gevoelsmatig (en ook lettend op kosten en noodzaak) zou ik voor lang gaan of helemaal niet. Ik vraag me namelijk ook echt af hoeveel behoefe er is naar al die kantoren, winkels en horeca in dat gedeelte van de stad en wat zijn de gevolgen voor de rest van de stad?
Ik heb nergens gezegd dat ik moet overlast alleen op het verkeer doelde.quote:Op vrijdag 27 april 2007 14:24 schreef -skippybal- het volgende:
Wat boeit die overlast nou voor het verkeer? Genoeg alternatieven wegen in arnhem...
Een preferendum zelfs. Een fancy naam voor een referendum waar je (in plaats van de keuze tussen ja en nee) alleenmaar kunt kiezen voor ja, ja of ja.quote:Op zaterdag 28 april 2007 10:35 schreef -skippybal- het volgende:
Het is ook zo'n bullshit referendum. Je kan geen eens nee stemmen.
Lach me kapot als van de 10% opkomst ofzo 80% blanco gaat stemmen![]()
Vraag ik me toch nog steeds af hoe diegene die vorige week was geweest in de tijd heeft kunnen reizenquote:Op zaterdag 28 april 2007 11:04 schreef -skippybal- het volgende:
De gothic beurs is trouwens vandaag voor de mensen die wat te lachen willen hebben.
Op internet kan allesquote:Op zaterdag 28 april 2007 11:40 schreef ZwarteMagika het volgende:
[..]
Vraag ik me toch nog steeds af hoe diegene die vorige week was geweest in de tijd heeft kunnen reizen
Het idd bijna net zo loos als de idee in Amsterdam om gedempte grachten weer te openen ...quote:Op vrijdag 27 april 2007 12:55 schreef -skippybal- het volgende:
Pff, dat nutteloze kutproject.
Is er geen optie met "Arnhem, tief nou eens op met je geldverslindende kansloze kutideetjes!!!"?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |