Maar grappig is ie welquote:Op zaterdag 21 april 2007 16:39 schreef Frasier het volgende:
[..]
Hij kent ze helemaal niet zo goed anders had ie dit niet gezegd
stiekem voor jaap natuurlijkquote:Op zaterdag 21 april 2007 16:39 schreef Mika25 het volgende:
Hoe zit het trouwens met Brainless? Is hij nog steeds pro-Jaap? Of laat hij hem over 2 weken vallen?
Dat schijnt ie tegen Amanda gezegd te hebben na de stemming. Hij wil Jaap nu nog even laten genieten van de rijkdom.quote:Op zaterdag 21 april 2007 16:43 schreef itsme het volgende:
[..]
stiekem voor jaap natuurlijk
Hoe komen ze er toch bij dat Brian hem over 2 weken wel weg stemt?
Hij heeft zo veel gezegd. En dat geloven ze?????quote:Op zaterdag 21 april 2007 16:46 schreef Marrije het volgende:
[..]
Dat schijnt ie tegen Amanda gezegd te hebben na de stemming. Hij wil Jaap nu nog even laten genieten van de rijkdom.
Amanda gelooft álles! Uit een heilig principe...quote:Op zaterdag 21 april 2007 16:47 schreef itsme het volgende:
[..]
Hij heeft zo veel gezegd. En dat geloven ze?????![]()
Ja, dat denk ik ook. En zijn moeder ook.quote:Op zaterdag 21 april 2007 16:47 schreef Clank het volgende:
Zonde van de punten want Cora vindt het allemaal prima, die heeft hem juist aangemoedigt om dit spel te gaan spelen.
ja maar de anderen geloven dit smoesje blijkbaar ook? Kan me niet voorstellen.quote:Op zaterdag 21 april 2007 16:48 schreef demins het volgende:
[..]
Amanda gelooft álles! Uit een heilig principe...
Ik dacht begrepen te hebben dat hij helemaal geen goede band heeft met zijn moeder, die zal het vast een rotzorg zijn.quote:Op zaterdag 21 april 2007 16:49 schreef schatje het volgende:
[..]
Ja, dat denk ik ook. En zijn moeder ook.
Ik heb wel waardering voor Amanda dat ze er tegen in gaat.
Die lult constant uit zijn nek.quote:Op zaterdag 21 april 2007 16:41 schreef Clank het volgende:
Nicolaas denkt dat hij nog geloofwaardig is met zijn gelul.
In dit geval is amanda echt de verstandigste...het is raar maar waarquote:Op zaterdag 21 april 2007 16:49 schreef schatje het volgende:
[..]
Ja, dat denk ik ook. En zijn moeder ook.
Ik heb wel waardering voor Amanda dat ze er tegen in gaat.
Ergens heeft ze wel een goed punt ja. Het is hoe je het ook wendt of keert een beetje stoken.quote:Op zaterdag 21 april 2007 16:52 schreef Borga het volgende:
[..]
In dit geval is amanda echt de verstandigste...het is raar maar waar
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |