Want? Geen standaard OP, of gewoon vanwege de titel?quote:Op zaterdag 21 april 2007 18:04 schreef beequeen het volgende:
Ik wacht wel tot deze COS vol is, ik weiger hier te posten![]()
Te laatquote:Op zaterdag 21 april 2007 18:04 schreef beequeen het volgende:
Dat zal Japio leren!!!quote:Op zaterdag 21 april 2007 18:04 schreef beequeen het volgende:
Scherp opgemerkt van Amanda!quote:Op zaterdag 21 april 2007 18:05 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
Natasia vraagt zich af waarom Amanda en zij mochten golven...
Amanda zegt:Omdat wij er leuk uitzien in zo'n golfpakje
![]()
Kan ze beter gaan tennissenquote:Op zaterdag 21 april 2007 18:05 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
Natasia vraagt zich af waarom Amanda en zij mochten golven...
Amanda zegt:Omdat wij er leuk uitzien in zo'n golfpakje
![]()
Brian is een man van de wereldquote:Op zaterdag 21 april 2007 18:11 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
Brian:Als ik als miljonair uit de villa kom dan zou ik wel wat meer willen weten over jachtboten
En dan op dolfijnen jagen???quote:Op zaterdag 21 april 2007 18:11 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
Brian:Als ik als miljonair uit de villa kom dan zou ik wel wat meer willen weten over jachtboten
Waarom? Hoe populaireder hij denkt te zijn hoe gekker die wordt...quote:Op zaterdag 21 april 2007 18:06 schreef sunny16947 het volgende:
Wij streamers dienen Jaap te boycotten. Laat 1 persoon de weblog van Jaap kopieren naar het forum en het aantal bezoekers wordt nihil. Tevens zou er geen topic meer voor bewoner Jaap moeten zijn. alleen nog reageren in de topic van de bewoner waarmee de actie van Jaap plaatsvind.
Ze wilde vanmiddag met Cora over Jaap bellen maar dat plan werd door Nicolaas en Amanda getorpedeerd.quote:Op zaterdag 21 april 2007 18:12 schreef F04 het volgende:
Het werd eens een keer tijd dat Sylvia iets uitspookt. Zij is eigelijk TE stil.
Denk dat het werkelijk zo gegaan isquote:Op zaterdag 21 april 2007 17:56 schreef Disana het volgende:
[..]
Denk jij dat hij echt een vriendenkring heeft op de Erasmus? Ik twijfel eraan... een stel mensen heeft hem aangespoord de Kooi in te gaan, maar het zou me niets verbazen als ze achter zijn rug om hard hebben gelachen.
Maar overal supportersrellen!!!quote:Op zaterdag 21 april 2007 18:14 schreef Disana het volgende:
[..]
Streaken bij supportersrellen. Geen politie meer nodig.
Veel drugs worden vervoerd van Zuid Amerika naar de Antillen per Jacht, dus zo heel gek is dat niet, hoe groter de boot, hoe groter de ladingquote:Op zaterdag 21 april 2007 18:11 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
quote:Op zaterdag 21 april 2007 18:13 schreef Disana het volgende:
[..]
Ze wilde vanmiddag met Cora over Jaap bellen maar dat plan werd door Nicolaas en Amanda getorpedeerd.
Ow, dus hij bedoelt een boot waar jacht op wordt gemaakt!quote:Op zaterdag 21 april 2007 18:15 schreef waxmask het volgende:
[..]
Veel drugs worden vervoerd van Zuid Amerika naar de Antillen per Jacht, dus zo heel gek is dat niet, hoe groter de boot, hoe groter de lading![]()
Ze zullen het een grote grap gevonden hebben als het zo is gegaan. En kennelijk ging het allemaal zo snel (schijnt dat het moeilijk is mannelijke kandidaten te vinden) dat iemand niet goed heeft opgelet en een psychiatrisch rapportje of een, twee, drie over het hoofd heeft gezien.quote:Op zaterdag 21 april 2007 18:15 schreef Clank het volgende:
[..]
Denk dat het werkelijk zo gegaan isAls je een Jaap in je omgeving hebt is het natuurlijk zo voor elkaar om die 10.000 Euro te lappen, want dat de inleg via sponsoren is gekomen was al duidelijk.
Waarom hebben ze jaap z'n fiets niet gesaborteerd?quote:Op zaterdag 21 april 2007 18:13 schreef Marrije het volgende:
Waarom heeft Jaap de vaatwasser niet gesaboteerd?
Jaap is juist aangenomen om zijn voortreffelijke psychiatrische referenties!quote:Op zaterdag 21 april 2007 18:17 schreef Disana het volgende:
[..]
Ze zullen het een grote grap gevonden hebben als het zo is gegaan. En kennelijk ging het allemaal zo snel (schijnt dat het moeilijk is mannelijke kandidaten te vinden) dat iemand niet goed heeft opgelet en een psychiatrisch rapportje of een, twee, drie over het hoofd heeft gezien.
Zal wel niet mogen van Brian omdat hij anders bang is dat ze weer met Huub op het gazon belandt.quote:Op zaterdag 21 april 2007 18:16 schreef demins het volgende:
OT: Amanda mag nog geen wijn. Te vroeg! Dan maar een sapje...![]()
quote:Op zaterdag 21 april 2007 18:01 schreef Suikeroom het volgende:
whaha die site van Jaap echt schitterendTeef Judith
![]()
Of dat nou een half uurtje later of vroeger gebeurt...quote:Op zaterdag 21 april 2007 18:19 schreef Clank het volgende:
[..]
Zal wel niet mogen van Brian omdat hij anders bang is dat ze weer met Huub op het gazon belandt.
Omdat ze ondanks alle ongein toch nog te netjes zijn zijn doel te saboteren?quote:Op zaterdag 21 april 2007 18:17 schreef Veulen het volgende:
[..]
Waarom hebben ze jaap z'n fiets niet gesaborteerd?
Als Brian wint ga ik hem afpersen.....net als Holleeder......quote:Op zaterdag 21 april 2007 18:15 schreef waxmask het volgende:
[..]
Veel drugs worden vervoerd van Zuid Amerika naar de Antillen per Jacht, dus zo heel gek is dat niet, hoe groter de boot, hoe groter de lading![]()
quote:Op zaterdag 21 april 2007 18:15 schreef product het volgende:
[..]
Ze zou het op prijs stellen als Jaap even bij haar zus ging informeren of ze het niet vervelend vond dat Sylvia in de kooi zat tijdens haar vaders verscheiden..
Ja dat is dus stom. Hij saboteerd toch ook gewoon de zanglessen.quote:Op zaterdag 21 april 2007 18:21 schreef Disana het volgende:
Omdat ze ondanks alle ongein toch nog te netjes zijn zijn doel te saboteren?
Of ze willen dat we nieuwsgierig worden naar Jaaps log (twee streams).quote:Op zaterdag 21 april 2007 18:21 schreef Veulen het volgende:
Naja nou 4 totaal on-intressante streams.
Wie heeft er nou weer de redactie beledigd?
Ik weiger daar te kijken.quote:Op zaterdag 21 april 2007 18:23 schreef Disana het volgende:
[..]
Of ze willen dat we nieuwsgierig worden naar Jaaps log (twee streams).
Zozo heb je die ook al afgeperstquote:Op zaterdag 21 april 2007 18:21 schreef Gigageil het volgende:
[..]
Als Brian wint ga ik hem afpersen.....net als Holleeder......![]()
![]()
Dat valt toch wel mee?quote:Op zaterdag 21 april 2007 18:23 schreef petraa het volgende:
Ik vind het niveau in de cossen als ik zo terug lees al net zo erg als het niveau in de kooi.
"gesaborteerd"quote:Op zaterdag 21 april 2007 18:17 schreef Veulen het volgende:
[..]
Waarom hebben ze jaap z'n fiets niet gesaborteerd?
WE doen ons best hoor. En als je het beter kan doe je het maar lekker zelf.quote:Op zaterdag 21 april 2007 18:23 schreef petraa het volgende:
Ik vind het niveau in de cossen als ik zo terug lees al net zo erg als het niveau in de kooi.
Sorryquote:
Oh, vandaar dat er geen streams van binnen meer zijnquote:Op zaterdag 21 april 2007 18:29 schreef Veulen het volgende:
[..]
Sorry(Soms staan er wel fouten in die zelfs ik grappig vind)
Syl leest Eric z'n brieven en verder is het doodstil.
Nico zit er stil naast.
Jaap op kantoor samen met amanda.
Huub schrijft een brief in de tuin.
Brian heeft zanglessen.
Het is een prachtig nieuw woord. Moet opgenomen worden in de Dikke van Dalequote:Op zaterdag 21 april 2007 18:29 schreef Veulen het volgende:
[..]
Sorry(Soms staan er wel fouten in die zelfs ik grappig vind)
ms is dino je wel voor, heeft ook wel goede connecties in zuid amerika en zit zelf in a'damquote:Op zaterdag 21 april 2007 18:21 schreef Gigageil het volgende:
[..]
Als Brian wint ga ik hem afpersen.....net als Holleeder......![]()
![]()
amanda is NIET lelijkquote:Op zaterdag 21 april 2007 18:08 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Een lelijke trol is het, waarom weet ze dat zelf nou niet![]()
Ze probeert het uit te printen.. lukt geloof ik nog niet zo goed.quote:Op zaterdag 21 april 2007 18:31 schreef Veulen het volgende:
Amanda leest op kantoor jaap z'n weblog. Ze print ook het 1 en ander uit. Weet niet wat ze er mee van plan is.
Jaap is ondertussen naar de keuken voor de 100ste eet moment denk ik.
Het ging nog per ongeluk ookquote:Op zaterdag 21 april 2007 18:31 schreef kissa het volgende:
[..]
Het is een prachtig nieuw woord. Moet opgenomen worden in de Dikke van Dale![]()
Het laten zien aan iemand die wel kan lezen?quote:Op zaterdag 21 april 2007 18:31 schreef Veulen het volgende:
Amanda leest op kantoor jaap z'n weblog. Ze print ook het 1 en ander uit. Weet niet wat ze er mee van plan is.
Het papier is op dus de rest lukt niet.quote:Op zaterdag 21 april 2007 18:33 schreef Clank het volgende:
Ze probeert het uit te printen.. lukt geloof ik nog niet zo goed.
Edit:toch wel
Eric bedoel je.quote:Op zaterdag 21 april 2007 18:34 schreef demins het volgende:
Amanda sprint behulpzaam weg om de rest uit te printen...![]()
![]()
![]()
Nou ik mag hopen dat ze er wat van zegt!! Is toch ook niet meer normaal wat hij over haar schrijft!quote:Op zaterdag 21 april 2007 18:37 schreef demins het volgende:
Sylvia pikt het niet allemaal!
Ik dacht dat Huub het ook al had uitgeprint.quote:Op zaterdag 21 april 2007 18:35 schreef Veulen het volgende:
[..]
Het papier is op dus de rest lukt niet.
Volgens mij heeft de redactie Jaaps pillen zelf genomen....quote:Op zaterdag 21 april 2007 18:36 schreef pussydeluxe het volgende:
Volgens mij heeft de redactie Jaap's pillen achterover gedrukt.
Alleen het stuk van JJ volgens mij.quote:Op zaterdag 21 april 2007 18:38 schreef bunnyma het volgende:
[..]
Ik dacht dat Huub het ook al had uitgeprint.
quote:
Siegfried Freud..quote:Op zaterdag 21 april 2007 18:39 schreef demins het volgende:
Wtf is Siegfried???
Alsof Amanda dat weet! (die zei het!) En is het niet Sigmund?quote:
Ohw ja..?...waar dan ?quote:Op zaterdag 21 april 2007 18:31 schreef gomi het volgende:
[..]
ms is dino je wel voor, heeft ook wel goede connecties in zuid amerika en zit zelf in a'dam
Voor Amanda 1 pot nat.quote:Op zaterdag 21 april 2007 18:42 schreef demins het volgende:
[..]
Alsof Amanda dat weet! (die zei het!) En is het niet Sigmund?
Ja heel grofquote:Op zaterdag 21 april 2007 18:46 schreef itsme het volgende:
Ik vind dat stukje over sylvia ook erg grof.
Whehehehehequote:Op zaterdag 21 april 2007 18:40 schreef F04 het volgende:
Iedereen is hardstikke boos over wat Jaap allemaal op zijn weblog heeft geschreven.
Hier een klein stikje
[afbeelding]
Als jij nou gewoon was gegonnen om FRIET met een T te schrijven, was er niet zoveel OT geOHquote:Op zaterdag 21 april 2007 18:42 schreef demins het volgende:
[..]
Alsof Amanda dat weet! (die zei het!) En is het niet Sigmund?
zit hij niet gewoon vast?quote:Op zaterdag 21 april 2007 18:43 schreef Gigageil het volgende:
[..]
Ohw ja..?...waar dan ?De Pliesie zoekt hem......en hij zit in het buitenland.....
![]()
doe is normaal man gekquote:Op zaterdag 21 april 2007 18:51 schreef Gigageil het volgende:
OOeeeeehhh......Sylvia ziet haar carrière als wereldberoemde zangeres in het water vallen.....![]()
![]()
Werd tijd ook......dat wijf trekt haar bek nooit open....quote:Op zaterdag 21 april 2007 18:51 schreef Kinga het volgende:
kolere... dit zijn pas echte emoties
waarheid doet pijn hequote:Op zaterdag 21 april 2007 18:51 schreef Marrije het volgende:
Raar hoor dat Syl zo boos is.
raar?quote:Op zaterdag 21 april 2007 18:51 schreef Marrije het volgende:
Gegonnen? En ik heb noch Fried noch Friet geschreven...quote:Op zaterdag 21 april 2007 18:48 schreef FdW het volgende:
[..]
Als jij nou gewoon was gegonnen om FRIET met een T te schrijven, was er niet zoveel OT geOH![]()
Dat zei je net ook alquote:Op zaterdag 21 april 2007 18:51 schreef Marrije het volgende:
Ze had vandaag niet eens moeten komen. En zo wel had ze Jaap niet moeten commanderen dat ie de boel moest opruimen en al helemaal niet dreigen anders weg te gaan.quote:Op zaterdag 21 april 2007 18:51 schreef Kinga het volgende:
al het personeel loopt weg daar
Bij mijn 2e melding was ze nog een keer uitgevallenquote:Op zaterdag 21 april 2007 18:53 schreef pullup het volgende:
[..]
Dat zei je net ook al
Ik reageer maar even anders moet je het direct nog een keer melden![]()
ja kom op zeg..je kan fan zijn van iemand maar jekan ook gewoon te ver gaanquote:
Kijk, daar sla je denk ik de spijker op zijn kop.quote:Op zaterdag 21 april 2007 18:53 schreef Kinga het volgende:
Zit dus een kern van waarheid in over dat coke gebruik van syl, anders zou ze niet zo flippen
Vrijheid van meningsuiting noemen we datquote:Op zaterdag 21 april 2007 18:54 schreef Clank het volgende:
De bewoners snappen ook niet dat er van achter niet wordt ingegrepen.
Ja, wat maakt Syl het nou uit, ze weet toch wie het schrijft? Of zit er, zoals Kinga ook al zegt, toch een kern van waarheid in?quote:
Volgens mij hebben de bewoners niet door dat dit geen Big Brother isquote:Op zaterdag 21 april 2007 18:54 schreef Clank het volgende:
De bewoners snappen ook niet dat er van achter niet wordt ingegrepen.
quote:Op zaterdag 21 april 2007 18:56 schreef ach het volgende:
[..]
Volgens mij hebben de bewoners niet door dat dit geen Big Brother is![]()
Check hoe THE KING zijn onderdanen evalueert......quote:Op zaterdag 21 april 2007 18:52 schreef Veulen het volgende:
Ik heb trouwens net besloten dat ik dat hierboven uit dat weblog ga editten...
Veel te vroeg.quote:Op zaterdag 21 april 2007 18:56 schreef demins het volgende:
Jaap gaat het stuk van Judith eraf halen! Voor Brian...
Beetje te laat, lijkt me!
kan me niet zo veel schelen of er waarheid achter zit of niet..zulke dingen zeg je niet over niemand nietquote:Op zaterdag 21 april 2007 18:56 schreef Marrije het volgende:
[..]
Ja, wat maakt Syl het nou uit, ze weet toch wie het schrijft? Of zit er, zoals Kinga ook al zegt, toch een kern van waarheid in?
Dat gebeurt niet. Let maar op. Sterker nog, de Febo zal dit alleen maar aanmoedigen.quote:Op zaterdag 21 april 2007 18:56 schreef carpediem23 het volgende:
Waarom wordt dit door het programma geaccepteerd? Je zult denken dat als er ruzie is met het personeel er op z'n minst een OW komt.
Nee, maar het zijn juist de gedachten die jij nu opschrijft: " zit er toch een kern van waarheid in", die het allemaal zo erg maken en een eigen leven kunnen gaan leiden.quote:Op zaterdag 21 april 2007 18:56 schreef Marrije het volgende:
[..]
Ja, wat maakt Syl het nou uit, ze weet toch wie het schrijft? Of zit er, zoals Kinga ook al zegt, toch een kern van waarheid in?
inderdaad, hij zal straks weer te koop lopen dat hij heeft geregeld dat Jaap het eraf heeft gehaald...quote:
Het was er af toen ik keek, een paar minuten voor ik hem op de streams achter de pc zag gaan zitten.quote:Op zaterdag 21 april 2007 18:56 schreef demins het volgende:
Jaap gaat het stuk van Judith eraf halen! Voor Brian...
Beetje te laat, lijkt me!
quote:Op zaterdag 21 april 2007 18:56 schreef Carlaa het volgende:
ze moeten hem teglijkertijd met zijn allen een ongelofelijk schop voor zijn kloten geven.. de hoge piefen zijn er toch niet..wat willen ze doen, allemaal eruit voor fysiek geweld?
Kijk naar die gasten zelf.......Jaap varken noemen en hij mag niks.quote:Op zaterdag 21 april 2007 18:54 schreef Dogga het volgende:
[..]
ja kom op zeg..je kan fan zijn van iemand maar jekan ook gewoon te ver gaan
De streams lopen zo'n 25 seconden achter.quote:Op zaterdag 21 april 2007 18:59 schreef shmoopy het volgende:
[..]
Het was er af toen ik keek, een paar minuten voor ik hem op de streams achter de pc zag gaan zitten.
Kan zijn dat de streams zolang achterlopen natuurlijk, lijkt me sterk dat de redactie dat kan of wilde doen.
Niet om het een of ander, maar je weet dat dat soort dingen gezegd kunnen worden, ook zonder een Jaap, als je DGK ingaat.quote:Op zaterdag 21 april 2007 18:58 schreef Tissik het volgende:
[..]
Nee, maar het zijn juist de gedachten die jij nu opschrijft: " zit er toch een kern van waarheid in", die het allemaal zo erg maken en een eigen leven kunnen gaan leiden.
Dat staat op blz 1 of 2 van deze cos.quote:Op zaterdag 21 april 2007 18:59 schreef FuTilE het volgende:
[..]
De streams lopen zo'n 25 seconden achter.
__
Maar wat schreef hij nou over die Judith?
Het scenario wordt beter en beter.quote:Op zaterdag 21 april 2007 18:58 schreef scanman01 het volgende:
Huu verklaart de oorlog met Jaap. kan iemand hem tegenhouden, want straks vliegt Huub er toch nog uit vanwege fysiek geweld vanavond ofzo. Dat is Jaap echt niet waard.
OK, thxquote:Op zaterdag 21 april 2007 19:00 schreef Marrije het volgende:
[..]
Dat staat op blz 1 of 2 van deze cos.
Onzin. Er zijn grenzen. In het normale leven, kan dit ook niet. Het heet gewoon laster, en daar is wetgeving voor. Onze wetgeving, geldt ook voor de bewoners in DGK.quote:Op zaterdag 21 april 2007 19:00 schreef Marrije het volgende:
[..]
Niet om het een of ander, maar je weet dat dat soort dingen gezegd kunnen worden, ook zonder een Jaap, als je DGK ingaat.
Nee nee, ook al tegen Brian omdat hij haar hoeveel cp'en een teken van gierigheid vond ipv zoals syl het zag dat ze spaarzaam is.quote:Op zaterdag 21 april 2007 18:59 schreef Gigageil het volgende:
[..]
Kijk naar die gasten zelf.......Jaap varken noemen en hij mag niks.....kom op zeg.....het werd tijd dat er harde actie kwam, en dit begint er op te lijken......
![]()
Sylvia is EIN-DE-LIJK getriggerd om haar stem te verheffen voor het eerst in 7 maanden.....prima zo![]()
De held spelen??????????quote:
Dat het niet mag betekent niet dat het niet kan. Als de wet ervoro zou zorgen dat ie nooit werd overtreden hadden we een fijne wereld.quote:Op zaterdag 21 april 2007 19:01 schreef Tissik het volgende:
[..]
Onzin. Er zijn grenzen. In het normale leven, kan dit ook niet. Het heet gewoon laster, en daar is wetgeving voor. Onze wetgeving, geldt ook voor de bewoners in DGK.
Oh ja...klopt.....nou 2 x dan.....1 x per 3,5 maand......quote:Op zaterdag 21 april 2007 19:01 schreef Marrije het volgende:
[..]
Nee nee, ook al tegen Brian omdat hij haar hoeveel cp'en een teken van gierigheid vond ipv zoals syl het zag dat ze spaarzaam is.
Precies.quote:Op zaterdag 21 april 2007 19:02 schreef schatje het volgende:
Nou Judith, nu opzouten.
Wat jij doet moet je zelf weten... Beetje kinderachtig maar goed...quote:
quote:Op zaterdag 21 april 2007 19:03 schreef Gigageil het volgende:
[..]
Oh ja...klopt.....nou 2 x dan.....1 x per 3,5 maand......![]()
Zelfs jij moet toch toegeven dat het slapverwekkend zal gaan worden zonder Huub.quote:
quote:Op zaterdag 21 april 2007 18:59 schreef FuTilE het volgende:
Maar wat schreef hij nou over die Judith?
Dan ben je het dus eens, dat het niet mag, dus niet geaccepteerd kan worden, en dat het dus zeker geen uitgangspunt moet zijn wanneer je aan een dergelijk programma medewerking verleent.quote:Op zaterdag 21 april 2007 19:02 schreef Marrije het volgende:
[..]
Dat het niet mag betekent niet dat het niet kan. Als de wet ervoro zou zorgen dat ie nooit werd overtreden hadden we een fijne wereld.
Ik vind dat het wel te verwachten valt, dat als je meedoet aan eenreality programma zoals dit, dat er dingen over je geschreven worden die je niet wilt, of het nou waar is of niet. Net zoals dat ej kunt verwachten dat je familie erbij wordt betrokken.quote:Op zaterdag 21 april 2007 19:05 schreef Tissik het volgende:
[..]
Dan ben je het dus eens, dat het niet mag, dus niet geaccepteerd kan worden, en dat het dus zeker geen uitgangspunt moet zijn wanneer je aan een dergelijk programma medewerking verleent.
Het is hetzelfde als beweren dat je weet dat er bij je ingebroken zal gaan worden als je in een huis woont, dus dan moet je maar zwerver worden.
Donder toch lekker op, we moeten hier nieuwsfeiten melden, geen censuur plegen.quote:Op zaterdag 21 april 2007 19:03 schreef Veulen het volgende:
Wat jij doet moet je zelf weten... Beetje kinderachtig maar goed...
Ik vind het puberaal geraaskal van vrij laag niveau, niet serieus te nemen, maar begrijp dat de andere bewoners moeten doen alsof het heel erg is.quote:Op zaterdag 21 april 2007 19:06 schreef Dynabite het volgende:
De villa behoort Jaap toe! Dit is de sterkste aktie in DGK zover![]()
![]()
![]()
Tijd voor een nieuwe zangjuf, ik was JJ al en tijdje zat.quote:Op zaterdag 21 april 2007 19:05 schreef Gigageil het volgende:
Zingen.....Allemaal ontspanning voor de anderen, dus Jaap speelt gewoon het spel en ontneemt hen dit.....er waren toch geen regels...(op een paar na dan)...dus ik vind dit een strakke actie van hem......![]()
Tuurlijk.quote:Op zaterdag 21 april 2007 19:04 schreef scanman01 het volgende:
Zelfs jij moet toch toegeven dat het slapverwekkend zal gaan worden zonder Huub.
Juf Judith doet niet mee aan een reality programma, zij is geen deelnemer. Juf Judith, geeft zangles aan de deelnemers vanuit haar professie.quote:Op zaterdag 21 april 2007 19:07 schreef Marrije het volgende:
[..]
Ik vind dat het wel te verwachten valt, dat als je meedoet aan eenreality programma zoals dit, dat er dingen over je geschreven worden die je niet wilt, of het nou waar is of niet. Net zoals dat ej kunt verwachten dat je familie erbij wordt betrokken.
Ik vind jouw bewering niet hetzelfde trouwens.
Vermakelijk om naar te kijken, het interesseert Jaap echt helemaal niets meer wat de anderen ervan denkenquote:Op zaterdag 21 april 2007 19:06 schreef Dynabite het volgende:
De villa behoort Jaap toe! Dit is de sterkste aktie in DGK zover![]()
![]()
![]()
Daarom begrijp ik dus ook niet dat het syl echt zo raakt. Zij weet toch beter?quote:Op zaterdag 21 april 2007 19:08 schreef pullup het volgende:
[..]
Ik vind het puberaal geraaskal van vrij laag niveau, niet serieus te nemen, maar begrijp dat de andere bewoners moeten doen alsof het heel erg is.
Ben jij besode***quote:Op zaterdag 21 april 2007 19:08 schreef Marrije het volgende:
[..]
Tijd voor een nieuwe zangjuf, ik was JJ al en tijdje zat.
quote:Op zaterdag 21 april 2007 19:08 schreef blomst het volgende:
Je pikt hier de mensen er wel uit met het zelfde kronkel in hun hoofd als Jaap.
De reden van al Jaap's lolquote:Op zaterdag 21 april 2007 19:09 schreef Kinga het volgende:
En nu: Pageviews vandaag 16.314
Ook dat was een vrij slechte act eigenlijk. Ik had geen moment het gevoel dat ze werkelijk boos was achter dat volume. Ook Sylvia heeft weer een seintje gekregenquote:Op zaterdag 21 april 2007 19:09 schreef Marrije het volgende:
[..]
Daarom begrijp ik dus ook niet dat het syl echt zo raakt. Zij weet toch beter?
Onzin. Ze neemt geen deel aan het spel, maar ze is weldegelijk onderdeel van een Tv programma.quote:Op zaterdag 21 april 2007 19:08 schreef Tissik het volgende:
[..]
Juf Judith doet niet mee aan een reality programma, zij is geen deelnemer. Juf Judith, geeft zangles aan de deelnemers vanuit haar professie.
Maak eens een lijstje!quote:Op zaterdag 21 april 2007 19:08 schreef blomst het volgende:
Is volgens mij een beetje een gespeelde 'gekwetstheid'.quote:Op zaterdag 21 april 2007 19:09 schreef Marrije het volgende:
[..]
Daarom begrijp ik dus ook niet dat het syl echt zo raakt. Zij weet toch beter?
JJ heeft ervoor gekozen zich in dit spel te mengen, zij belt Brian op om hem even terecht te wijzen en ze commandeert Jaap de boel op te ruimen. Dat zou ik óók niet pikken, nog los van de tegenacties van Japie. Zij komt daar om zangles te geven, doe dat dan ook.quote:Op zaterdag 21 april 2007 19:08 schreef Tissik het volgende:
[..]
Juf Judith doet niet mee aan een reality programma, zij is geen deelnemer. Juf Judith, geeft zangles aan de deelnemers vanuit haar professie.
Het is maar een "klein" verschil, hopelijk kun jij hem ook ontdekken?
kingjaap.nlquote:Op zaterdag 21 april 2007 19:10 schreef Marijke52 het volgende:
wie heeft het adres van jaap zn weblog
Juf Judith zit daar om er zelf beter van te worden, als het haar niet bevalt gaat ze maar weer bejaarden zangles geven.quote:Op zaterdag 21 april 2007 19:08 schreef Tissik het volgende:
Ja, dat is wel duidelijk...quote:Op zaterdag 21 april 2007 19:08 schreef blomst het volgende:
Hij is alle namen aan het aanpassenquote:Op zaterdag 21 april 2007 19:12 schreef scanman01 het volgende:
Jaap heeft de naam 'Sylvia' nu veranderd in 'Sallie"
Zou heel goed kunnenquote:Op zaterdag 21 april 2007 19:11 schreef Disana het volgende:
[..]
Is volgens mij een beetje een gespeelde 'gekwetstheid'.
Judith is integer, net als dans Melissa en Liekequote:Op zaterdag 21 april 2007 19:11 schreef Disana het volgende:
[..]
Is volgens mij een beetje een gespeelde 'gekwetstheid'.
Iedere leerling wordt door een docent aangesproken wanneer die leerling er een potje van maakt, zo ook Brian.quote:Op zaterdag 21 april 2007 19:11 schreef Marrije het volgende:
[..]
JJ heeft ervoor gekozen zich in dit spel te mengen, zij belt Brian op om hem even terecht te wijzen en ze commandeert Jaap de boel op te ruimen. Dat zou ik óók niet pikken, nog los van de tegenacties van Japie. Zij komt daar om zangles te geven, doe dat dan ook.
-edit- dankzij JJ weet Brian dat Japie heeft gelogen, dat het jaap was die een zooi van het kantoor heeft gemaakt. Dat is niet aan haar.
quote:Op zaterdag 21 april 2007 19:12 schreef scanman01 het volgende:
Jaap heeft de naam 'Sylvia' nu veranderd in 'Sallie"
Beslist. Maar de laatste tijd vind ik haar wel eens een beetje zeurderig. Toen ze nog afzijdig was en altijd 'to the point' had ik meer respect voor haar.quote:Op zaterdag 21 april 2007 19:13 schreef FdW het volgende:
[..]
Judith is integer, net als dans Melissa en Lieke![]()
![]()
Troll...quote:Op zaterdag 21 april 2007 19:12 schreef FuTilE het volgende:
Maareh, ís die Silvia nu ook lange tijd aan het Boliviaans marcheerpoeder geweest, of zuigt Jaap dat terplekke uit zijn corpulente duim?
Dat is ook de grote irritatie van Sylvia en Natasia.. dat er niets gebeurd en dat ze maar moeten afwachten tot er wél weer iemand aanwezig is die iets mag zeggen.quote:Op zaterdag 21 april 2007 19:12 schreef Ashrak het volgende:
Snap niet dat als Jut en Jul weg zijn er gewoon geen actie wordt ondernomen door DGK.
Erg slecht, want er moet toch altijd supervisie zijn.
Goed om te weten hoe Jaap ècht over anderen denkt! Persoonlijk vind ik het niet helemaal 'gezond' overkomen. Maar wie ben ik!quote:Op zaterdag 21 april 2007 19:09 schreef TiNo_Flo het volgende:
[..]
Vermakelijk om naar te kijken, het interesseert Jaap echt helemaal niets meer wat de anderen ervan denken![]()
Als het echt escaleert is er dus ook niemand om beslissingen te nemen.quote:Op zaterdag 21 april 2007 19:15 schreef Clank het volgende:
[..]
Dat is ook de grote irritatie van Sylvia en Natasia.. dat er niets gebeurd en dat ze maar moeten afwachten tot er wél weer iemand aanwezig is die iets mag zeggen.
Dat JJ ervoor kiest om Jaap aan te spreken prima, maar wie de bal kaatst kan hem terug verwachten (zoals iemand anders al zei). En de mate waarin verschilt, Jaap heeft meerdere acties uitgehaald.quote:Op zaterdag 21 april 2007 19:14 schreef Tissik het volgende:
[..]
Iedere leerling wordt door een docent aangesproken wanneer die leerling er een potje van maakt, zo ook Brian.
Jaap heeft het lesgeven van Juf Judith verstoord, door zijn acties. Wie anders dan Jaap zelf, zou daarop aangesproken moeten worden volgens jou?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |