Ik ben nieuw in het team van AirRaid.quote:Op zaterdag 5 mei 2007 15:44 schreef AirRaid het volgende:
het spel heeft toch nog vele mankementen
Coos van Enschede onze centrale man achterin blijft na een mislukte solo (de bal eindigde in de handen van de keeper) doodleuk voorin staan, en ook nog eens ruim buitenspel.
edit 4-0
edit 2: van enschede is weer bezig aan een solo over het hele veld![]()
edit 3: hij kon hem echter niet afmkane omdat de scheid voor rust floot![]()

Ja, hoop dat de ME volgend seizoen wat verbetering brengtquote:Op zaterdag 5 mei 2007 17:05 schreef Chen het volgende:
2 goals, MOTM, een 10 als rating... begint wel een beetje normaal nu te worden

Ik zag het ja.. ouwe dribbelaarquote:Op zaterdag 5 mei 2007 16:55 schreef Ruudt het volgende:
[..]
Ik ben nieuw in het team van AirRaid.
Mijn naam is Dickkie Willems.

we zoeken nog een lijnentrekkerquote:Op zaterdag 5 mei 2007 18:28 schreef Robi02 het volgende:
Iemand nog geintresseerd in een gratis af te halen FL met de volgende skills:
Ex-speler van Corbata, nu VVK Den Haag.
Dribbelen 11 Goed
Scoren 7 Zwak
Techniek 6 Zeer Zwak
Spelinzicht 4 Slecht
Voorzetten 1 Zeer Slecht
Snelheid 4 slecht

ik was vanmiddag ff aan het kijken bij jullie training, en hoorde hem de heletijd "Puta" roepen naar je. Is dat je bijnaam??quote:Op zondag 6 mei 2007 00:06 schreef AirRaid het volgende:
[..]
we zoeken nog een lijnentrekker
die chileen die het nu doet trek steeds scheve lijnen

Misschien als er niks leuks op me weg komt ik wel jaartje bij het Fok! team ga spelenquote:Op zondag 6 mei 2007 00:06 schreef AirRaid het volgende:
[..]
we zoeken nog een lijnentrekker
die chileen die het nu doet trek steeds scheve lijnen

Gezien de kwaliteiten die die nu heeft, kan ik me moeilijk voorstellen dat tie op schelden al wel getraind heeftquote:Op zondag 6 mei 2007 01:03 schreef CaLeX het volgende:
[..]
ik was vanmiddag ff aan het kijken bij jullie training, en hoorde hem de heletijd "Puta" roepen naar je. Is dat je bijnaam??![]()

Lekker zo'n weekje vakantiequote:De speler Timo Drietelaar is gestegen naar 1 op Koppen.
De speler Timo Drietelaar is gestegen naar 3 op Kracht.
De speler Timo Drietelaar is gestegen naar 8 op Tackelen.
De speler Timo Drietelaar is gestegen naar 2 op Positiespel.
De speler Timo Drietelaar is gestegen naar 1 op Lange Passes.

Ik heb em gezegd wat Destron bied, als die me zo graag wil moet die daar maar overheen!quote:Op maandag 7 mei 2007 13:47 schreef CaLeX het volgende:
Reputatie Plaatselijk (Internationale Ranking: #25664 Nationale Ranking: #1884)
Mijn manager is een beetje teleurgesteld in me :p (en ook in Chen) aangezien we ons contract niet willen verlengen :p

ja, ik wil de eerste maand van het nieuwe seizoen gericht trainen in een botteam :pquote:Op maandag 7 mei 2007 15:29 schreef Chen het volgende:
[..]
Ik heb em gezegd wat Destron bied, als die me zo graag wil moet die daar maar overheen!

Ook wel aardig gestegen in mijn vakantie. Wanneer wordt de training (spelinzicht e.d.) veranderd?quote:De speler Jurgen van de Hel is gestegen naar 3 op Spelinzicht.
De speler Jurgen van de Hel is gestegen naar 3 op Dribbelen.
De speler Jurgen van de Hel is gestegen naar 2 op Positiespel.

Ik heb zelfs aangevinkt dat ik sober wil spelen (weinig dribbelen dus).quote:Op zaterdag 5 mei 2007 15:44 schreef AirRaid het volgende:
het spel heeft toch nog vele mankementen
Coos van Enschede onze centrale man achterin blijft na een mislukte solo (de bal eindigde in de handen van de keeper) doodleuk voorin staan, en ook nog eens ruim buitenspel.
edit 4-0
edit 2: van enschede is weer bezig aan een solo over het hele veld![]()
edit 3: hij kon hem echter niet afmkane omdat de scheid voor rust floot![]()

Tackelen 7quote:08/05/07
De speler Christiaan Doornbos is gestegen naar 1 op Techniek.

6 punten stijgen is genoeg toch?quote:Op dinsdag 8 mei 2007 15:02 schreef roysonny1 het volgende:
Misschien is het goed voor onze spitsen als ze alleen richten op scoren.
Zie nu dat de topscorer uit onze competitie dat ook heeft gedaan. Hij heeft 17 voor scoren en 1 techniek.
In 11 wedstrijden heeft hij er 28 inliggen

Ik ben nu 6 op scoren, en train het alleen nog maar op donderdag, omdat ik een PT1 heb. Zodra ik een PT2 heb ga ik weer meer scoren trainenquote:Op dinsdag 8 mei 2007 15:02 schreef roysonny1 het volgende:
Misschien is het goed voor onze spitsen als ze alleen richten op scoren.
Zie nu dat de topscorer uit onze competitie dat ook heeft gedaan. Hij heeft 17 voor scoren en 1 techniek.
In 11 wedstrijden heeft hij er 28 inliggen

Ben ik die 17 uit 6? Zijn het er al zoveelquote:Op dinsdag 8 mei 2007 15:12 schreef CaLeX het volgende:
[..]
6 punten stijgen is genoeg toch?
Die spits waar je het over hebt, die is wel meteen 20, maar die mist dan wel 3 jaar op 100% trainen en moet op de dagen dat er op scoren getraint wordt (gemiddeld 1 dag in de week) moet hij op 75% iets anders trainen
Trouwens wil dit dus zeggen dat de score niet zo super is als jij zegt. wij hebben 2 spitsen met 6 op scoren. de ene loopt 40 uit 11 en de ander 17 uit 6.
ook maar ff mijn stats:
Tackelen 5
Korte Passes 1
Positiespel 1
Spelinzicht 1
Techniek 1
Lange Passes 1
Dribbelen 1
Snelheid 2
Kracht 1
nu (bijna) alle stats op 1 naar de 2 helpen

Hoe kan jij in godsnaam zo snel stijgen. Ik zie je wel 4x per week hier posten met een stijgingquote:

en dan zie je hem weer 3 weken niet :pquote:Op vrijdag 11 mei 2007 19:29 schreef TimmyAsd het volgende:
[..]
Hoe kan jij in godsnaam zo snel stijgen. Ik zie je wel 4x per week hier posten met een stijging

iddquote:

hij heeft wel een persoonlijke training ingestlet dus daar ligt het niet aan., bovendien ben ik zelf ook sinds eidn vorige maand nergens meer in gestegen.quote:Op zaterdag 12 mei 2007 10:19 schreef StupidByNature het volgende:
Die covarrubias is nog NERGENS in gestegen sinds zijn komst. Airraid, ik zou hem er even op aanspreken, volgens mij doet ie iets fout.

Ik sla die loverboy in elkaarquote:10/05/07 5:40:38
Elissa besloot om jullie vriendschap te beëindigen.

Kun je dat ergens zien hoeveel % training je nodig hebt?quote:Op zaterdag 12 mei 2007 12:36 schreef StupidByNature het volgende:
Maar zonder persoonlijk trainer heb je om van 0 tot 1 te stijgen 450% training nodig.

Sta er toch in, zal wel een standaard opstelling zijn ofzo.quote:Op zaterdag 12 mei 2007 11:56 schreef Ruudt het volgende:
Ik bekeek net de opstelling voor vandaag en snap niet helemaal dat ik niet in de basis sta.

quote:6': Yannick Wouters verslikt zich in zijn dribbel en verliest de bal aan John Olsman.
13': Jurgen van de Hel verslikt zich in zijn dribbel en verliest de bal aan Sjaak Vollebregt.
14': Gérard van Haarlem verslikt zich in zijn dribbel en verliest de bal aan Sjaak Vollebregt.
17': Jan-Piet Bruns verslikt zich in zijn dribbel en verliest de bal aan John Olsman.
24': Swansel Kanthuis verslikt zich in zijn dribbel en verliest de bal aan John Olsman.
30': Yannick Wouters verslikt zich in zijn dribbel en verliest de bal aan Stan Thijs.

quote:Positiespel 3
Voorzetten 3
Scoren 2
Tackelen 2
Techniek 2
Spelinzicht 1

14': Gérard van Haarlem verslikt zich in zijn dribbel en verliest de bal aan Sjaak Vollebregt.quote:

Ik zou zeggen dat daar meer een speler met verdediger skills kan staan. Jij lijkt me meer iemand voor het middenveld met deze skills.. De rest van de verdediging is inderdaad wel een beetje beter dan ik, maar met mijn 7 tackelen ben ik meer verdediger als jou zou ik zo zeggen..quote:Op zaterdag 12 mei 2007 15:56 schreef J.Herrer het volgende:
Omdat ik een rechterverdediger ben?
Stats zijn niet geweldig nee, maar ik zou niet weten wie daar anders moet. Die van de Hel is ong. even goed als mijn speler. En die Colombiaan is sowieso al een grap

excuusquote:Op vrijdag 11 mei 2007 19:29 schreef TimmyAsd het volgende:
[..]
Hoe kan jij in godsnaam zo snel stijgen. Ik zie je wel 4x per week hier posten met een stijging
quote:12/05/07
De speler Christiaan Doornbos is gestegen naar 3 op Positiespel.

Woehoequote:De speler Frans Niesters is gestegen naar 3 op Reflexen (GK).

Sparenquote:Op zondag 13 mei 2007 18:08 schreef -Sandstorm- het volgende:
Ja je hebt maar 10000 en die vent is 10000 waard.
Heb ik toenstraks voor 3000 euro goederen gekocht
En Nu ? Hoe kom ik zsm aan geld

En die 500 euro salaris is dat per dag of wat ?quote:

per week, elke vrijdag krijg je je geldquote:Op zondag 13 mei 2007 18:11 schreef -Sandstorm- het volgende:
[..]
En die 500 euro salaris is dat per dag of wat ?

Nee, maar ik las dat op het forum.quote:Op zaterdag 12 mei 2007 13:49 schreef J.Herrer het volgende:
[..]
Kun je dat ergens zien hoeveel % training je nodig hebt?

werd ook een tijd zegquote:14/05/07
De speler Swansel Kanthuis is gestegen naar 3 op Spelinzicht.
13/05/07
De speler Swansel Kanthuis is gestegen naar 6 op Positiespel.

conditie trainen op fitheidquote:Op maandag 14 mei 2007 15:19 schreef -Sandstorm- het volgende:
Hoe gaat mijn conditie en moraal omhoog ?

Geld heb je eigenlijk niets aan, behalve voor PTquote:Op maandag 14 mei 2007 15:46 schreef -Sandstorm- het volgende:
Maar als ik eerst een trainer huur is mijn geld op.
Hoe interact ik nou met een speler in een team dat door de Computer gecoacht wordt.....
Ik zie 2 spelers in het team die ook human zijn, maar hou kan ik hun contacten ?
quote:Directe communicatie (interactie)
Directe communicatie is mogelijk tussen elke ‘menselijke’ speler. Om dit te doen, moet je naar de speler zijn gedetailleerde pagina gaan en klik op ‘interact met de speler’-optie in de rechter informatie kader. Dit brengt je naar de pagina waar je een selectie kunt maken uit verschillende vormen van interactie zoals “groeten”, “gewoon praten”, etc. Daar kun je ook je niveau van vriendschap/vijandigheid met die speler nagaan.

ongeacht dat je een trainer hebt kan je volgens mij gewoon trainen (ook op fitheid)quote:Op maandag 14 mei 2007 15:46 schreef -Sandstorm- het volgende:
Maar als ik eerst een trainer huur is mijn geld op.
Hoe interact ik nou met een speler in een team dat door de Computer gecoacht wordt.....
Ik zie 2 spelers in het team die ook human zijn, maar hou kan ik hun contacten ?

Idemquote:Op dinsdag 15 mei 2007 09:24 schreef GeneraalUli het volgende:
De speler Coos van Enschedé is gestegen naar 9 op Tackelen.
.

Wat is er mis met van de Hel? Hij doet zijn uiterste bestquote:Op zaterdag 12 mei 2007 15:56 schreef J.Herrer het volgende:
Omdat ik een rechterverdediger ben?
Stats zijn niet geweldig nee, maar ik zou niet weten wie daar anders moet. Die van de Hel is ong. even goed als mijn speler. En die Colombiaan is sowieso al een grap

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |