2 koppelingen?quote:Op donderdag 21 juni 2007 14:00 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe het weer daar is maar hier regent het..
Heb mn loon binnen en ga binnenkort een nieuwe binnenband en buitenband halen.. + Koppeling en een 12,5mm Carburateur + nieuwe koppeling![]()
(klinkt veel maar is nodig om hem weer te laten rijden)![]()
nee 1`tje.. waar staat 2?quote:
Arghhh kutquote:Op donderdag 21 juni 2007 16:49 schreef MikeyMan het volgende:
band+koppeling en carburateur + koppeling...
ergo; nieuwe band, carburateur en twee koppelingen...
57,50,-???quote:Op donderdag 21 juni 2007 18:15 schreef Neluhz het volgende:
als je het goed doet, ben je voor 25 euro klaar..
ik vraag me af hoeveel jou dit gaat kosten ;0
quote:Op zondag 24 juni 2007 20:50 schreef Neluhz het volgende:
dan wordt je dus afgezet.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Quote van Tjabbo:
Vaste pta mensen hebben olie in hun aderen, geen bloed.
We drinken benzine, ons hart heeft 4 kleppen per cilinder in plaats van hartkamer
en als we een scheet laten zeggen we dat de wastegate open staat.
Wat heb je aan grip als dat ding niet eens gaat rijdenquote:Op zondag 24 juni 2007 21:09 schreef Neluhz het volgende:
Beter ga je voor een Blata koppeling, chinese race koppelingen zijn niks waard imho, en heb genoeg van die dingen onder handen gehad om daar een oordeel over te vellen.
Als je nieuwe banden koopt, ga liever voor PMT dan chinashit, scheelt echt 500% grip.
Waar heb je meer grip met een PMT? Indoor of outdoor? en ik heb half regen half slick profiel, wil daarom weer chineze band halen om het reden dat ik et lelijk vind om 2 verschillende banden te hebbenquote:Op zondag 24 juni 2007 21:09 schreef Neluhz het volgende:
Beter ga je voor een Blata koppeling, chinese race koppelingen zijn niks waard imho, en heb genoeg van die dingen onder handen gehad om daar een oordeel over te vellen.
Als je nieuwe banden koopt, ga liever voor PMT dan chinashit, scheelt echt 500% grip.
laat je je duwen ?quote:Op dinsdag 3 juli 2007 22:41 schreef Turquaz52 het volgende:
Vandaag naar Minibikeshop gegaan... Binnen en buitenband gekocht..
![]()
![]()
![]()
Morgen op zetten en ff een proefrondje maken.. (op een afgelegen parkeerplaats)
quote:Op zondag 8 juli 2007 19:45 schreef pro2call het volgende:
nou nog een rondje gereden????? of wou hij niet starten???
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Quote van Tjabbo:
Vaste pta mensen hebben olie in hun aderen, geen bloed.
We drinken benzine, ons hart heeft 4 kleppen per cilinder in plaats van hartkamer
en als we een scheet laten zeggen we dat de wastegate open staat.
quote:Op zondag 8 juli 2007 21:30 schreef Ou-Tannu het volgende:
luchtgekoelde cylinder? :/
Komt er zsm aanquote:Op zondag 8 juli 2007 21:32 schreef Supra_Turbo het volgende:
Filmpje
zolang je er mee kunt omgaan is alles goedquote:Op zondag 8 juli 2007 22:47 schreef Ou-Tannu het volgende:
[..]
is een watergekoelde cylinder niet handiger dan?
hmmquote:Op zondag 8 juli 2007 23:10 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
zolang je er mee kunt omgaan is alles goedMaar chineze watergekoelde hebben vaak last van overkokers
![]()
eenvoudig aan te passen door je koelkanalen iets op te boren.quote:Op zondag 8 juli 2007 23:10 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
zolang je er mee kunt omgaan is alles goedMaar chineze watergekoelde hebben vaak last van overkokers
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |