quote:Op zaterdag 21 april 2007 19:57 schreef Adelante het volgende:
ohjah, ik mis de OP...
mooie plaatjes enzo:
[afbeelding]
Ik ook! en ik heb naar Q_B gezwaaid!quote:
quote:Op zaterdag 21 april 2007 20:11 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Ik ook! en ik heb naar Q_B gezwaaid!
(mijn eerste irl-meet met een fokker!)![]()
Gefeliciteerdquote:Op zaterdag 21 april 2007 20:11 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
"Mooie plaatjes"quote:Op zaterdag 21 april 2007 19:57 schreef Adelante het volgende:
ohjah, ik mis de OP...
mooie plaatjes enzo:
[afbeelding]
ik liep gisteren nog langs wat ik denk dat je huis is, ik dacht even zwaaien maar je keek nietquote:Op zaterdag 21 april 2007 20:11 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
I am ashamed...quote:Op zondag 22 april 2007 10:54 schreef voodoolady het volgende:
ik liep gisteren nog langs wat ik denk dat je huis is, ik dacht even zwaaien maar je keek nietMaar misschien was het gewoon het verkeerde raam dat kan ook
Je hebt het toch niet over die spellenwinkel in de steenstraat? Of ga ik me nu in iets mengen waar ik niets vanaf weetquote:Op zondag 22 april 2007 10:54 schreef voodoolady het volgende:
[..]
De spelletjesnerds deden een bordspel dat de hele nacht duurt en ja geloof me het zijn nerdsIk heb ook een playstation 2 tegenwoordig, maar ik kan geen bal van dat hele 3d gebeuren ik ben nog van de mario bros
![]()
Het is ook zo veilig in Arnhemquote:Op zondag 22 april 2007 12:39 schreef -skippybal- het volgende:
Wat is Arnhem toch mooi he, ik heb dus blijkbaar gister vergeten om met m'n lamme kop de deur op slot te doen en allesch staat er gewoon nog![]()
![]()
Nummer 4 op de lijst van onveiligste steden he.quote:
De Sjonnies zijn echt wel leuk hoor!quote:Op zondag 22 april 2007 12:47 schreef ZwarteMagika het volgende:
He shit, gister Nederland Zingt in het Gelredome gemist
Zat even rond te kijken wie er met Koninginnenach/dag op het Kerkplein staan, iig Di-rect, Boris en... de SjonniesKomt er nog wat LEUKS of hoe zit dat
Eindhoven was de crimineelste stad stond hier gisteren in de krant (Eindhovens Dagblad). Daar merk ik dus ook helemaal niks vanquote:Op zondag 22 april 2007 12:44 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Nummer 4 op de lijst van onveiligste steden he.
Maar die lijst klopt voor geen fuck want Den Haag, Utrecht en Rotterdam staan lager. Right....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |