Ajax vreest Admirals
zaterdag 21 april, door Janilee, Amsterdam, 10:52u, telegraaf.nl
Het Americanfootballseizoen is weer begonnen en bij Ajax houden ze hun hart vast. Nota bene twee dagen na de thuiswedstrijd van de Admirals tegen Rhein Fire treden de voetballers in hetzelfde stadion aan voor het belangrijke duel met Sparta.
Gisteren werd de ArenA omgebouwd. ,,Ik zie veel strepen op het veld", glimlachte trainer Henk ten Cate. In het verleden kreeg het toch al broze speelveld de nodige klappen te verwerken door het sportieve geweld van de potige footballers. Daar leed Ajax onder. De club heeft pas net weer een nieuwe mat laten aanleggen.
Ten Cate: "Ik heb nog nooit in mijn carrière na een Americanfootballwedstrijd hoeven spelen, dus ik moet het allemaal nog meemaken. Ik weet dat er 27 mensen zijn ingehuurd om het veld weer in een ordentelijke staat te brengen. Laten we die mensen nu nog het voordeel van de twijfel geven."
Vandalen hebben in de nacht na de bekerkraker tegen NAC het hypermoderne mediacentrum voor de tv van AZ kort en klein geslagen. In de 350.000 euro kostende kamer werd voor tienduizenden euro's schade aangericht.
Ik snap dit bericht niet. Is dit het mediacentrum van az? mediacentrum van Ajax? Voor de tv van az?
Wie helpt mij
En Vincent zag het koren
En Einstein het getal
En Zeppelin de Zeppelin
En Johan zag de bal