Ik weet niet of ik behoefte heb aan de afgelikte boterhammen van VW. Hoewel ik je spontane 'sterf, het was een geintje'-actie erg tof vondquote:
Omgquote:Op zaterdag 21 april 2007 12:44 schreef Freeflyer het volgende:
god allemachtig..
had ik nu maar geld ingezet op die TT. weer presteert ze het om word te schrijven i.p.v. wordt.
quote:Op zaterdag 21 april 2007 12:44 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
Ik weet niet of ik behoefte heb aan de afgelikte boterhammen van VW. Hoewel ik je spontane 'sterf, het was een geintje'-actie erg tof vond
dat heb ik expres gedaan omdat jullie niet denken dat ik alles doe wat jullie zeggenquote:Op zaterdag 21 april 2007 12:44 schreef Freeflyer het volgende:
god allemachtig..
had ik nu maar geld ingezet op die TT. weer presteert ze het om word te schrijven i.p.v. wordt.
quote:Op zaterdag 21 april 2007 12:47 schreef Ladidadida het volgende:
Boem, had ik je al verteld dat ik van je houd?
quote:Op zaterdag 21 april 2007 12:46 schreef boem-dikkie het volgende:
Ik hoop dat je serieus dood gaat in een cafe terwijl je je haar blond geverfd hebt en lang opblijft met Jan smit. Vervolgens luisteren jullie binnen de hele avond naar TMF en knuffelen en lachen jullie nog wat. Jan vindt het wat ingewikkeld, jullie willen samen wat doen, denk dat het wintersport wordt dat is simpel en er lopen veel paarden die groene breezers drinken. Ook draag jij graag rokjes bij je ontbijt terwijl je mp3's luistert en naar ONM kijkt terwijl je patat en achohol nuttigt.
Zó , ik heb je hele lijstje samengevat in een heeerlijk verhaal
Tevens fouten eruitgehaaldquote:1. Cafe of disco?
2. Serieus of grappig?
3. Lang opblijven of laat naar bed?
4. Jan smit of Nick & Simon?
5. leven of dood?
6. bruin of blond?
7. tmf of thebox?
8. knuffel of kus?
9. binnen of buiten?
10. lachen of dromen?
11. simpel of ingewikkeld?
12. strand of wintersport?
13. paarden of poezen?
14. breezers: de groene of oranje?NVT
15. broeken of rokje?
16. ontbijt of avondeten?
17. cd of mp3?
18. onm of gtst?Ken beide niet
19. patat of hutspot?
20. seks of alcohol?
dan heb je nu dus bewezen het IQ van een amoebe te hebben.quote:Op zaterdag 21 april 2007 12:46 schreef Viswijfje het volgende:
[..]
dat heb ik expres gedaan omdat jullie niet denken dat ik alles doe wat jullie zeggen![]()
Helaas.quote:Op zaterdag 21 april 2007 12:49 schreef Viswijfje het volgende:
ken beide niet is beetje zonde, want dan is zowieso fout he!
Dat is ook sowieso fout.quote:Op zaterdag 21 april 2007 12:49 schreef Viswijfje het volgende:
zowieso fout
quote:
Tussen je oren bedoel je.quote:Op zaterdag 21 april 2007 12:52 schreef Viswijfje het volgende:
[..]
ik hoor alleen maar de wind door me haar... wooooei!
Lees het dan nietquote:Op zaterdag 21 april 2007 12:54 schreef Piovan het volgende:
[..]
Oke tis genoeg, we weten dat je haar dom vindt. Hoef ik niet de hele tijd te lezen![]()
en ik ook niet!quote:Op zaterdag 21 april 2007 12:54 schreef Piovan het volgende:
[..]
Oke tis genoeg, we weten dat je haar dom vindt. Hoef ik niet de hele tijd te lezen![]()
Het was maar aan grapjequote:Op zaterdag 21 april 2007 12:44 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
Ik weet niet of ik behoefte heb aan de afgelikte boterhammen van VW. Hoewel ik je spontane 'sterf, het was een geintje'-actie erg tof vond
Gewoon die post met dat bloemetje ervoor en mijn naam erbij niet lezen.quote:Op zaterdag 21 april 2007 12:56 schreef Piovan het volgende:
[..]
Zou ik willen, maar het valt op. Helaas kan je geen user's posts blokken.
welk bloemetje?quote:Op zaterdag 21 april 2007 12:57 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
Gewoon die post met dat bloemetje ervoor en mijn naam erbij niet lezen.
Ik dacht dat jij mijn posts niet las?quote:
U gaat door voor de koelkast.quote:Op zaterdag 21 april 2007 12:53 schreef cerror het volgende:
Nu weet ik het zeker, viswijf is een kloon want dit is gewoon tè lachwekkend.
pardon? hoezo dat ineens net stond je nog achter mij??quote:Op zaterdag 21 april 2007 12:58 schreef Piovan het volgende:
Ladidadida, ik geef je gelijk.
Tis hopeloos...
quote:Op zaterdag 21 april 2007 12:58 schreef Piovan het volgende:
Ladidadida, ik geef je gelijk.
Tis hopeloos...
Ik erger me een beetje aan je posts. Lijkt wel of je niet weet en kan/quote:Op zaterdag 21 april 2007 12:59 schreef Viswijfje het volgende:
[..]
pardon? hoezo dat ineens net stond je nog achter mij??![]()
Hij mag direct door voor de BMW.quote:
of ik wat niet weet en kan??quote:Op zaterdag 21 april 2007 12:59 schreef Piovan het volgende:
[..]
Ik erger me een beetje aan je posts. Lijkt wel of je niet weet en kan/
Dat was het al.quote:Op zaterdag 21 april 2007 13:00 schreef Queen_Bee het volgende:
Dit wordt wel erg sad
Goede reden om het open te laten.quote:Op zaterdag 21 april 2007 13:00 schreef Queen_Bee het volgende:
Dit wordt wel erg sad
Och gut arm kind, hier heb je een scheermesje:quote:Op zaterdag 21 april 2007 12:59 schreef Viswijfje het volgende:
[..]
pardon? hoezo dat ineens net stond je nog achter mij??![]()
Domo-Kun is een fántastische kloon hoorquote:Op zaterdag 21 april 2007 13:00 schreef Scorpie het volgende:
Te triest om een goede kloon te zijn trouwens.
quote:
Ik vind jou wel erg sadquote:Op zaterdag 21 april 2007 13:00 schreef Queen_Bee het volgende:
Dit wordt wel erg sad
Ik ga niet over mezelf zo'n serie openenquote:Op zaterdag 21 april 2007 13:04 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Stel jij je nog beschikbaar of hoe zit dat?![]()
Okee okee, here you go cerror.quote:Op zaterdag 21 april 2007 13:00 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Hij mag direct door voor de BMW.
I'm sorry, did I give you the impression that I care?quote:
Je bedoelt dat iemand anders dat moet doen?quote:Op zaterdag 21 april 2007 13:06 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
Ik ga niet over mezelf zo'n serie openen
Neuh, jezelf voor lul zetten wel.quote:Op zaterdag 21 april 2007 13:05 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
Oh ja, uitgekauwd is hier een pre.
Ik wacht in spanningquote:Op zaterdag 21 april 2007 13:08 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Je bedoelt dat iemand anders dat moet doen?![]()
quote:Op zaterdag 21 april 2007 13:09 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
En dat moet werkelijk zolang doorgaan ja
quote:
snakey is wakker en in een pesthumeur na gisternacht. Dus dat topic zal wel erg snel dicht gaan ook al heeft die meer bestaansrecht dan dit topicquote:
Oh wat leuk, een andere taal, kijk hier heb je een antwoord in het japansquote:Op zaterdag 21 april 2007 13:07 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
I'm sorry, did I give you the impression that I care?
Dan moet je er later op de dag maar iets moois van maken, ik reken op je creativiteitquote:Op zaterdag 21 april 2007 13:14 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
snakey is wakker en in een pesthumeur na gisternacht. Dus dat topic zal wel erg snel dicht gaan ook al heeft die meer bestaansrecht dan dit topic![]()
quote:ik heb een lange lijst bedacht met dilemmas en je moet er antwoord opgeven. pas op sommigen zijn heel diepzinnig!
murpquote:
We weten ook waar je woont!! Kijk maar ff uit je raam, die groepje beugeldragende puistenkoppen met dikke brilglazen en laptopjes, dat zijn wij!!quote:Op zaterdag 21 april 2007 13:14 schreef Viswijfje het volgende:
[..]
hoe kom je daaraan?
en kan t weg? (of in elk geval niet zo groot?)
hoezo heeft zij meer bestaansrecht?quote:Op zaterdag 21 april 2007 13:14 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
snakey is wakker en in een pesthumeur na gisternacht. Dus dat topic zal wel erg snel dicht gaan ook al heeft die meer bestaansrecht dan dit topic![]()
Het mag iets minder grofquote:Op zaterdag 21 april 2007 13:15 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Oh wat leuk, een andere taal, kijk hier heb je een antwoord in het japans![]()
興味なんてあらへん
![]()
quote:Op zaterdag 21 april 2007 13:17 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
We weten ook waar je woont!! Kijk maar ff uit je raam, die groepje beugeldragende puistenkoppen met dikke brilglazen en laptopjes, dat zijn wij!!
Omdat zij nou eenmaal lekkerder is dan jij, daarom!quote:Op zaterdag 21 april 2007 13:17 schreef Viswijfje het volgende:
[..]
hoezo heeft zij meer bestaansrecht?
omdat zij t naaapt van mij nadat ze eerst in me topic alles deed om alle aandacht naar haar toe te trekken?
Een topic over mij wordt hier bedoelt, trek het je niet zo aan.quote:Op zaterdag 21 april 2007 13:17 schreef Viswijfje het volgende:
[..]
hoezo heeft zij meer bestaansrecht?
omdat zij t naaapt van mij nadat ze eerst in me topic alles deed om alle aandacht naar haar toe te trekken?
Nee.quote:Op zaterdag 21 april 2007 13:21 schreef Viswijfje het volgende:
ik zie van dat chinees op mijn computer trouwes alleen maar blokjes of is dat juist de grap?
quote:Op zaterdag 21 april 2007 13:20 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Omdat zij nou eenmaal lekkerder is dan jij, daarom!![]()
Het is japans en zet even je character encoding goed, wil jequote:Op zaterdag 21 april 2007 13:21 schreef Viswijfje het volgende:
ik zie van dat chinees op mijn computer trouwes alleen maar blokjes of is dat juist de grap?
Dankquote:Op zaterdag 21 april 2007 13:20 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Omdat zij nou eenmaal lekkerder is dan jij, daarom!![]()
ach wijf je post meer in me topics dan mezelf met alsmaar hetzelfde gezeik en dezelfde grapjesquote:Op zaterdag 21 april 2007 13:21 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
Een topic over mij wordt hier bedoelt, trek het je niet zo aan.
En als ik aandacht naar me toe wilde trekken, had ik wel foto's van m'n tieten geplaatst enzo, het enige wat ik in jouw topics heb gedaan is m'n mening gegeven over de stupidity ervan. Sorry![]()
geen idee waar dat zit en dan nog: dan zie ik japans alsof ik daar wijzer van wordquote:Op zaterdag 21 april 2007 13:22 schreef zarGon het volgende:
[..]
Het is japans en zet even je character encoding goed, wil je.
Jij leest mijn post toch niet? Hoe kun je er dan steeds op reageren?quote:Op zaterdag 21 april 2007 13:23 schreef Viswijfje het volgende:
[..]
ach wijf je post meer in me topics dan mezelf met alsmaar hetzelfde gezeik en dezelfde grapjes![]()
![]()
Ik heb idd tieten om blij van te wordenquote:Op zaterdag 21 april 2007 13:23 schreef Viswijfje het volgende:
dan heb ik liever je tieten kan ik teminste lachen
Van haar fotos word ik stil, van de jouwe ga ik brullen, dus!quote:Op zaterdag 21 april 2007 13:22 schreef Viswijfje het volgende:
[..]
weet je niets van als je mij niet gehad hebt! (en verwacht dat ook maar niet meer
)
waarom zitten die dan niet op fok, was t mischien nog gezellig!quote:Op zaterdag 21 april 2007 13:26 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
Ik heb idd tieten om blij van te worden![]()
Geloof het of niet, maar er bestaan ook mensen met principesquote:Op zaterdag 21 april 2007 13:27 schreef Viswijfje het volgende:
[..]
waarom zitten die dan niet op fok, was t mischien nog gezellig!
quote:Op zaterdag 21 april 2007 13:32 schreef Ladidadida het volgende:
Nogmaals: hoe kun je reageren op posts die je niet leest?
Oh, dus je vindt me toch wel een beetje leuk? Geeft niks hoorquote:Op zaterdag 21 april 2007 13:34 schreef Viswijfje het volgende:
[..]
soms lees ik ze wel, vind t zo sneu als jij maar om aandacht schreeuwt om je dan te negeren!
![]()
HAHAHAHHAHAH je zei negeren!!!!!quote:Op zaterdag 21 april 2007 13:34 schreef Viswijfje het volgende:
[..]
soms lees ik ze wel, vind t zo sneu als jij maar om aandacht schreeuwt om je dan te negeren!
![]()
quote:Op zaterdag 21 april 2007 13:34 schreef Viswijfje het volgende:
[..]
vind t zo sneu als jij maar om aandacht schreeuwt
quote:
Sorry, ik spreek geen breezer, een beetje wat?quote:Op zaterdag 21 april 2007 13:36 schreef Viswijfje het volgende:
[..]
dus?
maar serieus ladidadida volges mij ben jezelf een beetje pompidom!!!![]()
Dat is de beste compensatie voor een rot karakter. Posten die uiersquote:Op zaterdag 21 april 2007 13:26 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
Ik heb idd tieten om blij van te worden![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |