idd ik schrok er ook al vanquote:Op zaterdag 21 april 2007 00:45 schreef uniekhoorn het volgende:
Zo, het veulen kreeg een paar behoorlijke trappen van moeders... Per ongeluk dat wel dus geen exit
4 maanden geloof ikquote:Op zaterdag 21 april 2007 00:46 schreef getl0st het volgende:
Hoelang mag het veulen eigenlijk blijven?
Of wordt ze helemaal niet weggehaald?
Ja, dat heb ik Ellen ook horen zeggen. Triest maar waar. Dan ken Irginia weer bezwangerd worden. Je zou zo'n leven moeten leiden!quote:
Als dat is wat jij doet als er iemand in jou omgeving ziek is dan moet je dat zelf weten. Een persoon die ziek is geef je gewoon wat extra aandacht dmv in ieder geval te vragen wat er aan de hand is en of je wat kan betekenen. Ik heb Natasia alleen maar horen schreeuwen "heeey wakker worden we gaan pokeren doe je meeeee!!" en de rest aan de tafel hebben ook andere prio's...quote:Op zaterdag 21 april 2007 00:42 schreef FuTilE het volgende:
[..]
Wat moeten ze dan doen? Met een bekertje grog en een lauw washandje aan de bedrand gaan zitten grienen?
Ze heeft gewoon hoofdpijn, ze ligt niet op sterven.quote:Op zaterdag 21 april 2007 00:33 schreef Heldenaar het volgende:
Het zijn stuk voor stuk tering-egoisten! Snollie ligt ziek op bed en geen kip die zich om haar bekommert. Jointje roken, een spelletje poker, of met je neus in een boek zitten schijnt belangerijker te zijn dan het welzijn van je medebewoner... echt bah!
Ze ging met een glas alcohol op bed liggen........ nou nou wat moeten we een medelijden hebben.quote:Op zaterdag 21 april 2007 00:48 schreef Heldenaar het volgende:
[..]
Als dat is wat jij doet als er iemand in jou omgeving ziek is dan moet je dat zelf weten. Een persoon die ziek is geef je gewoon wat extra aandacht dmv in ieder geval te vragen wat er aan de hand is en of je wat kan betekenen. Ik heb Natasia alleen maar horen schreeuwen "heeey wakker worden we gaan pokeren doe je meeeee!!" en de rest aan de tafel hebben ook andere prio's...
toedels!quote:Op zaterdag 21 april 2007 00:50 schreef getl0st het volgende:
Aangezien er toch niet veel meer gaat gebeuren en ik al bijna in slaap donder.. zeg ik.. Weltrusten!
Het veulen blijft 4 maanden bij de moeder. Over een paar weken gaan moeder en veulen weg uit de kooi. Dan gaan ze samen het weiland in. Daarna is het wel de bedoeling dat eginea weer terug komt.quote:Op zaterdag 21 april 2007 00:46 schreef getl0st het volgende:
Hoelang mag het veulen eigenlijk blijven?
Of wordt ze helemaal niet weggehaald?
quote:
Poker kan geil zijn, als de juiste heer of dame speelt.quote:
Pokerzone...... de boringzone dus.quote:Op zaterdag 21 april 2007 01:06 schreef APK het volgende:
[..]
Poker kan geil zijn, als de juiste heer of dame speelt.![]()
Zitten we in een twilightzone-topic
Ik was thee zetten, de rest misschien ook?quote:Op zaterdag 21 april 2007 01:01 schreef APK het volgende:
[..]
Waarom werd er 5 minuten niets gepost in deze COS
Ik wist niet dat je bi wasquote:Op zaterdag 21 april 2007 01:06 schreef APK het volgende:
[..]
Poker kan geil zijn, als de juiste heer of dame speelt.![]()
Zitten we in een twilightzone-topic
Ach, dat wisten de meesten ook niet van Huub.quote:
Die werkt toch uberhaupt maar tot 12 uur?quote:Op zaterdag 21 april 2007 01:11 schreef farceman het volgende:
Is die Melissa alleen voor vandaag of voor altijd weggestuurd? hoop het laatste!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |