iddquote:Op woensdag 25 april 2007 18:45 schreef Petertjuhh het volgende:
[..]
Beetje raar dat je zo reageert als moeder..![]()
De reactie van de vader is wel weer tipischquote:Op woensdag 25 april 2007 18:45 schreef Petertjuhh het volgende:
[..]
Beetje raar dat je zo reageert als moeder..![]()
Mwa zo'n beetje wat hier boven staat, m'n ouders kwamen ook altijd naar binnen om me persoonlijk ergens weg te halen. De laatste tijd zorg ik gewoon dat ik eerder buiten benquote:
Heb je dat niet eens eerder verteld? Het verhaal komt me heel bekend voorquote:Op woensdag 25 april 2007 13:08 schreef purplerose het volgende:
Ik weet er nog wel eentje
Ik was 15 en ging elke zaterdag naar de disco uiteraard en zoals het een jong meisje betaamt werd ik gebracht en opgehaald door me paWe hadden 0.15 afgesproken voor de deur maar natuurlijk vergeet ik de tijd en was nog lekker bezig met dansen en flirten enzo
.
Dus op een gegeven moment zit ik lekker bij een dude opschoot toen opeens de muziek zachter ging en een stem zei: "purplerose, purplerose wil je naar de uitgang komen want je vader staat te wachten!"
Ik was like omg(waar is het dichtsbijzijnde gat waar ik in kan verdwijnen
) Ik zei tegen die jongen "Das ook lullig voor die chick dat dr vader haar om laat roepen
" en zei toen dat ik naar de wc moest terwijl ik eigenlijk me jas ging pakken en naar buiten waar me pa stond te wachten.
![]()
![]()
![]()
quote:Op donderdag 26 april 2007 10:07 schreef no1uknow het volgende:
Ik heb nu wel een leuke, stamt uit groep 8.
Ik als pikkie van 12 jaar, en we hadden het die dag gewoon een beetje over verkrachten, daar liepen we over te geinen ofzo
Maar wat ik van verkrachten had begrepen, was dat het alleen maar iemand heel erg in elkaar slaan was.
Dus we fietsten die dag naar huis, ik met nog 2 meiden en 2 gasten (deden we altijd, samen naar/van school fietsen)
Dus ik zeg zo onderweg "Ja ik zou Suzanne (1 van die meiden waarmee we toen fietsten) wel is willen verkrachten, echt lekker hard haha"
Dat is nu dus 5 jaar terug, en dat moet ik nu nog steeds aanhoren zo af en toe![]()
Hoe noemen ze je verkrachterquote:Op donderdag 26 april 2007 10:07 schreef no1uknow het volgende:
Ik als pikkie van 12 jaar, en we hadden het die dag gewoon een beetje over verkrachten, daar liepen we over te geinen ofzo
Maar wat ik van verkrachten had begrepen, was dat het alleen maar iemand heel erg in elkaar slaan was.
Dus we fietsten die dag naar huis, ik met nog 2 meiden en 2 gasten (deden we altijd, samen naar/van school fietsen)
Dus ik zeg zo onderweg "Ja ik zou Suzanne (1 van die meiden waarmee we toen fietsten) wel is willen verkrachten, echt lekker hard haha"
Dat is nu dus 5 jaar terug, en dat moet ik nu nog steeds aanhoren zo af en toe![]()
Whahahhquote:Op donderdag 26 april 2007 11:05 schreef no1uknow het volgende:
[..]
Ze zitten altijd van "Ha sander, lekker suzanne verkrachten hé"![]()
hoe kom je eropquote:Op donderdag 26 april 2007 10:07 schreef no1uknow het volgende:
LOLOLOLOLOLOLOLquote:Op woensdag 25 april 2007 18:03 schreef Queen_Minny het volgende:
Paar jaar geleden met 2 vrienden lekker wezen zuipen(ik was een jaar of 16).
We waren met 2 meiden en 1 jongen. We konden bij hem blijven slapen omdat hij vlakbij de disco woonde.
Wij alle drie natuurlijk zo lazerus als je maar zijn kon.
Natuurlijk hadden we geen zin om de logeerbank neer te zetten duiken in t bed van die vriend van ons, hij in t midden.
Nou heeft mn vriendin de neiging om in haar slaap bovenop iemand te gaan liggen. Smorgens schoot er een lampje van zn aquarium aan. Hij hij lief over mij heen klimmen en net toen hij zeg maar bovenop me zat rolde mn vriendin bovenop me. En toen kwam zn moeder binnen die niet 1 2 3 doorhad dat 2 van de 3 sliepen en hij alleen dat lampje uit wou doen zodat we niet wakker werden.
We werden wakker gegilt en kregen nog net genoeg tijd om ons weer aan te kleden voor we het huis uit werden geschopt. (we sliepen in een shirt van hem)![]()
Terwijl we maakten dat we wegkwamen stond zn vader bij de voordeur te grijnzen en stak zn duimen op.
Later is alles opgehelderd, maar toen konden we er niet om lachen.![]()
Ik denk het niet!quote:Op donderdag 26 april 2007 10:01 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Heb je dat niet eens eerder verteld? Het verhaal komt me heel bekend voor.
Deze is echt gewoon superquote:Op donderdag 26 april 2007 10:07 schreef no1uknow het volgende:
quote:Op donderdag 26 april 2007 15:55 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
tvp
quote:Op donderdag 26 april 2007 16:22 schreef kyraaa het volgende:
[..]
Hij wil wss weten hoe hij dr vanaf komt![]()
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |