Kan wel, maar het gaat langzamer. Je kan zelfs tot 20 stijgen zonder PT, alleen met PT zal het sneller gaan. Dus met PT1 stijg je t/m level 6 sneller, daarna helpt ie je niet meer, maar je kan dus nog wel stijgen.quote:Op vrijdag 27 april 2007 11:46 schreef twisteddlogic het volgende:
Met PT1 kun je niet verder dan naar 6 stijgen toch?
Ben vandaag gestegen naar 6 scoren, dus dan moet ik iets anders gaan trainen
Destron Elsloo FC? Dat is het logo tenminste, de clubnaam zelf is nog niet veranderdquote:Op vrijdag 27 april 2007 12:08 schreef AirRaid het volgende:
heb de clubnaam toch maar veranderd, misschien dat er 1 of 2 versterkingen bijgehalad zullen worden (voor de breedte) maar voor de rest blijven we in theorie gewoon een Fok-team
Dus met een PT1 train ik op donderdag net zo snel in scoren als met een PT2?quote:Op vrijdag 27 april 2007 11:57 schreef CaLeX het volgende:
En rekening houden dat de PT alleen maar effect heeft op je Individuele Training, en niet op je teamtraining
quote:LA-Jan Semler would you like to come to my club ? you would play for much higher wage than now
pt heeft geen effect op de team trainingquote:Op vrijdag 27 april 2007 14:02 schreef twi het volgende:
Dus als ik de teamtraining volg heeft een personal trainer geen enkel effect?
Oude naam was beterquote:Op vrijdag 27 april 2007 12:08 schreef AirRaid het volgende:
heb de clubnaam toch maar veranderd, misschien dat er 1 of 2 versterkingen bijgehalad zullen worden (voor de breedte) maar voor de rest blijven we in theorie gewoon een Fok-team
eigenlijk heb ik de naam veranderd omdat ik deze naam stoerder vind
1) De teamtraining staat vandaag op "Scoren". Ik zet mijn eigen training op "Scoren" en train hetzelfde wat het team traint. Doordat ik hetzelfde train, heeft de PT geen invloed op mijn training. Of ik nu PT level 6 of level 1 heb, het maakt niet uit.quote:Op vrijdag 27 april 2007 14:07 schreef AirRaid het volgende:
[..]
pt heeft geen effect op de team training
maa wel op je eigen training
dus ook als stel jeze deze hetzelde in dan heeft de pt alleen effect op je eigen training
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |