Het moest gezegd worden! Van die icon dan hè!quote:Op zaterdag 21 april 2007 00:43 schreef boem-dikkie het volgende:
Maar voor de rest ben je véeut loif hoor PAULTJEUEH!UHEUH:D: d;D!
Ja, wij pleiten voor een nieuw icoontje paaaaaulquote:Op zaterdag 21 april 2007 00:44 schreef ikwilookwatzeggen het volgende:
[..]
Het moest gezegd worden! Van die icon dan hè!
quote:Op zaterdag 21 april 2007 00:45 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Ja, wij eisen een nieuw icoontje paaaaaul [afbeelding]
Murp heeft die gemaakt hij zit watervallen te huilen op dit momentquote:Op zaterdag 21 april 2007 00:43 schreef boem-dikkie het volgende:
Maar voor de rest ben je véeut loif hoor PAULTJEUEH!UHEUH:D: d;D!
quote:
Heel Fok smeekt God op blote knieën om hulp als we Murps avatar in een topic tegenkomen.quote:Op zaterdag 21 april 2007 00:48 schreef paultjuhhh het volgende:
[..]
Murp heeft die gemaakt hij zit watervallen te huilen op dit moment![]()
Eenschquote:Op zaterdag 21 april 2007 00:52 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
het gaylord gehalte stijgt met de secondei n dit topique, wat ik je brom
Ik heb hier tieten! De hal door, eerste deur links!quote:Op zaterdag 21 april 2007 04:26 schreef chromosoompje het volgende:
Kan iemand tieten brengen?
Shit, wacht op mij danquote:Op zaterdag 21 april 2007 04:27 schreef ikwilookwatzeggen het volgende:
[..]
Ik heb hier tieten! De hal door, eerste deur links!![]()
Oh wacht ik ga zelf die kant op.
Wel snel dan want ik ben moe!quote:Op zaterdag 21 april 2007 04:28 schreef chromosoompje het volgende:
[..]
Pfffff neem ik een vrouw mee oke
Wat voor foto moet ik in het fobo plaatsen dan?quote:Op zaterdag 21 april 2007 04:29 schreef ikwilookwatzeggen het volgende:
[..]
Wel snel dan want ik ben moe!
En zet een foto in je fotoboek!
Een foto van je hoofd will do!quote:Op zaterdag 21 april 2007 04:31 schreef chromosoompje het volgende:
[..]
Wat voor foto moet ik in het fobo plaatsen dan?
Ik doe niet aan verzoekjes om piemelfoto's te plaatsen hoor
Ik mag van Yvonne geen foto's meer van haar plaatsen, maar mijn facepic komt binnenkortquote:Op zaterdag 21 april 2007 04:32 schreef ikwilookwatzeggen het volgende:
[..]
Een foto van je hoofd will do!
En anders een foto van de vrouw die je meeneemt!
Ik heb nog een mooie fot van mij en Yvonne!quote:Op zaterdag 21 april 2007 04:34 schreef chromosoompje het volgende:
[..]
Ik mag van Yvonne geen foto's meer van haar plaatsen, maar mijn facepic komt binnenkort
tERIng... ik zou ook zo kijken als ik die gozer was.. moet je kijken hoe geil ze isquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |