Tijgerbalsem wel?quote:Op zaterdag 21 april 2007 16:27 schreef nikky het volgende:!
99 van de 100 producten mag je niet rond je ogen gebruiken! En al helemaaaaaaaaaaaaaal geen scrubcreme
Schijnt lekker warm te worden op je leuter.quote:Op zaterdag 21 april 2007 16:29 schreef Aventura het volgende:
[..]
Ja, dat wel. Vooral bij rode schaafplekjes erg prettig
quote:Op zaterdag 21 april 2007 16:30 schreef nikky het volgende:
[..]
Schijnt lekker warm te worden op je leuter.
Nee, das voorgoed jongenquote:Op zaterdag 21 april 2007 17:30 schreef Schijtgeit het volgende:
maar het trekt toch wel weg ofnie?
Ja, maar alleen als je er tijgerbalsem opsmeert.quote:Op zaterdag 21 april 2007 17:30 schreef Schijtgeit het volgende:
Ja, maar alleen als je er tijgerbalsem opsmeert.quote:
Je bent voor het leven verminktquote:Op zaterdag 21 april 2007 17:30 schreef Schijtgeit het volgende:
Dacht dat je vent was, daarom heb ik mijn uitscheldnaam ff veranderd.quote:Omdat dat ik pas na het douchen een droge huid krijg natuurlijk, dat is hetzelfde als je vraagt waarom je pas poept nadat je je broek omlaag hebt gedaan, maf. gekkie.
quote:Op zaterdag 21 april 2007 15:27 schreef Schijtgeit het volgende:
Ik gebruik sinds kort na het douchen van die nivea scrubgel voor je gezicht omdat ik zo'n fukking droge huid krijg van warm water,
Kun je beter een goeie spons kopen en een hydraterende gel.quote:Op zaterdag 21 april 2007 21:29 schreef Schijtgeit het volgende:
Nee, ik moet zeker al die witte schilfers laten zitten alsof ik met m'n kop in een schaal cocaine heb zitten wroeten a la scarface en daarna leuk de straat op gaan.
quote:Op zaterdag 21 april 2007 21:29 schreef Schijtgeit het volgende:
Nee, ik moet zeker al die witte schilfers laten zitten alsof ik met m'n kop in een schaal cocaine heb zitten wroeten a la scarface en daarna leuk de straat op gaan.
Aangezien je die meuk weer af moet spoelen is het toch veel makkelijker om het tijdens het douchen te gebruikenquote:Op zaterdag 21 april 2007 20:51 schreef Schijtgeit het volgende:
Omdat dat ik pas na het douchen een droge huid krijg natuurlijk, dat is hetzelfde als je vraagt waarom je pas poept nadat je je broek omlaag hebt gedaan, maf.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |