ja maar binnenkort niet met je zoontjes met snorretjes crimineeltjesquote:Op zaterdag 21 april 2007 12:56 schreef Gia het volgende:
[..]
Nummer 20!! Ik ben trots op de Helmonders! Eindhoven, Rotterdam, Amsterdam en zelfs Groningen zijn nog crimineler. Wat kunnen we dit mooi gebruiken in diverse Helmond topics.![]()
Heeft niet veel met buitenlanders te maken, maar bij de grenssteden is gewoon meer drugssmokkel.quote:Op zaterdag 21 april 2007 10:08 schreef DS4 het volgende:
[..]
Ja, geef de buitenlanders maar de schuld...
Bullshit, in bv Amsterdam komen er meer toeristen dan Eindhoven ofzo. En in Belgie is er helemaal weinig criminaliteit.quote:Op zaterdag 21 april 2007 12:59 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
Heeft niet veel met buitenlanders te maken, maar bij de grenssteden is gewoon meer drugssmokkel.
Ja vroeger was het wel erger, ik kwam er laatst zonder problemenquote:Op zaterdag 21 april 2007 13:15 schreef Koewam het volgende:
Zuidplein is het veiligste winkelcentrum van Nederland, Jerruh. (althans dat was het afgelopen jaar)
Ben maar trots op Helmondquote:Op zaterdag 21 april 2007 12:56 schreef Gia het volgende:
[..]
Nummer 20!! Ik ben trots op de Helmonders! Eindhoven, Rotterdam, Amsterdam en zelfs Groningen zijn nog crimineler. Wat kunnen we dit mooi gebruiken in diverse Helmond topics.![]()
Ik heb het over het smokkelen van drugs de grens over en echt drugstoerisme, junks etc, niet toeristen die komen om hier een jointje te roken.quote:Op zaterdag 21 april 2007 13:06 schreef BonJovi het volgende:
[..]
Bullshit, in bv Amsterdam komen er meer toeristen dan Eindhoven ofzo. En in Belgie is er helemaal weinig criminaliteit.
En daarom word er zoveel criminaliteit gepleegd in Eindhoven? Het gaat vooral om de stad he, niet om mensen die lopen te dealen...quote:Op zaterdag 21 april 2007 14:58 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
Ik heb het over het smokkelen van drugs de grens over en echt drugstoerisme, junks etc, niet toeristen die komen om hier een jointje te roken.
Dat zijn geen crimineeltjes en zullen het ook niet worden. Die zijn goed opgevoed!quote:Op zaterdag 21 april 2007 12:58 schreef BonJovi het volgende:
[..]
ja maar binnenkort niet met je zoontjes met snorretjes crimineeltjes
quote:Op zaterdag 21 april 2007 13:35 schreef Zero2Nine het volgende:
[..]
Ben maar trots op HelmondIk vertrouw die hele lijst niet dus ook die lage notering van Helmond vertrouw ik niet.
WHAHAquote:Op zaterdag 21 april 2007 15:10 schreef Gia het volgende:
[..]
Dat zijn geen crimineeltjes en zullen het ook niet worden. Die zijn goed opgevoed!![]()
quote:Op zaterdag 21 april 2007 09:37 schreef DS4 het volgende:
Goh, de SP zit in het college en meteen is Eindhoven de onveiligste stad van Nederland...![]()
Lijkt mij wat voorbarig eerlijk gezegd, aangezien die college's over het algemeen nog niet eens een jaar zitten momenteel, en dan heb ik het nog niet eens over vanaf wanneer ze daadwerkelijk aan de slag zijn. Veel college's zijn pas laat in de zomer definitief aan de slag gegaan.quote:Op zaterdag 21 april 2007 21:55 schreef Martijn_77 het volgende:
[..]
![]()
![]()
Maar even serieus ben wel benieuw eingelijk naar de samen stelling van het college en de plaats op de rang lijst. Kijken of je er nog een leuke trend uit kunt halen
Dan nemen we de college's van er voor ook meequote:Op zaterdag 21 april 2007 21:59 schreef maedel het volgende:
Lijkt mij wat voorbarig eerlijk gezegd, aangezien die college's over het algemeen nog niet eens een jaar zitten momenteel, en dan heb ik het nog niet eens over vanaf wanneer ze daadwerkelijk aan de slag zijn. Veel college's zijn pas laat in de zomer definitief aan de slag gegaan.
Dus die hebben daar niet echt invloed op gehad.
Nou ja, dat zijn de college's die je daar gedeeltelijk voor verantwoordelijk kunt stellen misschien. Maar er zijn nog veel meer factoren dan dat.quote:Op zaterdag 21 april 2007 22:13 schreef Martijn_77 het volgende:
[..]
Dan nemen we de college's van er voor ook mee![]()
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |