abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_48619872
quote:
Op maandag 23 april 2007 00:28 schreef Martijn_fijn het volgende:

[..]

Erg mooi, en dan met name de trots die alle mensen uitstralen.
Dat is wat anders dan de gemiddelde voetballer bij een interland hier.
pi_48620946
quote:
Op zondag 22 april 2007 09:51 schreef Colnago het volgende:
Om steun te betuigen zou je dokter kunnen worden en dan de ruim 70.000.000 onverzkerden gratis behandelen.
Of 25% van alle Amerikaanse kinderen financieel bijstaan. Deze leven namelijk in armoede.
  maandag 23 april 2007 @ 03:17:35 #63
111171 Richie_Rich
Rich Industries©
pi_48621292
quote:
Op zondag 22 april 2007 22:48 schreef StefanP het volgende:
^^^ voor de domme ollanders:

http://www.youtube.com/watch?v=LvQPqfIaHk8

Bij de grote sportevenementen, wat zeg ik, bij zelfs de kleinste, wordt het volkslied gezongen. Dat gaat er heel anders aan toe dan in Nederland hoor. Niks van dat gemompel en ongemakkelijke gedoe - iedereen gaat staan en juicht keihard.

USA
Dat is opzich wel jammer in NL, dat is er zo hard uitgeramd door al die linksen. De enige momenten dat het 'maatschappelijk' wel 'mag' wordt gelijk weer zo overdreven (EK/WK e.d.)

Als je op een doodnormale dag met een NL vlaggetje loopt op je revers of jas ben je gelijk een of ander Lonsdale kaalkoppie

ps. Ik ben overigens verre van anti-Nederland hoor
pi_48621348
quote:
Op zaterdag 21 april 2007 23:31 schreef Martijn_fijn het volgende:
De Verenigde Staten heeft tussen 1948 en 1952 zo'n 12,5 miljard euro in dat plan geïnvesteerd, voornamelijk uitgedrukt in geld, goederen, grondstoffen en levensmiddelen.
Joh, is dat niet wat ze tegenwoordig per week in de Irak oorlog stoppen?

Heb tegen het land VS niet zo veel, de meeste mensen die ik hier tegenkom zijn ook gewoon sympathiek. Op veel auto's zie je "Impeachment is patriotism" en "Exit Iraq" stickers hier, zo hoort het.

Dat een halve zool als een Schwarzenegger hier gouverneur kan worden en Gert W Bos president, dat is dan weer jammer. Maar ja, je kunt niet alles hebben. En over een week of vier mag ik weer fijn terug naar het vertrouwde Europa.

Overigens denk ik dat "Exit Iraq" niet per sé de goede aanpak is. Ze zijn eraan begonnen, nou moeten ze het ook afmaken en niet het land in een nog ergere puinzooi achterlaten dan hoe het eerst was. Dat dat vrijwel onmogelijk is hadden ze zich eerder moeten bedenken...

En TS, zet gewoon een VS vlag in je avatar, velen gingen je voor.
I hope you can see this because I'm doing it as hard as I can.
pi_48622144
quote:
Op maandag 23 april 2007 02:04 schreef Fides het volgende:

[..]

Of 25% van alle Amerikaanse kinderen financieel bijstaan. Deze leven namelijk in armoede.
Hand-outs horen niet bij de Amerikaanse gedachte

Iedereen werkt voor zijn eigen welvaart en succes, en verliezers moeten niet zeuren. Hard, maar beter dan die verplichte solidariteit hier, wat mij betreft althans.

Daarnaast is de armoede grens in de VS nou niet echt schokkend laag.
  maandag 23 april 2007 @ 09:05:04 #66
1129 buzzer
Jeu de buzzer
pi_48622621
Ga naar de Apenheul en ga de dialoog aan met George
Hij zit op dat eiland vlak voor de uitgang
Toch vreemd hoor.. Dat men het over een boek heeft en daarbij de vraag stelt of het ook offline te bekijken is
pi_48627111
quote:
Op maandag 23 april 2007 09:05 schreef buzzer het volgende:
Ga naar de Apenheul en ga de dialoog aan met George
Hij zit op dat eiland vlak voor de uitgang
jij alweer hier
AFC AJAX
pi_48628358
quote:
Op zondag 22 april 2007 20:18 schreef StefanP het volgende:

[..]

En? Het eindresultaat was hetzelfde: jij bent gered uit de klauwen van de communisten. Anders had je nu nog onder erbarmelijke omstandigheden geleefd - kies maar een willekeurig voormalig Oostblokland in de jaren 70 om te zien hoe. Ondankbaar figuur. Alleen maar jammeren over wat het de Amerikanen zogenaamd opgeleverd heeft, en volledig voorbij gaan aan wat het jou opgeleverd heeft.
Dat hebben we in nederland meer te danken aan russen, polen, canadezen, britten, ... dan aan amerikanen.
pi_48628539
quote:
Op maandag 23 april 2007 12:27 schreef LeeHarveyOswald het volgende:

[..]

Dat hebben we in nederland meer te danken aan russen, polen, canadezen, britten, ... dan aan amerikanen.
Zei de man met een Amerikaanse nickname
AFC AJAX
pi_48630349
quote:
Op maandag 23 april 2007 12:27 schreef LeeHarveyOswald het volgende:

[..]

Er zijn hier meer Amerikanen gesneuveld dan andere nationaliteiten, dus dat is niet waar.
  maandag 23 april 2007 @ 13:33:00 #71
72545 Megumi
Go Rin No Sho
pi_48630431
quote:
Op zaterdag 21 april 2007 23:03 schreef StefanP het volgende:
Koop Amerikaanse producten, geef tegengas aan de jaloerse linkse VS-bashers en maak -naar goed Nederlands gebruik- 'misbruik' van de verzorgingsstaat door een opleiding te genieten en daarna naar de VS te emigreren. Laat die linkse sukkels maar in hun eigen semi-communistische, multicriminele sop gaar koken.
Of nog beter verhuis naar de USA. Opgerot staat netjes.
Wordt als iemand die voortdurend dood is. De ware volgeling van bushidõ sterft elke ochtend en avond opnieuw. En wordt niet gehinderd door angst voor de dood. Yamamoto Tsunetomo's hagakure.
  maandag 23 april 2007 @ 13:42:13 #72
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_48630763
Het is simpel en hoeft niet veel moeite te kosten lijkt me. Koop enkelt Amerikaanse producten, ga ook in het offline leven in tegen het linkse gespuis door te verkondigen dat de VS ook goede dingen heeft gedaan en dat het feit dat er vorig jaar in de VS -1% gespaard is helemaal geen probleem hoeft te zijn, ook het feit dat één van de grootste hypotheekverstrekkers op de fles is gegaan is geen voorbode van economische malaise. Dat de President een end-day volgeling is met de macht om atoombommen af te vuren en bezig is om datgene voor elkaar te krijgen door onrust te stoken in het midden oosten is goed voor de TV, eindelijk weer wat interessants op tv.

VS .
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen komedie.
Vrijheid
pi_48630918
en Israël steunen natuurlijk. elke resolutie tegen hen veto-en.
zoals een wijze man zei: de Israëlische belangen zijn hetzelfde als de Amerikaanse belangen.
pi_48631001
Israel
AFC AJAX
pi_48631028
Je zou een crackwhore uit de Bronx kunnen adopteren.
A.F.C. Ajax - Piet de Visser
pi_48631121
quote:
Op maandag 23 april 2007 13:49 schreef Pritt het volgende:
Je zou een crackwhore uit de Bronx kunnen adopteren.
whaha
AFC AJAX
pi_48632679
quote:
Op zondag 22 april 2007 23:54 schreef BonJovi het volgende:
verklaar je nader
Wat collega Yogi hierboven al zegt + het feit dat het leger behoorlijk uitgeput aan het raken is en bakken met geld en resources kost. 2 oorlogen waarvan 1 totaal uit de klauwen loopt, ze wereldwijd meer vijanden dan vrienden hebben en in de knoei komen door hun eigen vieze spelletjes uit het verleden.
China daarintegen groeit als eengek, heeft de power de VS financieel de nek om te draaien en mocht het tot een 1 op 1 oorlog komen hebben ze net wat meer manschappen en productiecapaciteit, ondersteund door hun Russische vrienden.
"I'm the master of low expectations." George W. Bush, aboard Air Force One, June 4, 2003
  maandag 23 april 2007 @ 14:39:51 #78
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_48632798
quote:
Op zondag 22 april 2007 23:40 schreef Sjonnjoop het volgende:

De VS is gedoemd te mislukken boys, ik betuig mijn steun aan CHINA
[afbeelding]
Sinds China doorheeft dat kapitalisme ook werkt in China gaat 't economisch inderdaad vrij goed.

China en communisme? Da's al jaren verleden tijd.
Patience is not one of my virtues, neither is memory. Or patience for that matter.
pi_48632833
Niets mis met de vs, ik heb alleen een schijthekel aan de regering. en mc donalds.
  maandag 23 april 2007 @ 14:40:41 #80
123184 Stuiter_en_Co
In silence we service
pi_48632834
quote:
Op zaterdag 21 april 2007 04:22 schreef Richie_Rich het volgende:
Veel linksen willen nogal eens schemeren met het feit dat veel Nederlanders tegen 'Amerika' zijn. In mijn geval is dat geenszins het geval.

En om enigszins tegengas te geven wil ik dit graag tonen, de VS zijn immers gewoon geweldig

Wat zijn goede manieren hiervoor. Ik vrees dat een bumpersticker leidt tot bekraste portieren en gebroken spiegels
-Toch een amerikaanse vlag op m'n auto?
-Amerikaanse vlag pin in m'n revers?
-?
-?

Graag tips

USA
Stuur georgie een email....of bel em ff. Stuur hij je vast wel zo'n sticker voor nope.

Mailing Address

The White House
1600 Pennsylvania Avenue NW
Washington, DC 20500

Phone Numbers
Switchboard: 202-456-1414
FAX: 202-456-2461

comments@whitehouse.gov of voor zijn beste vriend vice_president@whitehouse.gov
The truth will set you free
In god we trust all others we monitor...
trust no one....
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')