lol Viswijfje heeft natuurlijk geen gat en tietenquote:Op zaterdag 21 april 2007 16:35 schreef boem-dikkie het volgende:
Volgens mij zet jij je geld in op zo'n beetje alles wat tieten en een gat heeft.
OT:
Ladidadida
Damn,dat ben ik, ik zie het nu pasquote:Op zaterdag 21 april 2007 16:41 schreef Viswijfje het volgende:
t is geen gevecht hoor: we zijn vriendinnen!
[afbeelding]
quote:Op zaterdag 21 april 2007 16:42 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
Damn,dat ben ik, ik zie het nu pas
quote:Op zaterdag 21 april 2007 16:35 schreef postmortum het volgende:
Deze bitchfight is al enkele daagjes aan de gang , wie zal winnen?
Ladidada of Viswijfje
Ik zet al mijn geld op Ladidada![]()
Nee? Echt lief zijn we ook niet tegen elkaar hè.quote:Op zaterdag 21 april 2007 16:48 schreef Viswijfje het volgende:
kan dit topic gewoon Ladidadida en Viswijfje genoemd worden?
er is namelijk niets vs tussen ons
mits bierquote:Op zaterdag 21 april 2007 16:42 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
Damn,dat ben ik, ik zie het nu pas
maak dan je eigen topicquote:Op zaterdag 21 april 2007 16:48 schreef Viswijfje het volgende:
kan dit topic gewoon Ladidadida en Viswijfje genoemd worden?
er is namelijk niets vs tussen ons
neequote:Op zaterdag 21 april 2007 16:58 schreef Viswijfje het volgende:
nee, als ik me eigen topic open word t juist weer wel VS...
kan dit geen topic zijn wat in de teken staat van vriendschap vieren??
je kunt er gewoon niet mee omgaanquote:Op zaterdag 21 april 2007 17:29 schreef murp het volgende:
Er ging iets niet goed: rstr niet gevonden of ip klopt niet.
NIET VALSSPELEN!!
neequote:Op zaterdag 21 april 2007 17:30 schreef thepunisher3 het volgende:
[..]
je kunt er gewoon niet mee omgaan![]()
hoe groot waren die biertjes??quote:Op zaterdag 21 april 2007 17:34 schreef enter het volgende:
vijjjfj biere
waarom ben je daar weg?quote:Op zaterdag 21 april 2007 17:36 schreef enter het volgende:
van die bekers... festival bier
gelukkig maarquote:Op zaterdag 21 april 2007 17:41 schreef enter het volgende:
ohnee ik ken haar wel
ik snap je nietquote:Op zaterdag 21 april 2007 17:43 schreef enter het volgende:
[..]
De chick van een vriend, waarom zegt ze het niet gewoon..
zichzelfquote:Op zaterdag 21 april 2007 17:48 schreef thepunisher3 het volgende:
ladidadida, op wie stem jij??
Uit pure solidariteit op VW natuurlijkquote:Op zaterdag 21 april 2007 17:48 schreef thepunisher3 het volgende:
mag ik je msn?quote:Op zaterdag 21 april 2007 17:48 schreef thepunisher3 het volgende:
Fijn, moedersquote:Op zaterdag 21 april 2007 17:52 schreef thepunisher3 het volgende:
[..]
ik denk al een kwartier dat ik eten ga![]()
ik ben dr vanvond weer!
jij ook??
Kom op, laten we eerlijk wezen: dat is geen partij voor zowel VW als mij..quote:Op zaterdag 21 april 2007 17:58 schreef postmortum het volgende:
overwachte plotwending wel: dronken festivalcampingslet mengt zich in de strijd![]()
quote:Op zaterdag 21 april 2007 17:58 schreef postmortum het volgende:
overwachte plotwending wel: dronken festivalcampingslet mengt zich in de strijd![]()
Het was dus toch op een camping, was jij er ook?quote:Op zaterdag 21 april 2007 17:58 schreef postmortum het volgende:
nee, jullie zullen samen tegen enter vet verliezenquote:Op zaterdag 21 april 2007 17:59 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
Kom op, laten we eerlijk wezen: dat is geen partij voor zowel VW als mij..
nee, ikkequote:Op zaterdag 21 april 2007 18:00 schreef enter het volgende:
[..]
Het was dus toch op een camping, was jij er ook?
quote:Op zaterdag 21 april 2007 17:58 schreef postmortum het volgende:
Joe dankquote:
ieder zichzelf respecterend festival heeft campings inclusief campingsletten die na 5 biertjes dronken zijnquote:Op zaterdag 21 april 2007 18:00 schreef enter het volgende:
[..]
Het was dus toch op een camping, was jij er ook?
Je moet nog wel even leren mijn naam goed te spellenquote:Op zaterdag 21 april 2007 18:03 schreef paultjuhhh het volgende:
Ladidada, omdat ze mijn vrouw is
Ohjaquote:Op zaterdag 21 april 2007 18:04 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
Je moet nog wel even leren mijn naam goed te spellen
Leuke ava!
p0wnedquote:Op zaterdag 21 april 2007 18:04 schreef enter het volgende:
WTF HOE KOM JE DAAAAAARAAAAAAAAAAAAAAAN
opgslagen om een x tegen haar te kunnen gebruikenquote:
quote:Op zaterdag 21 april 2007 18:08 schreef postmortum het volgende:
[..]
opgslagen om een x tegen haar te kunnen gebruiken![]()
quote:Op zaterdag 21 april 2007 17:28 schreef thepunisher3 het volgende:
poll is wat overzichtelijker![]()
Poll: Ladidadida of Viswijfje?Ladidadida Viswijfje
Tussenstand:
[afbeelding]
Ook een poll maken? Klik hier
misschien dat ze op google enter intikken en je foto's zo gaan opzoekenquote:Op zaterdag 21 april 2007 18:16 schreef enter het volgende:
Ik heb die foto nooit gepost toch...?
Nee. Exitquote:Op zaterdag 21 april 2007 18:26 schreef postmortum het volgende:
Als Enter dood gaat is ze dan gedelete ?![]()
jij bent tof.quote:Op zaterdag 21 april 2007 18:26 schreef postmortum het volgende:
Als Enter dood gaat is ze dan gedelete ?![]()
iets zegt mij dat dit niet naar ladidadida gaat maar naar VW?quote:Op zaterdag 21 april 2007 18:29 schreef thepunisher3 het volgende:
help hier Ladidadida, als je dat nog niet gedaan hebt.
quote:Op zaterdag 21 april 2007 18:31 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
iets zegt mij dat dit niet naar ladidadida gaat maar naar VW?
quote:
maar ik blijf van je houdenquote:Op zaterdag 21 april 2007 18:39 schreef enter het volgende:
ze pesten mij
Gewoon blijven uploadenquote:Op zaterdag 21 april 2007 18:39 schreef enter het volgende:
ze pesten mij
goede kloon piovanquote:Op zaterdag 21 april 2007 18:39 schreef enter het volgende:
ze pesten mij
het was piovanquote:Op zaterdag 21 april 2007 18:50 schreef postmortum het volgende:
zeg ik heb die edit heul niet gezien![]()
Het was haar broertje of vriendje denk ik, ofzo..quote:Op zaterdag 21 april 2007 18:50 schreef postmortum het volgende:
zeg ik heb die edit heul niet gezien![]()
Mwah.. Het houdt me van de straat in ieder geval.quote:Op zaterdag 21 april 2007 18:57 schreef zarGon het volgende:
veel interresanter dan ladidadadad en vijswijfjeuhuh
gezellig samen in de zweefmolen , handjes vasthouden als die heel snel gaat , wat romantischquote:
en ik dan...quote:Op zaterdag 21 april 2007 18:58 schreef postmortum het volgende:
[..]
gezellig samen in de zweefmolen m, handjes vasthouden als die heel snel gaat , wat romantisch![]()
Cynthia.. wat doet mijn desktop hier ?quote:
hahahaquote:Op zaterdag 21 april 2007 18:59 schreef DjMoonlight het volgende:
[..]
Cynthia.. wat doet mijn desktop hier ?![]()
mensen dump die plaatjes nu maarquote:
Ben jij dat die die toeren uithaalt op het strand?quote:
Als ik niet meer hoef te tekenen, stem ik op jou...quote:Op zaterdag 21 april 2007 16:39 schreef Ladidadida het volgende:
Ah dank allen. U zult waarlijk beloond worden uiteraard.![]()
tekenen..?quote:Op zaterdag 21 april 2007 20:33 schreef ajf het volgende:
[..]
Als ik niet meer hoef te tekenen, stem ik op jou...![]()
En ik meen het!quote:
Sure, op de foto stond eerst zo'n dikkop naast je.quote:Op zaterdag 21 april 2007 16:41 schreef Viswijfje het volgende:
[afbeelding]
quote:Op zaterdag 21 april 2007 21:03 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Sure, op de foto stond eerst zo'n dikkop naast je.
Ik stem voor Ladidada en wel om de volgende redenen:
Ze ziet er leuker uit dan Viswijfje.![]()
Haar nickname doet mij niet aan een ongewassen stinkkut denken.![]()
Ze heeft ongetwijfeld een hoger IQ![]()
Ze is niet zo'n aandachtsorgel.![]()
en ze komt natuurlijk uut ons mooieDrenthe
en wel uut Ass'n.
Ja, bij VW was de eerste opdracht dat je iets moest tekenen en dat kan ik niet. Dus viel ik gelijk al afquote:
Wees gerust, bij mij hoef je helemaal niks.quote:Op zaterdag 21 april 2007 21:16 schreef ajf het volgende:
[..]
Ja, bij VW was de eerste opdracht dat je iets moest tekenen en dat kan ik niet. Dus viel ik gelijk al af![]()
Vandaar.
Dat gelovig zijn maakt wel indruk hèquote:Op zaterdag 21 april 2007 21:31 schreef Mustard_Man het volgende:
ondanks dat Ladidadida zo vuig gelovig is krijgt zij mijn goddelijke stem want ze straalt iets meer klasse uit.
ofzo.
melk is goed voor elk.
Oh maar ik wil wel een gedicht voor je makenquote:Op zaterdag 21 april 2007 21:24 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
Wees gerust, bij mij hoef je helemaal niks.
Doe maar gedichtquote:Op zaterdag 21 april 2007 21:32 schreef ajf het volgende:
[..]
Oh maar ik wil wel een gedicht voor je maken![]()
Dat kan ik nl wel, alleen tekenen kan ik niet![]()
je hebt sowieso mijn stem al
Jij bent briljantquote:Op zaterdag 21 april 2007 21:40 schreef WurM het volgende:
[..]
Ik heb de vrijheid genomen om ook een gedicht voor je te schrijven
Ladidadida
Ladida di da
Ladidadida, met je bruine ogenquote:
Wederom: wowquote:Op zaterdag 21 april 2007 21:49 schreef ajf het volgende:
[..]
Ladidadida, met je bruine ogen
Lijkt zo uit een sprookjesboek gevlogen
Kijk wel uit want ze heeft pit
Als ze je mag, weet je dat het goed zit
Ze is niet op haar mondje gevallen
Dat zal de meeste mannen wel bevallen
Dus ik zeg: Stem op haar
Dat is een heel goed gebaar
![]()
Dank. Ik zal jouw procenten even de lucht in jagen nuquote:
quote:Op zaterdag 21 april 2007 22:04 schreef MASD het volgende:
Ik stem op Ladidadida![]()
Reden is nogal logisch
quote:Op zaterdag 21 april 2007 21:03 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Sure, op de foto stond eerst zo'n dikkop naast je.
quote:Op zaterdag 21 april 2007 22:51 schreef Viswijfje het volgende:
[..]
Danielle is niet dik! nie iedereen kan mijn figuur hebben ze heeft gewoon wat bredere botten!
Nee hoor, ik lag keurig in bed op dat tijdstipquote:Op zaterdag 21 april 2007 22:47 schreef WurM het volgende:
Volgens mij is Ladidadida aan het zuipen...![]()
dat vraag ik me nou ook afquote:Op zondag 22 april 2007 08:49 schreef Ladidadida het volgende:
Ik vraag me toch af hoe het kan dat iedereen hier op mij stemt, en ik toch achterlig in de poll
Al de kloons van murp zorgen daar wel voorquote:Op zondag 22 april 2007 08:49 schreef Ladidadida het volgende:
Ik vraag me toch af hoe het kan dat iedereen hier op mij stemt, en ik toch achterlig in de poll
hihi (K)quote:Op zondag 22 april 2007 10:47 schreef Areyoutalkingtome het volgende:
[..]
Al de kloons van murp zorgen daar wel voor
Zonder mij?quote:Op zondag 22 april 2007 08:48 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
Nee hoor, ik lag keurig in bed op dat tijdstip
1337 h4x0r2quote:Op zondag 22 april 2007 08:49 schreef Ladidadida het volgende:
Dat kon ik toch niet zijn, ik zat in de kerkquote:Op zondag 22 april 2007 10:50 schreef postmortum het volgende:
werd net gebeld , dus ik mijn deur openmaken in de hoop dat ladidada daar staat blijken het andere jehova's te zijn![]()
ben jij ook gelovig?quote:Op zondag 22 april 2007 13:04 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
Dat kon ik toch niet zijn, ik zat in de kerk![]()
Dat wist je wel.quote:
HOAX!quote:Op zaterdag 21 april 2007 16:41 schreef Viswijfje het volgende:
[afbeelding]
quote:
Nee ik ben geen jehova, ik ben een babe-tistquote:
quote:Op zondag 22 april 2007 13:57 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
Nee ik ben geen jehova, ik ben een babe-tist
je weet niet wat een baptist is?quote:Op zondag 22 april 2007 14:02 schreef Viswijfje het volgende:
[..]
ken ik niet (ook zonder die e want ik snap dat dat een grapje is)
Ach al die stromingen met miniscule verschillen, het is in principe allemaal hetzelfde.quote:
Je verwacht toch niet dat de gemiddelde katholiek (of een willekeurige niet-protestant for that matter) al die protestantse varianten kennen?quote:
Protestanten doen niet aan communie.quote:Op zondag 22 april 2007 14:17 schreef Viswijfje het volgende:
krijgen jullie ook een fiets voor je comunie?
Hangt er vanaf wat je miniscuul noemt.quote:Op zondag 22 april 2007 14:13 schreef Afwazig het volgende:
Ach al die stromingen met miniscule verschillen, het is in principe allemaal hetzelfde.
Dat hebben we dus nietquote:Op zondag 22 april 2007 14:17 schreef Viswijfje het volgende:
krijgen jullie ook een fiets voor je comunie?
Wat vind jij echt een groot verschil dan in vergelijking met andere stromingen?quote:Op zondag 22 april 2007 14:17 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
Hangt er vanaf wat je miniscuul noemt.
Vanuit een buitenstaander gezien zijn de verschillen inderdaad minuscuul. Van binnenuit gezien zijn ze groter.quote:Op zondag 22 april 2007 14:19 schreef Afwazig het volgende:
[..]
Wat vind jij echt een groot verschil dan in vergelijking met andere stromingen?
oquote:Op zondag 22 april 2007 14:17 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
Hangt er vanaf wat je miniscuul noemt.
[..]
Dat hebben we dus niet
Dat katholieken en vrijgemaakten en hervormden en weet ik veel wie allemaal nog meer nauwelijks door één deur kunnen doordat er zoveel verschillen zijn, maakt dat ik het geen miniscule verschillen vind.quote:Op zondag 22 april 2007 14:19 schreef Afwazig het volgende:
[..]
Wat vind jij echt een groot verschil dan in vergelijking met andere stromingen?
Uiteraard.quote:Op zondag 22 april 2007 14:20 schreef Viswijfje het volgende:
[..]
o![]()
vieren jullie wel gewoon kerstmis?
geloof je dan in bupatih ?quote:
Iedereen viert toch kerstmis?quote:Op zondag 22 april 2007 14:20 schreef Viswijfje het volgende:
[..]
o![]()
Het feit dat die verschillen het door een deur kunnen in de weg staan heeft meer met mentaliteit en nestgeur te maken dan met de vraag of die verschillen zo groot zijn.quote:Op zondag 22 april 2007 14:20 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
Dat katholieken en vrijgemaakten en hervormden en weet ik veel wie allemaal nog meer nauwelijks door één deur kunnen doordat er zoveel verschillen zijn, maakt dat ik het geen miniscule verschillen vind.
Voor een buitenstaander (zoals ik) zijn jullie allemaal mierenneukers, jullie geloven allemaal hetzelfde, maar elke stroming voelt zich superieur tegenover andere stromingen omdat hun gelijk hebben.Althans dat vinden ze dan. En dat vinden ze op basis van kleine verschillen in een stroming, die vaak ook helemaal niks met de bijbel of het christendom te maken hebben.quote:Op zondag 22 april 2007 14:20 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
Dat katholieken en vrijgemaakten en hervormden en weet ik veel wie allemaal nog meer nauwelijks door één deur kunnen doordat er zoveel verschillen zijn, maakt dat ik het geen miniscule verschillen vind.
Er zijn niet alleen buitenstaanders die erzo over denken.quote:Op zondag 22 april 2007 14:24 schreef Afwazig het volgende:
[..]
Voor een buitenstaander (zoals ik) zijn jullie allemaal mierenneukers, jullie geloven allemaal hetzelfde, maar elke stroming voelt zich superieur tegenover andere stromingen omdat hun gelijk hebben.Althans dat vinden ze dan. En dat vinden ze op basis van kleine verschillen in een stroming, die vaak ook helemaal niks met de bijbel of het christendom te maken hebben.
Ik ben overigens geen atheïst, ik hou me er verder niet mee bezig.
Enfin deze post is veel te serieus voor ONZ.![]()
![]()
Zeker weten.quote:
Ik voel me niet superieur, ik voel me alleen beter in de ene kerk dan in de andere kerk. En idd zijn er kleine verschillen tussen kerken, maar het zijn wel die verschillen die mij doen kiezen om bij een bepaalde kerk te zitten. Hé, broeken zijn in principe ook allemaal hetzelfde, toch heb je vaak voorkeur voor een bepaald merkquote:Op zondag 22 april 2007 14:24 schreef Afwazig het volgende:
[..]
Voor een buitenstaander (zoals ik) zijn jullie allemaal mierenneukers, jullie geloven allemaal hetzelfde, maar elke stroming voelt zich superieur tegenover andere stromingen omdat hun gelijk hebben.Althans dat vinden ze dan. En dat vinden ze op basis van kleine verschillen in een stroming, die vaak ook helemaal niks met de bijbel of het christendom te maken hebben.
Ik ben overigens geen atheïst, ik hou me er verder niet mee bezig.
Enfin deze post is veel te serieus voor ONZ.![]()
![]()
Ach, zodra de broek uit is doet het merk er niet meer toequote:Op zondag 22 april 2007 14:28 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
Hé, broeken zijn in principe ook allemaal hetzelfde, toch heb je vaak voorkeur voor een bepaald merk
heldquote:
maar ik merk ook al verschillen tussen kerken die allemaal katholiek zijnquote:Op zondag 22 april 2007 14:28 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
Ik voel me niet superieur, ik voel me alleen beter in de ene kerk dan in de andere kerk. En idd zijn er kleine verschillen tussen kerken, maar het zijn wel die verschillen die mij doen kiezen om bij een bepaalde kerk te zitten. Hé, broeken zijn in principe ook allemaal hetzelfde, toch heb je vaak voorkeur voor een bepaald merk
Jammer dat geloof niet uitgaatquote:Op zondag 22 april 2007 14:30 schreef doka het volgende:
[..]
Ach, zodra de broek uit is doet het merk er niet meer toe![]()
Heldin voor jouquote:
heldinnetjequote:
Leeghoofdquote:Op zondag 22 april 2007 14:31 schreef Jimbo het volgende:
zonder religie voel ik me superieur aan beide![]()
quote:
Alleen kerst. Zonder mis...quote:Op zondag 22 april 2007 14:20 schreef Viswijfje het volgende:
[..]
o![]()
t gaat niet alleen om van lerenquote:Op zondag 22 april 2007 17:05 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
Religie
ik lees wel een Gebr.Grimm verhaaltje, leer ik ook niks van
dat kan ik ook wel zonder een sprookjesboekquote:Op zondag 22 april 2007 17:09 schreef Viswijfje het volgende:
[..]
t gaat niet alleen om van lerenook om liefde voor medemensen en respect en hoop en vertrouwen
![]()
daarom vinden amerikaanse katholieke priesters het zeker lekker om jonge jongetjes in een bruine ster te pakkenquote:Op zondag 22 april 2007 17:09 schreef Viswijfje het volgende:
[..]
t gaat niet alleen om van lerenook om liefde voor medemensen en respect en hoop en vertrouwen
![]()
Goed onderschrift Enterquote:Op zondag 22 april 2007 17:11 schreef enter het volgende:
Ik ben MoSlim.
quote:Op zondag 22 april 2007 17:09 schreef postmortum het volgende:
de Protestanten hebben al onze mooie beelden een x kapot gemaakt![]()
quote:Op zondag 22 april 2007 17:12 schreef Mirage het volgende:
ieh Viswijfje.. je bent katholiek ?
Zal wel uit Urk komen , dus protestant zijnquote:Op zondag 22 april 2007 17:12 schreef Mirage het volgende:
ieh Viswijfje.. je bent katholiek ?
Er zijn atheisten die geloviger zijn dan jijquote:Op zondag 22 april 2007 17:13 schreef Viswijfje het volgende:
[..]
![]()
al doe ik er niet alles mee hoor maar ik geloof wel
quote:Op zondag 22 april 2007 17:11 schreef postmortum het volgende:
[..]
daarom vinden amerikaanse katholieke priesters het zeker lekker om jonge jongetjes in een bruine ster te pakken![]()
quote:Op zondag 22 april 2007 17:15 schreef zarGon het volgende:
[..]
Er zijn atheisten die geloviger zijn dan jij
jakkes, nog erger dan een katholiek is een hypocriete katholiekquote:Op zondag 22 april 2007 17:13 schreef Viswijfje het volgende:
[..]
![]()
al doe ik er niet alles mee hoor maar ik geloof wel
quote:Op zondag 22 april 2007 17:13 schreef postmortum het volgende:
[..]
Goed onderschrift Enter![]()
Al ontnuchterd ?![]()
ik ben niet hypocriet volges mij! ik probeer t niet te zijn vindt t bij anderen ook geen mooie emotie!quote:Op zondag 22 april 2007 17:15 schreef Mirage het volgende:
[..]
jakkes, nog erger dan een katholiek is een hypocriete katholiek
ja want die gaat branden bij hun afvallige engel : luciferquote:Op zondag 22 april 2007 17:15 schreef Mirage het volgende:
[..]
jakkes, nog erger dan een katholiek is een hypocriete katholiek
quote:Op zondag 22 april 2007 17:15 schreef zarGon het volgende:
[..]
Er zijn atheisten die geloviger zijn dan jij
Voor Jezus om precies te zijnquote:Op zondag 22 april 2007 17:17 schreef Viswijfje het volgende:
[..]
ik ben niet hypocriet volges mij! ik probeer t niet te zijn vindt t bij anderen ook geen mooie emotie!
wisten jullie trouwes dat de vis ook een symbool is voor god?![]()
quote:Op zondag 22 april 2007 17:17 schreef Viswijfje het volgende:
[..]
ik ben niet hypocriet volges mij! ik probeer t niet te zijn vindt t bij anderen ook geen mooie emotie!
is hypocriet een emotie ?quote:Op zondag 22 april 2007 17:17 schreef Viswijfje het volgende:
[..]
ik had een sticker van een vis met 666 erinquote:Op zondag 22 april 2007 17:17 schreef Viswijfje het volgende:
[..]
666 keer geneukct?quote:Op zondag 22 april 2007 17:18 schreef postmortum het volgende:
[..]
ik had een sticker van een vis met 666 erin![]()
quote:
volgens mij kan je beter de Nederlandse spelling doornemen dan de Bijbel.quote:Op zondag 22 april 2007 17:18 schreef Viswijfje het volgende:
[..]
atheisten zijn mensen die niets geloven
ik bidt elke ochtend![]()
Atheisten geloven ook. Atheisten geloven dat er geen God is. Het bestaan van God noch het tegendeel kan bewezen worden. Agnosten geloven niet.quote:Op zondag 22 april 2007 17:18 schreef Viswijfje het volgende:
[..]
quote:
De christenen moesten in het romeinse rijk voorzichtig doen etc etc... die vis is een symbool voor jezus christus.quote:Op zondag 22 april 2007 17:17 schreef Viswijfje het volgende:
[..]
Nou gelukkig maar hoor meisje,quote:Op zondag 22 april 2007 17:20 schreef Viswijfje het volgende:
[..]
maar geen goeie dus ik wil t niet zijn hoor!
Ik ben moslim en ik bid niet..quote:Op zondag 22 april 2007 17:18 schreef Viswijfje het volgende:
[..]
Dan loop je 77 maagden mis.quote:Op zondag 22 april 2007 17:21 schreef zarGon het volgende:
[..]
Ik ben moslim en ik bid niet..
en nu?
met andere woorden:
#care
Doe er wat aan!quote:Op zondag 22 april 2007 17:22 schreef Ladidadida het volgende:
Sjonge jonge, topic ontstaat met een bitchfight en eindigt in een geloofsdiscussie..
Ik zie niet in hoe dat zou moeten helpen?quote:
mag ik zeggen dat ik dat een heel mooie verandering vindt? ik was het gezoesel hier de hele tijd ook wel zat! laten we gewoon lekker samen pratenquote:Op zondag 22 april 2007 17:22 schreef Ladidadida het volgende:
Sjonge jonge, topic ontstaat met een bitchfight en eindigt in een geloofsdiscussie..
Ik ook niet. Maar gewoon proberen. Wie weet...quote:Op zondag 22 april 2007 17:24 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
Ik zie niet in hoe dat zou moeten helpen?
quote:Op zondag 22 april 2007 17:24 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
Ik zie niet in hoe dat zou moeten helpen?
Dat ik niet nog meer foto's van je post?quote:Op zondag 22 april 2007 17:50 schreef enter het volgende:
Ik heb FRIETTTTTTTTT, nu wil ik bidden.. maar wat moet ik bidden?![]()
je bent moslim:quote:Op zondag 22 april 2007 17:50 schreef enter het volgende:
Ik heb FRIETTTTTTTTT, nu wil ik bidden.. maar wat moet ik bidden?![]()
Bismillahirrahmanirahimquote:Op zondag 22 april 2007 17:51 schreef zarGon het volgende:
[..]
je bent moslim:
Bismillahirrahmanirahim
eet smakelijk
Ik zit te etenquote:Op zondag 22 april 2007 17:53 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
Viswijf moet es nodig met een paard in dr heilige kruis gepaald worden
Gesjelligquote:Op zondag 22 april 2007 17:54 schreef Sala-adin het volgende:
Ik zie ze het liefst allebei dood met messen door hun tieten op de grond
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |