Loctitequote:Op maandag 23 april 2007 00:09 schreef casejunkie het volgende:
Over die schroefjes moertjes en boutjes: Misschien een idee om het met Lock TYT, of hoe het ook heet, vast te zetten?
Die ja! iets met woordblind enzoquote:
Wat is dat?quote:
Ik denk niet dat het helpt... Want een Minibike die trilt als de tering en vooral als je Topt, en hij volle toeren draait. (Geen vering en harde banden)...quote:Op maandag 23 april 2007 15:35 schreef casejunkie het volgende:
Soort lijm idd voor bouten en moeren
Of loctite dusquote:
dichtsolderen of vastlassen kan ookquote:
hmm, en waar kan ik zo iets halen dan? En valt het weer uit te schroeven?quote:Op dinsdag 24 april 2007 13:32 schreef HPI-Racer het volgende:
Locktite is er juist wel voor om schroeven vast te houden die er anders door trillingen uit zouden gaan. Met name voor metaal op metaal verbindingen.
Ik gebruik het zelf ook voor m'n modelauto op methanol. Zonder loctite trilt het blokje zo los van de bodemplaat en met loctite heb ik daar geen last meer van
quote:Op woensdag 25 april 2007 20:36 schreef Googolplexian het volgende:
Hehede sleutelaar die Loctite niet kent ^^
Goddelijk spul voor montage ... beetje hel voor demontage
Loctite kun je bij bijna iedere betere auto-materialen handel kopen (of motor-) ... Brezan heeft het op zeker op voorraad.
[afbeelding]
in verschillende sterktes
Duur. Maar wel goedquote:
Hangt van de sterkte en het type Loctite af .. mag idd wel iets kosten (8 euro voor een klein flesje ofzo?)quote:
WD40 = ook goed, maar ook goedkoop...quote:
kan ik toch net zo goed secondelijm gebruiken?quote:Op woensdag 25 april 2007 21:03 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
Hangt van de sterkte en het type Loctite af .. mag idd wel iets kosten (8 euro voor een klein flesje ofzo?)
Je doet er dan wel efkes mee omdat het spul in de tapdraad kruipt voor hard te worden ... soort kruip-lijm-lak
Loctite is trouwens partner van Vodafone McLaren Mercedes en leverancier voor Parijs Dakar (over trillingen gesproken)
http://www.tooltronics.nl/pages/products/Loctite.htmquote:Op woensdag 25 april 2007 21:15 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
kan ik toch net zo goed secondelijm gebruiken?![]()
ander alternatief?quote:Op woensdag 25 april 2007 21:16 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
http://www.tooltronics.nl/pages/products/Loctite.htm
en neesecondelijm zal OF niet tegen de trillingen kunnen OF nooit meer demontabel zijn.
edit: 270 moet jij hebben dus (bewegende motor-/transmissieonderdelen)
Lostrillende onderdelenquote:
Wil je het goed doen dan is die 7 euro echt wel genoeg en het waard voor jouw doeleinden (houd je nog zat over ook, gok ik). Per keer gebruik je maar een iniemini-beetje gezien het overtollige uit de schroefdraad wordt geperst. Mijn gok is dat je 10 x langer met een klein flesje Loctite doet dan met een grote bus WD40.quote:
Is normaal bij die Minibikesquote:
quote:Op woensdag 25 april 2007 22:18 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
Weinig kans na je laatste post
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |