Bij de BVO's vinden nu de meeste contractbesprekingen plaats. De komende tijd vallen daar ongetwijfeld spelers af die interessant voor ons kunnen zijn.quote:Op maandag 21 mei 2007 15:37 schreef HumbertoT het volgende:
Die mag wel komen afbouwen ja. Maar iIk doelde eigenlijk meer op de positie van linkshalf/buiten.
Dat zeker, maar toch is het een verrassing voor me geweest dat ie zo goed kan ballen.quote:Op vrijdag 25 mei 2007 12:14 schreef TerroRobbie het volgende:
Valt niet tegen inderdaad. Maar dat ie de beste is zegt misschien wel het meeste over de overige aanvallers van FCU..
Ik vond em tegen FC Groningen idd het wel redelijk goed doen, maar de andere aanvallers waren dan ook dramatisch.quote:Op vrijdag 25 mei 2007 12:14 schreef TerroRobbie het volgende:
Valt niet tegen inderdaad. Maar dat ie de beste is zegt misschien wel het meeste over de overige aanvallers van FCU..
Welkom! Bezoek je wel eens wedstrijden?quote:Op vrijdag 25 mei 2007 16:52 schreef Egamer het volgende:
* Egamer meldt zich als een echte GAE supporter.
Iemand met een Eagles verleden, die met Go Ahead nog Europees speelde tegen Celtic.quote:Op vrijdag 25 mei 2007 16:46 schreef Freshthinking het volgende:
Vandaag is ook bekend geworden dat Gerard Somer de nieuwe technisch directeur van GAE zal worden. Hij volgt Gerard Marsman op, die onlangs naar CBV vertrok om daar de functie van directeur te bekleden.
Competente man.quote:Als speler kreeg hij zijn grootste bekendheid in de periode bij Go Ahead, verder stond hij in zijn vijftien seizoenen omvatte loopbaan bij Heracles en Vitesse onder contract. Daarna begon hij aan een loopbaan als trainer, eerst in het amateurvoetbal maar later ook bij Heracles waarmee in de jaren tachtig naar de eredivisie promoveerde. Later vervulde hij functies als bestuurslid technisch zaken bij Go Ahead Eagles, was hoofdscout bij de KNVB, spelersmakelaar bij het bureau Nummer Tien en was recentelijk de architect van nieuwkomer FC Omniworld.
Had hem wel graag bij Heracles terug gezien. Toch leuk dat hij zich zo goed ontwikkeld.quote:Op vrijdag 25 mei 2007 18:03 schreef Martijn_fijn het volgende:
Volgens de Stentor is er met Vitesse nu defintief een akkoord bereikt over Tim Gilissen. Vitesse betaald een half miljoen euro.
Kleine vergoeding hoorde ik. Schijnt iets van 4.000 euro te zijn. Niet noemenswaardig dus.quote:Op vrijdag 25 mei 2007 21:04 schreef Erasmusch het volgende:
Aardig bedrag. Ze krijgen dus niks van Zonneveld?
Omdat hij transfervrij is? Volgens mij krijgt Heracles iets van 25.000 voor Gilissen.quote:Op vrijdag 25 mei 2007 22:32 schreef Freshthinking het volgende:
[..]
Kleine vergoeding hoorde ik. Schijnt iets van 4.000 euro te zijn. Niet noemenswaardig dus.
Zo lang heeft Zonneveld ook niet bij de Eagles gezeten toch? Zat bij Ajax in de opleiding. Zat hij zelfs niet gewoon maar één seizoen bij GAE? Dan krijg je niet veel geld natuurlijk.quote:Op vrijdag 25 mei 2007 23:13 schreef Blawh het volgende:
[..]
Omdat hij transfervrij is? Volgens mij krijgt Heracles iets van 25.000 voor Gilissen.
van de site www.eagles-fanzine.orgquote:Update: Ahahaoui voor twee jaar naar Eagles
Volgens tv oost heeft haarlem aanvaller Ahahaoui voor twee jaar getekend bij Eagles. Een aantal weken geleden werd al bekend dat de club interesse had in de aanvaller. Eagles troeft met het aantrekken van Ahahaoui een groot aantal andere clubs af die ook belangstelling hadden.
Ahahaoui scoorde bij Haarlem in 76 wedstrijden 27 keer, een heel aardig gemiddelde voor een buitenspeler.
Update:
De club heeft inmiddels laten weten dat Ahahaoui inderdaad voor twee jaar naar Eagles komt. haarlem en Eagles hebben een akkoord, ook de speler is rond met de club, alleen de handtekening ontbreekt nog aangezien Ahahaoui op vakantie is. Welkom bij de mooiste club van Nederland Achmed!
quote:Go Ahead Eagles trekt Ahahaoui aan
01-06-2007
VOETBALFAN.NL - Go Ahead Eagles kan volgend seizoen beschikken over Achmed Ahahoui. De aanvaller van Haarlem tekent voor twee seizoenen.
De spits was dit seizoen topscorer bij de formatie uit Noord-Holland. Ahahaoui kwam in 38 wedstrijden tot vijftien doelpunten. Meerdere clubs hadden interesse.
Volgens GAE heb je de kaart er na 9 wedstrijden uit. ¤ 130 : 9 = 14.4444444444444 per kaartje. Dit was ¤ 11.50, dus ook een verhoging.quote:Op zondag 3 juni 2007 16:37 schreef -Vaduz- het volgende:
Ze hebben de prijzen voor de seizoenskaarten wel wat verhoogd lees ik nu in de brief. Eens kijken of het zin heeft voor mij volgend seizoen. Niet dat het extra gekd wat uitmaakt, maar of de vrijdagavond me uitkomt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |