Gaan ze met z'n allen de prijs delenquote:Op zaterdag 21 april 2007 10:24 schreef Elounda het volgende:
Ik zwaai helemaal niemand meer uit.
Er gaat toch niemand weg.
In het geval van huub kan je daar best rekening mee houden..quote:Op zaterdag 21 april 2007 10:24 schreef Elounda het volgende:
Ik zwaai helemaal niemand meer uit.
Er gaat toch niemand weg.
Nee. Tien is verkocht aan RTL. RtL doekt de boel toch wel op, dus dit is gewoon nog een beetje tijd rekken...quote:Op zaterdag 21 april 2007 10:27 schreef PC eend het volgende:
[..]
Gaan ze met z'n allen de prijs delen
Prima, Huub eruit, een nieuwe er in en weer wat actie.quote:Op zaterdag 21 april 2007 10:28 schreef getl0st het volgende:
[..]
In het geval van huub kan je daar best rekening mee houden..
Schijnt dat sjon aandelen krijgt, dacht ik en hij heeft de voetbalrechten, dat lijkt me geen slechte onderhandelingspositiequote:Op zaterdag 21 april 2007 10:29 schreef Elounda het volgende:
[..]
Nee. Tien is verkocht aan RTL. RtL doekt de boel toch wel op, dus dit is gewoon nog een beetje tijd rekken...
Dat is ook weer waar...quote:Op zaterdag 21 april 2007 10:30 schreef PC eend het volgende:
[..]
Schijnt dat sjon aandelen krijgt, dacht ik en hij heeft de voetbalrechten, dat lijkt me geen slechte onderhandelingspositie
Als brian een duidelijke kopstoot mag uitdelen waarom zou dit tikje dan een exit betekenenquote:Op zaterdag 21 april 2007 10:28 schreef getl0st het volgende:
[..]
In het geval van huub kan je daar best rekening mee houden..
Volgens mij bedoelde hij dat niet helemaalquote:Op zaterdag 21 april 2007 10:36 schreef monique.t het volgende:
[..]
Als brian een duidelijke kopstoot mag uitdelen waarom zou dit tikje dan een exit betekenen
Weet iemand of Brian de waarschuwing al binnen heeft? Want er stond op de TIEN site toch duidelijk dat het laatste woord er nog niet over was gesproken.quote:Op zaterdag 21 april 2007 10:33 schreef Elounda het volgende:
In ieder geval... ik zwaai niet.
Huub gaat niet weg, en de Paravlieg ook niet
Heb je daar een filmpje van?quote:Op zaterdag 21 april 2007 10:45 schreef -Strawberry- het volgende:
PC eendZoveelste poging, maar nee.
Die "kopstoten" waren om Jaap van zich af te krijgen en Jaap is zelf ook irritant bezig geweest.
Deze nacht en ook hiervoor een aantal keer. Dus kijk niet alleen naar Huub, maar ook naar wat Jaap allemaal doet. Ik vond dit behoorlijk onschuldig, maar Jaap werd wel agressief.
Net zeg je nog dat er niks gebeurd is, wat is het nouquote:Op zaterdag 21 april 2007 10:44 schreef scanman01 het volgende:
Misschien wel dat Jaap eruit moet, want hij molt die zwabbers en gooit ze nog weg ook.
Snap je het echt niet of doe je nu alsof? Met 'er is niets gebeurd' bedoelde ik dus van de kant van Huub.quote:Op zaterdag 21 april 2007 10:49 schreef PC eend het volgende:
[..]
Net zeg je nog dat er niks gebeurd is, wat is het nou![]()
![]()
Die is er vast wel ergens. Maar op dit filmpje van jouw was niet al te veel aan de hand.quote:
Nou dat was me al min of meer duidelijk hoorquote:Op zaterdag 21 april 2007 10:51 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Snap je het echt niet of doe je nu alsof? Met 'er is niets gebeurd' bedoelde ik dus van de kant van Huub.
Niet veel zou ik willen ontkennenquote:Op zaterdag 21 april 2007 10:52 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Die is er vast wel ergens. Maar op dit filmpje van jouw was niet al te veel aan de hand.
Gewoon irritant, meer niet.
Dacht dat ik de enige was die Huubmoe was. 'k Heb het filmpje niet gezien want hij blijft erg hangen. Maar ik vind alles best als Huub maar wat tegengas krijgt in welke vorm dan ook, zal het programma een andere draai geven want dat is heel erg nodig.quote:Op zaterdag 21 april 2007 10:30 schreef Elounda het volgende:
[..]
Prima, Huub eruit, een nieuwe er in en weer wat actie.
Begin dat geklier van Huub ook zo langzamerhand wel zat te worden.
Je maakt een geintje hoop ik?quote:Op zaterdag 21 april 2007 11:24 schreef shmoopy het volgende:
Huub is de laatste die ik er uit wil zien gaan, maar als Brian dit geflikt had waren de berichten wel anders geweest.
Dit is gewoon een exit.
Huub, lul!
De Tien-site is toch behóórlijk expliciet. Als je dit als 'buitenstaander' leest en ziet (en dus niet weet dat de 'kopstoot' juist werd gegeven om los te komen van de fysiek treiterende Jaap, en dus ook niet weet dat die lip pas een stuk later 'ineens' begon te bloeden), dan lijkt er maar één conclusie mogelijk: exit Huub.quote:Op zaterdag 21 april 2007 12:06 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Je maakt een geintje hoop ik?Er gebeurt echt niets en Huub zegt zelf ook dat hij absoluut niets heeft gedaan.
Die aanname wordt voorlopig nog niet ondersteund door het beeldmateriaal.quote:Op zaterdag 21 april 2007 12:58 schreef danos het volgende:
Ik vind toch wel dat hier een grens is overschreden doordat jaap een bloedlip heeft door de kopstoten van huub.
mee eens, ik wens de redactie veel succesquote:Op zaterdag 21 april 2007 13:05 schreef soylent het volgende:
[..]
Die aanname wordt voorlopig nog niet ondersteund door het beeldmateriaal.
Als het zo is, dan is dat dikke pech voor Huub natuurlijk.
Sterker nog, Jaap is gezien na de kopstoot zonder bloedlip...quote:Op zaterdag 21 april 2007 13:05 schreef soylent het volgende:
[..]
Die aanname wordt voorlopig nog niet ondersteund door het beeldmateriaal.
Als het zo is, dan is dat dikke pech voor Huub natuurlijk.
Yep en jaap is nog naar beneden geweest en toen hij terug kwamquote:Op zaterdag 21 april 2007 13:46 schreef Epi_ het volgende:
[..]
Sterker nog, Jaap is gezien na de kopstoot zonder bloedlip...
Van V-O-L. Die Jaap lult gewoon van alles aan elkaar, die kopstoot was ook totaal niet hard, als je het al een kopstoot kan noemen.quote:Dan komt Nicolaas er even bijzitten. Jaap geeft Huub en Eric de schuld van de puinhoop in kantoor.
Ga maar eens kijken wat voor een troep zij gemaakt hebben, zegt hij dan. Dan krijgt Huub ook de schuld voor het onderzeiken van de wc boven.
Nu verspreekt Jaap zich. Die lipwond ontstond na het spoelen van z'n ogen.
Ok dus duidelijk niets aan de hand gweest en geen reden voor Huub om weg te moeten.quote:Op zaterdag 21 april 2007 13:46 schreef Epi_ het volgende:
[..]
Maar hij is ook gezien VOOR de kopstoot MET bloedlipquote:Op zaterdag 21 april 2007 13:46 schreef Epi_ het volgende:
[..]
Is that right?quote:Op zaterdag 21 april 2007 13:46 schreef Epi_ het volgende:
[..]
Juffrouw Pannehoer!quote:Op zaterdag 21 april 2007 14:02 schreef itsme het volgende:
Maar de febo kennende zullen ze Huub wel straffen.![]()
Hopelijk doet deze het beter http://www.youtube.com/watch?v=63lUqbLtTNMquote:Op zaterdag 21 april 2007 11:54 schreef Ecila111 het volgende:
[..]
Dacht dat ik de enige was die Huubmoe was. 'k Heb het filmpje niet gezien want hij blijft erg hangen. Maar ik vind alles best als Huub maar wat tegengas krijgt in welke vorm dan ook, zal het programma een andere draai geven want dat is heel erg nodig.
Als je het zo bijna zeker weet, waar zet je er dan niet ff bij waar het dan door kwamquote:Op zaterdag 21 april 2007 16:58 schreef -Strawberry- het volgende:
Die lipwond kwam volgenmij heel ergens anders door.Ben ik bijna zeker van.
quote:Op zaterdag 21 april 2007 17:23 schreef soylent het volgende:
[..]
Maar hij is ook gezien VOOR de kopstoot MET bloedlip
Ik word niet goeddd![]()
Aangezien ik vlak na dat hele Huub en Jaap gebeuren nog niets aan zijn lip zag en zo iets volgensmij ook niet veroorzaakt kan zijn door dingen die Huub heeft gedaan.quote:Op zaterdag 21 april 2007 18:30 schreef PC eend het volgende:
[..]
Als je het zo bijna zeker weet, waar zet je er dan niet ff bij waar het dan door kwam
Eerst lees ik dat hij na die kopstoot nog niks had (anderen zeggen weer van wel).quote:Op zaterdag 21 april 2007 18:57 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Aangezien ik vlak na dat hele Huub en Jaap gebeuren nog niets aan zijn lip zag en zo iets volgensmij ook niet veroorzaakt kan zijn door dingen die Huub heeft gedaan.
Als dat een kopstoot is dan waren Jaap en Brian al een tijdje uit de kooi gestuurd. En al was het wel een kopstoot. Huub=cool dus blijft in DGKquote:Op zaterdag 21 april 2007 19:05 schreef PC eend het volgende:
[..]
Eerst lees ik dat hij na die kopstoot nog niks had (anderen zeggen weer van wel).
Dan lees ik, voor die kopstoten had hij ook al bloed
Het kan echtwel door huub gekomen zijn hoor, vooral die eerste koptoot kan het veroorzaakt hebben...
Maar al die tegenstrijdige berichten 'toevallig' in het voordeel van huub zijn natuurlijk om van te smullen![]()
![]()
![]()
Omdat J.aap naar beneden ging en dus even buiten beeld was. De eerste shot daarna, was J.aap kijkend in de spiegel naar zijn bloedlip. Ook heel verdacht hoor. Die gozer is gek genoeg om zichzelfquote:Op zaterdag 21 april 2007 18:30 schreef PC eend het volgende:
[..]
Als je het zo bijna zeker weet, waar zet je er dan niet ff bij waar het dan door kwam
Ik zou zeggen kijk nog een keer, de eerste kopstoot was veeel lager dan op het voorhoofd van jaapquote:Op zaterdag 21 april 2007 21:23 schreef hetbabbelaartje het volgende:
Iedereen heeft het maar over die bloedlip, maar Huub heeft J.aap echt hoger getroffen hoor en als je goed kijkt heeft hij die lip na die kopstoot in de keuken NOG NIET.
Dom gedrag van die gozers oké, maar die bloedlip KAN NIET veroorzaakt zijn door dat tikkie op J.aap zijn voorhoofd.
Kwam door kapotte zonnebrilquote:Op zaterdag 21 april 2007 21:24 schreef schatje het volgende:
Letsel aan de bovenlip van Jaap is niet gebeurd door kopstoot, maar door kapotte zonnebril. Is volgens Huub door de Febo bevestigd.
Jaap nam overigens de 1 cm afstand regel niet in acht door in Huub's neus en wang te knijpen.
Jaap belt juist niet snel, hij is een keer velen malen harder aangevallen door huub en ook trok huub een keer hard aan zijn haar, toen kwam het niet eens in hem op om te bellenquote:Op zaterdag 21 april 2007 21:26 schreef hetbabbelaartje het volgende:
[..]
Omdat J.aap naar beneden ging en dus even buiten beeld was. De eerste shot daarna, was J.aap kijkend in de spiegel naar zijn bloedlip. Ook heel verdacht hoor. Die gozer is gek genoeg om zichzelfdie lip te bezorgen.
Alhoewel.................. Als je bij hem een haar uit zijn kop zou trekken belt ie al een ambulance pfffffffffff.![]()
Heb je het niet gehoord dan, iedereen is op vakantiequote:Op zaterdag 21 april 2007 23:59 schreef schatje het volgende:
Jaap en Huub zijn er nog steeds.
Dus het kennelijk allemaal niet genoeg om hen te verwijderen uit de villa.
Ja, ze zijn een dinsdag pas terug. Maar als het ernstig genoeg was geweest hadden ze wel gepaste maatregelen genomen. Denk ik danquote:Op zondag 22 april 2007 00:05 schreef PC eend het volgende:
[..]
Heb je het niet gehoord dan, iedereen is op vakantie![]()
![]()
Ze laten het even op z'n beloop om het met een sisser af te laten lopen, dat denk ik ook jaquote:Op zondag 22 april 2007 00:07 schreef schatje het volgende:
[..]
Ja, ze zijn een dinsdag pas terug. Maar als het ernstig genoeg was geweest hadden ze wel gepaste maatregelen genomen. Denk ik dan.
Ik denk niet dat ze hem hierdoor eruit gooien, misschien als het een minder belangrijk persoon voor de show was wel.quote:Op zondag 22 april 2007 00:30 schreef Heldenaar het volgende:
De kopstoten tot daar maar de actie dat Huub moedwillig de bril van Jaap met kracht terug in het gezicht smijt gaat hem een exit kosten.
quote:Op zondag 22 april 2007 01:09 schreef Prospera het volgende:
Nee, Huub blijft er wel in, hij is tenslotte een publiekstrekker die JdM zeker kan gebruiken in de onderhandelingen bij de verkoop van DGK aan SBS?RTL![]()
Het is nog altijd Huub die als eerste in het huis is begonnen met het geven van kopstopen!quote:Op zaterdag 21 april 2007 14:02 schreef itsme het volgende:
Dit mag, kopstoten geven mag Brian ook dus niets aan de hand.
En een zwabber in iemand zijn gezicht duwen valt niet onder de 1 cm regel?quote:Op zaterdag 21 april 2007 21:24 schreef schatje het volgende:
Jaap nam overigens de 1 cm afstand regel niet in acht door in Huub's neus en wang te knijpen.
Eens... een aantal fokkers (over het algemeen Huub lovers) zijn zo subjectief als de pest.quote:Op zondag 22 april 2007 00:21 schreef PC eend het volgende:
Ze laten het even op z'n beloop om het met een sisser af te laten lopen, dat denk ik ook ja
Zo ernstig was het nou ook weer niet, het is gewoon wel zo dat huub zich keer op keer laat gaan, hij is de oorzaak van de meeste agressie, maar de meeste willen dat kennelijk niet zien en projecteren hun 'haat' liever op iemand anders dan huub en als iemand een keer (wat agressief) op hem terug reageert en er gebeurd niks lekker schreeuwen dat 'ze' beschermd worden.
Kijkcijferkanon huub heeft de kijkcijfers tot ongeveer de helft laten dalenquote:Op zondag 22 april 2007 02:28 schreef the_legend_killer het volgende:
Kijkcijferkanon Huub gaf kopjes zoals Brianless dat bij Huub toen deed
Onzinquote:Op zondag 22 april 2007 03:35 schreef PC eend het volgende:
[..]
Kijkcijferkanon huub heeft de kijkcijfers tot ongeveer de helft laten dalen
De laatste tijd zijn het de figuranten die de hoofdrol spelen![]()
![]()
Wat nou onzinquote:
Ondanks diverse pogingen tot uitlokking fysiek geweld van Brian en Jaap door bijvoorbeeld een stoel onder Huub vandaan te trekken (en waar je sommige van zijn tegenstanders dan weer niet over hoort) zie je naar mijn inziens dat hij tegenwoordig voorbij het punt is dat hij daadwerkelijk een klap uitdeelt die een exit betekent, en zie je dat hij afstand neemt van de situatie en er om lacht. Ik heb zo het vermoeden dat dat ook is ingefluisterd door de Febo.quote:Op zondag 22 april 2007 01:26 schreef PC eend het volgende:
[..]
Dus als Jaap zijn terror volhoudt zal het best exit voor huub kunnen betekenen
Dat stukje heb ik net gezien. Je ziet ook dat Eric Glassex in Jaap's ogen spuit. Dat is ook niet goed te praten en is wel een officiële waarschuwing waard. Aan de andere kant vind ik dat het geen vrijbrief is om dan ook zelf maar de regels te overtreden waardoor het alleen maar verder escaleert.quote:Op zondag 22 april 2007 01:39 schreef Dlocks het volgende:
[..]
En een zwabber in iemand zijn gezicht duwen valt niet onder de 1 cm regel?![]()
Dat is niet alleen ingefluisterd, dat is hem op het hart gedrukt, dat zijn de 'duidelijke' regels, klappen uitdelen is tegen de regels.quote:Op zondag 22 april 2007 09:51 schreef schatje het volgende:
[..]
Ondanks diverse pogingen tot uitlokking fysiek geweld van Brian en Jaap door bijvoorbeeld een stoel onder Huub vandaan te trekken (en waar je sommige van zijn tegenstanders dan weer niet over hoort) zie je naar mijn inziens dat hij tegenwoordig voorbij het punt is dat hij daadwerkelijk een klap uitdeelt die een exit betekent, en zie je dat hij afstand neemt van de situatie en er om lacht. Ik heb zo het vermoeden dat dat ook is ingefluisterd door de Febo.
Misschien is huubje wel niet zo slim, of omdat hij zo een situatie niet kan incasseren (of door de drank) denkt hij misschien niet zo helder op zo een moment en gaat hij maar weer voorhoofd tegen voorhoofd staan...quote:Als ik Huub zou zijn zou ik juist handig van de situatie gebruik maken als iemand een stoel onder mij vandaan probeert te trekken door mij met stoel en al express te laten vallen. En een hoop drama te maken zoals voetballers dat kunnen doen. Zo vuil wil hij het kennelijk weer niet spelen.
Ik denk dat als jaap door blijft gaan met zijn terror dat hij maar een fractie hoeft terug te doen, van wat huub bij hem heeft geflikt, keer op keer blijkt namelijk dat huubje dit niet trekt (itt jaap)quote:Overigens is de eerste officiële waarschuwing al verlopen, 19 april om precies te zijn. Dus Jaap heeft een hoop werk te verrichten.
Niet alleen in zijn ogen, maar ook op zijn zijn torso, hij vond dat in eerste instantie erger, vanwege onstekingsgevaar ivm zijn wondroos.quote:Dat stukje heb ik net gezien. Je ziet ook dat Eric Glassex in Jaap's ogen spuit. Dat is ook niet goed te praten en is wel een officiële waarschuwing waard. Aan de andere kant vind ik dat het geen vrijbrief is om dan ook zelf maar de regels te overtreden waardoor het alleen maar verder escaleert.
Wilde hij dat echt of deed hij maar alsof?quote:Jaap ging gisteren ook te ver omdat hij een zwabber naar het hoofd van Sylvia wilde gooien terwijl ze aan het paardrijden was. Ellen moest ingrijpen door hem duidelijk dat dat echt niet de bedoeling kon zijn. Dat lijkt me ook wel een officiële waarschuwing waard.
Naast de pot zeiken vind ik ook ranzig, maar hij weet tenminste nog waar hij mee bezig is itt huub als hij dat soort acties pleegtquote:Ik vind sommige dingen van Jaap's terror wel grappig. De gaspitten verstoppen en de handdoeken zeiknat maken vind ik geniaal. Naast de pot zeiken vind ik dan weer kinderachtig.
Dat roepen van sturing wordt veel te snel gedaan imo, daar weten wij weinig van, we kunnen wel eens wat opvangen, maar zelfs dat hoeft niet de waarheid te zijn...quote:Huub schijnt door de Febo ingefluisterd te zijn om Jaap erin te houden. Melissa zei ook al eerder in het kantoor dat de godfather moest samenwerken met hem. Zo zie je maar weer dat het spel kennelijk toch wordt gestuurd door achter.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |