Ik was er al, hoor.quote:Op zondag 22 april 2007 11:12 schreef Gellius het volgende:
Hé Lienekien.
Mar je bént toch een blazer?quote:Op zondag 22 april 2007 11:20 schreef Tha_Erik het volgende:
Maar het mag benadrukt worden. Vandaag dan. Omdat ik er vandaag vrolijk van word. En omdat ik een nieuwe blazer heb.
Zit er daadwerkelijk een groot verschil tussen die drie?quote:Op zondag 22 april 2007 11:31 schreef Lienekien het volgende:
Ja, Erik. Wat is 't nou? Een colbert, een jasje of een blazer?
Ja, natuurlijk! Jij deed me onlangs nog de groeten namens hem. Hij komt toch nog wel een keertje terug, hè?quote:Op zondag 22 april 2007 11:46 schreef Tha_Erik het volgende:
Tante Lien.
Herinner je die goede oude jongen Bupatih nog?
Da's toch niet hetzelfde.quote:Op zondag 22 april 2007 11:50 schreef Tha_Erik het volgende:
Maar je kan 'm altijd PM'en, denk ik.
Nou, dat weet ik niet, hoor.quote:Op zondag 22 april 2007 11:52 schreef Tha_Erik het volgende:
Nee, dat niet, maar dan zou je 'm kunnen vragen of ie nog ooit terugkomt.
quote:Op zondag 22 april 2007 11:44 schreef Lienekien het volgende:
(Ik voel me net een tante die een volkomen oninteressant gesprek met haar neef zit te voeren.)
Je bedoelt dat je erachter bent gekomen dat de 'R' op de versnellingspook niet staat voor 'Racen'?quote:Op zondag 22 april 2007 12:02 schreef Tha_Erik het volgende:
2 gehad, dinsdag weer. Heb leren schakelen afgelopen les (wat niet helemaal vlekkeloos ging).
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |