Mis je me nu alquote:
Je gaat je ballen branden swah.quote:Op woensdag 23 mei 2007 15:44 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
Mis je me nu al![]()
![]()
Ben er niet meer mee bezig geweest sinds een tijdje.. veelste druk met school etc...![]()
Misschien dalijk? Heb een T-splitsing gekocht, (1 euri) tis wel een plastic ding, maar hoop wel dat ie het houd.. andere keer maar een kopere halen![]()
Wallah Ik Zweer Van Niet! Tfoee Watte Jij Denkeequote:
tis tijdelijkquote:Op woensdag 23 mei 2007 18:05 schreef MikeyMan het volgende:
Ik zou meteen ff wat anders halen dan pvc voor een splitsing...
quote:
.. en dan nog door naar het ziekenhuis..quote:Op vrijdag 25 mei 2007 14:56 schreef Turquaz52 het volgende:
Het wordt een heeeeeeeeeeeeeele lange dag vandaag... Afstellen enzooo![]()
zwart, komt van een E30 af... .volgens mij was het v.d. ruitensproeiersquote:Op zaterdag 26 mei 2007 22:32 schreef Supra_Turbo het volgende:
De gele (creme) PVC breekt heel snel als de temperatuur onder het vriespunt zit.
De grijze (hostalit = slagvast) kan wat meer hebben, maar is ook niet super
quote:Op zondag 27 mei 2007 21:39 schreef Ou-Tannu het volgende:
nee :d maar tief eens fotos x)
je weet toch dat foto topics t veul toffer zijnquote:Op zondag 27 mei 2007 22:00 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
Waarvan
![]()
Alles is uit elkaar hoor![]()
Maar omdat jij et wilt maak ik morgen wel foto´s, en foto´s v.d. carburateurs![]()
(heb ze net in de wasmachine gedaan)
Foto's morgenquote:Op zondag 27 mei 2007 22:03 schreef Ou-Tannu het volgende:
[..]
je weet toch dat foto topics t veul toffer zijn
en carburateurs in de wasmachine?
goed punt!quote:Op zondag 27 mei 2007 22:36 schreef vannelle het volgende:
Ik hoop echt dat je de vaatwasser bedoelt.......
quote:Op zondag 27 mei 2007 22:36 schreef vannelle het volgende:
Ik hoop echt dat je de vaatwasser bedoelt.......
Dus beide zijn nu naar de klote?quote:Op maandag 28 mei 2007 00:14 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
die was vol, dus toch in de wasmachine
![]()
Hoezo beide na de klote?quote:Op maandag 28 mei 2007 00:18 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
Dus beide zijn nu naar de klote?
Je hebt het tegen iemand die een BBQ-gasfles op z'n minibike probeert te gooien en caborateurs koopt omdat ze er leuk uitzien (zonder te weten hoe ze werken).quote:Op maandag 28 mei 2007 01:08 schreef Ou-Tannu het volgende:
wasmachine kletsen ze toch tegen de trommel?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |