quote:Op maandag 9 juli 2007 09:51 schreef Neluhz het volgende:
[..]
eenvoudig aan te passen door je koelkanalen iets op te boren.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Quote van Tjabbo:
Vaste pta mensen hebben olie in hun aderen, geen bloed.
We drinken benzine, ons hart heeft 4 kleppen per cilinder in plaats van hartkamer
en als we een scheet laten zeggen we dat de wastegate open staat.
quote:Op maandag 9 juli 2007 19:38 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
waarom zo moeilijk? Bouw dr meteen een ander cylinder in + pompje + radiator.. heb je watergekoeld
![]()
(plannen om een 110cc crossmotorblok inte bouwen) Wie sponsort me?
![]()
![]()
![]()
Wie jou gaat sponsoren? Ik denk iedereen die je niet meer terug wilt zien op dit forumSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
met zijn plannen is dat een kwestie van tijdquote:Op dinsdag 10 juli 2007 14:04 schreef fathank het volgende:
[..]
Wie jou gaat sponsoren? Ik denk iedereen die je niet meer terug wilt zien op dit forum.
vette avatarquote:Op dinsdag 10 juli 2007 14:54 schreef Catch22- het volgende:
[..]
met zijn plannen is dat een kwestie van tijd
quote:Op woensdag 18 juli 2007 15:06 schreef Neluhz het volgende:
Ik heb nog wel een 110 cc semi automaat crossblok liggen turk, 175 euro mag je hem komen halen.
Blok is in goede staat, zo'n 7 pk komt er wel uit.
Komt dr aanquote:Op zondag 22 juli 2007 13:28 schreef DoimeN het volgende:
Kan je film en foto's laten zien? Ik wil ook zien hoe je dat gedaan hebt met gas en benzine mixen!
quote:Op zondag 5 augustus 2007 16:24 schreef densmee het volgende:
goeiendag grote schuur hebben jullie of akelig veel rotzooi
dat het zoeken zo lang duurt
quote:
neuh maar gas is goedkoop B) en meer PKs dan ?quote:Op zondag 5 augustus 2007 17:08 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
Is mogelijk
![]()
Maar mij intreseert verbruik niet qua auto dus dat hoeft niet![]()
@ de auto? Nou tis een Diesel.. en diesel en lucht is de enige smering waardoor het ontploft.. meng je er gas mee (wat overigens brandbaarder is dan zuurstof) dan merk je ook dat je PK's wint...quote:Op zondag 5 augustus 2007 18:30 schreef Ou-Tannu het volgende:
[..]
neuh maar gas is goedkoop B) en meer PKs dan ?
tuurlijk! voor je auto.. wordt t dan een TDGI ? :-Dquote:Op zondag 5 augustus 2007 18:38 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
@ de auto? Nou tis een Diesel.. en diesel en lucht is de enige smering waardoor het ontploft.. meng je er gas mee (wat overigens brandbaarder is dan zuurstof) dan merk je ook dat je PK's wint...
Heb ik gelezen..
Ik zoek ff de bron op![]()
nee..quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 00:13 schreef Ou-Tannu het volgende:
is die al ontploft?
Voor verbranding heb je zowiezo zuurstof nodig (reaktie met zuurstof waarbij vuurverschijnselen optreden is de definitie van verbranding als ik me goed herinner). Dat iets "brandbaarder is dan zuurstof" vind ik dus wel bijzonderquote:Op zondag 5 augustus 2007 18:38 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
@ de auto? Nou tis een Diesel.. en diesel en lucht is de enige smering waardoor het ontploft.. meng je er gas mee (wat overigens brandbaarder is dan zuurstof) dan merk je ook dat je PK's wint...
Heb ik gelezen..
Ik zoek ff de bron op![]()
5-hoek, toch? kettingreactie en katalysator horen er nog bij. (dacht ik)quote:Op zaterdag 1 september 2007 15:19 schreef vannelle het volgende:
Voor verbranding heb je 3 dingen nodig:
-brandstof
-zuurstof
-ontbrandingstemperatuur
Neem 1 van deze 3 weg en het zal never nooit niet gaan branden.
Katalysator is nodig als je verbranding makkelijker wilt maken, met name handig als het halen van je ontbrandingstemperatuur lastig is, of als het proces te langzaam gaan.quote:Op zaterdag 1 september 2007 15:52 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
5-hoek, toch? kettingreactie en katalysator horen er nog bij. (dacht ik)
blijf dan lekker daarquote:Op donderdag 13 september 2007 15:59 schreef Turquaz52 het volgende:
vind andere forums intresanter dan hier
Jaren lang verveelt hij users met lachwekkende topics, en nu is Fok! niet meer goed genoeg voor Mr. Rice.quote:
Ik geloof hem pas als hij foto's en een filmpje laat zien van z'n Golf III Variant TDI Vtec op gas en all wheel steering mét turbotimer.quote:Op donderdag 13 september 2007 22:02 schreef Furb het volgende:
hier heeft hij namelijk alle geloofwaardigheid al verloren....
quote:Op donderdag 13 september 2007 22:11 schreef j0rrit het volgende:
[..]
Ik geloof hem pas als hij foto's en een filmpje laat zien van z'n Golf III Variant TDI Vtec op gas en all wheel steering mét turbotimer.
Dikke lexus lights en 400 watt boombox met lichtjes?quote:Op vrijdag 14 september 2007 12:50 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
Turbotimer is dr al uitgebouwd.. kon iemand vinden die nog dommer is en er het dubbelevoor gaf! Met dat geld heb ik dus achterlichten gekocht en een boombox gekocht.
![]()
Meneer is nog geeneens 18, maar kan wel heel goed rijden hoorquote:Op vrijdag 14 september 2007 16:47 schreef lipje het volgende:
heeft meneer al zijn rijbewijs?
hij ging m in een keer halenquote:Op vrijdag 14 september 2007 16:54 schreef fathank het volgende:
[..]
Meneer is nog geeneens 18, maar kan wel heel goed rijden hoor![]()
![]()
Hij moet de politiek in, veranderd telkens van standpunt.quote:Op vrijdag 14 september 2007 16:42 schreef Supra_Turbo het volgende:
Sjonnie-achterlichten?
Boombox?
Dacht dat je de Golf mooier en sneller wou maken ipv lelijker en langzamer...
Ja man, echte lexus lights man!quote:Op vrijdag 14 september 2007 13:23 schreef Neluhz het volgende:
[..]
Dikke lexus lights en 400 watt boombox met lichtjes?
Geld komt en gaat, de een noemt het weg gegooid geld.. ik noem het mezelf vermaken. Als ik het nodig vind om geld uit te geven dan doe ik het ook. tis mijn geld en ik doe dr mee wat ik wil doen.quote:Op maandag 17 september 2007 15:27 schreef fathank het volgende:
Steek je geld toch in iets nuttigs....
dat weet ik niet, ,maar tis wel sjieker dan 2quote:Op maandag 17 september 2007 16:04 schreef MikeyMan het volgende:
Remlicht-mod?
4 remlichten ipv 2? En das nuttig?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |