Zoals eerder gezegt, ga ik mijn tank (benzine tank) vullen met olie, de benzine kraantje zo goed mogelijk afstellen zodat het toch met verhouding naar binnen gaat, maar of het luktquote:Op donderdag 26 april 2007 15:54 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
Juustdat had ik hem trouwens wel willen horen zeggen ^_^
Maargoed ... we hebben het geloof ik over een bbq gasflesje wat erop moet en zwaartekracht als oliepomp
[..]
Ik heb veel beloftes niet waar kunnen maken, maar dit ga ik echt doen.. Ben vast besloten, en doe al research over hoe LPG met carburateur werkt.quote:Op vrijdag 27 april 2007 11:39 schreef MouseOver het volgende:
Ik heb zo'n gasinstallataie wel eens op een oude puch gezien. Geen idee of het werkte, het was een foto. Maar ik ben nog steeds erg benieuwd
Als je het echt van plan bent dan is je eerste aandachtspunt om een elektrische verdamper te vinden aangezien ze meestal op koelwater werken.quote:Op dinsdag 1 mei 2007 20:15 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
Ik heb veel beloftes niet waar kunnen maken, maar dit ga ik echt doen.. Ben vast besloten, en doe al research over hoe LPG met carburateur werkt.
In theorie moet alles werken, maar tja.. Praktijk?![]()
ik ga geen verdamper inbouwen, aangezien het gas wat uit een bbqgas flesje al uit gasvorm bestaatquote:Op dinsdag 1 mei 2007 21:06 schreef MouseOver het volgende:
[..]
Als je het echt van plan bent dan is je eerste aandachtspunt om een elektrische verdamper te vinden aangezien ze meestal op koelwater werken.
Ik val niet, en al val ik er kan niks gebeuren... waarom? Nou ik ga alles zo goed afwerken zodat het echt onmogelijk gaat worden om zo iets te scheuren.quote:Op woensdag 2 mei 2007 22:48 schreef densmee het volgende:
amaai laat ze maar vast een bedje klaarzetten in beverwijk
je weet denk ik wel hoeveel vlees je op zon bbq kunt grillen met zon flesje.
dezelfde energie komt nu in enkele seconden vrij als je valt en het flesje scheurt oid
dus dan kun je jezelf ook aardig grillen.
Nee niet echt, neequote:Op woensdag 2 mei 2007 22:49 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
de, het, een....
maar goed, je bent nog niet in de fik gevlogen dus?
quote:Op woensdag 2 mei 2007 22:48 schreef densmee het volgende:
amaai laat ze maar vast een bedje klaarzetten in beverwijk
je weet denk ik wel hoeveel vlees je op zon bbq kunt grillen met zon flesje.
dezelfde energie komt nu in enkele seconden vrij als je valt en het flesje scheurt oid
dus dan kun je jezelf ook aardig grillen.
en kinderen met minibikesquote:Op woensdag 2 mei 2007 23:43 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
buiten bereik van kinderen houden
Wij zien dan welquote:Op donderdag 3 mei 2007 09:52 schreef SuN-CRuSHeR het volgende:
Wat een kansloos project. Spring dan meteen van een flat af.
Neej wij zien helemaal niks.quote:
Die tijd is er al langquote:Op vrijdag 4 mei 2007 00:10 schreef vannelle het volgende:
[..]
Klopt.
Het wordt echt tijd voor auto's die zelf ogen hebben en uitkijken.![]()
quote:Op vrijdag 4 mei 2007 00:10 schreef vannelle het volgende:
[..]
Klopt.
Het wordt echt tijd voor auto's die zelf ogen hebben en uitkijken.![]()
daar zullen je buren blij mee wezen.......quote:Op vrijdag 4 mei 2007 12:00 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
Er zijn zelfs auto's die zichzelf inparkeren...
![]()
Maar ik ga niet op de openbare weg rijden.. heb mn lesje wel geleerd in Duitsland.. Ik rijd nu alleen maar in mn straat, op de kartbaan, en in de achtertuin (hebben binnekort een hele grote tuin).![]()
![]()
quote:Op vrijdag 4 mei 2007 12:25 schreef pro2call het volgende:
[..]
daar zullen je buren blij mee wezen.......
Jij geeft toch alleen vol gas? Anders ben je toch niet stoerquote:Op vrijdag 4 mei 2007 20:45 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
Heb mn uitlaat pakking vervangen
Dus je hoort zelfs minder dan een scooter eerlijkgezegt, pas als je volgas geeft, dan breekt de hel los
![]()
![]()
quote:Op vrijdag 4 mei 2007 22:14 schreef Venco16 het volgende:
[..]
Jij geeft toch alleen vol gas? Anders ben je toch niet stoer![]()
quote:Op vrijdag 4 mei 2007 22:16 schreef densmee het volgende:
ik hoop trouwens voor je dat je geen backfire krijgt met je gas slangetje
gegarandeerte slangetjesquote:
Googolplexian. ik vind het echt een eer dat je in mijn project topic reageert.. echt waarquote:Op vrijdag 4 mei 2007 22:22 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
gegarandeerte slangetjes
1) Dit gaat toch nooit gebeuren
2) Indien toch gaat het jou niet lukken
3) Indien toch gaat het verre van veilig zijn
bijlage: "Onze straat" is ook openbare weg ook al denken ze daar in bepaalde buurten anders over.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |