http://www.aolcdn.com/tmz_audio/0419_baldwin.mp3quote:Alec Baldwin heeft zijn 11-jarige dochtertje Ireland bedreigd en uitgescholden via een voicemailbericht. Dat is te horen op de showbizzwebsite TMZ.
"Je bent een hersenloos varkentje", riep de acteur begin april door de telefoon. "Dit is de laatste keer dat je me zo beledigt." Baldwin ging door het lint omdat zijn dochter de telefoon niet opnam.
Belafspraak
Uit het gesprek blijkt dat vader en dochter, die op verschillende plekken in Amerika wonen, een belafspraak hadden. "En voor de zoveelste keer sta ik voor schut als ik jou aan de telefoon probeer te krijgen", raast de 49-jarige filmster, die in 2000 scheidde van actrice Kim Basinger, de moeder van Ireland. "Dit zou je jouw moeder nooit hebben geflikt."
Ontmoeten
Om zijn dochter eens 'goed de les te lezen', dreigt Baldwin haar te komen bezoeken. "Zorg maar dat je op de twintigste klaar bent om me te ontmoeten", schreeuwt hij. Tot het bezoekje is het nooit gekomen.
Een rechter heeft Baldwin, na het horen van de opname, voor onbepaalde tijd het contact met Ireland ontzegd. Op 4 mei vindt een hoorzitting plaats, waarbij de rechter zal bepalen wat de consequenties zijn van de woede-uitbarsting.
Modder
Wie de voicemail op het internet heeft gezet, is onbekend. Sinds de scheiding van Baldwin en Basinger is door de ex-echtgenoten in de media over en weer met modder gegooid.
Basinger beweerde meermaals dat haar ex-man haar lichamelijk en geestelijk mishandeld heeft. Baldwin heeft die beschuldigingen altijd ontkend en stelt dat Basinger lijdt aan psychische problemen en een alcoholverslaving.
nou zeg, zo praat je toch niet met een 11 jarig kindquote:Op vrijdag 20 april 2007 23:56 schreef VeX- het volgende:
Ik kan zijn frustratie wel ietwat begrijpen. Hij ziet zijn dochter waarschijnlijk niet vaak en dan kan ze niet eens opdagen voor haar eigen vader. En dat uit hij dan op zijn Baldwiaans.
Vind ik ook, dat hysterische gedoe altijd. Basinger ís een alcoholistquote:Op zaterdag 21 april 2007 00:08 schreef SunChaser het volgende:
Een bedreiging? Man, waarmee bedreigt hij haar dan. Hij is haar vader, ouders dreigen hun kinderen altijd.
quote:Op zaterdag 21 april 2007 00:08 schreef SunChaser het volgende:
Een bedreiging? Man, waarmee bedreigt hij haar dan. Hij is haar vader, ouders dreigen hun kinderen altijd.
Een corrigerende tik, als de volwassenen praten, houden de kinderen hun mond dicht, rust, reinheid en regelmaat. Van die dingen.quote:Op zaterdag 21 april 2007 00:15 schreef SunChaser het volgende:
[..]
Zonder eten naar bed
Je krijgt een tik als je daar aankomt
Huisarrest
Jij komt uit een ander milieu, je weet niet beter.quote:Op zaterdag 21 april 2007 00:15 schreef SunChaser het volgende:
[..]
Zonder eten naar bed
Je krijgt een tik als je daar aankomt
Huisarrest
My sentiments exactlyquote:Op zaterdag 21 april 2007 14:31 schreef Posdnous het volgende:
Je bent een Baldwin of je bent het niet.
Dat is het meest sneue ja, dat er mensen zijn die hier niet van opkijkenquote:Op zaterdag 21 april 2007 14:12 schreef Copycat het volgende:
En ik dacht dat ik uit een disfunctional family kwam.
Gezien de reacties van mensen in dit topic die 'tough love' als de nomaalste zaak van de wereld zien, was mijn gezinssituatie er eentje als de Brady Bunch.
Nou dat ben ik niet met je eens. Ik zou ook van mijn stuk zijn als een 110jarige dit deed..quote:Op zaterdag 21 april 2007 14:37 schreef clumsy_clown het volgende:
Dat is het meest sneue ja, dat er mensen zijn die hier niet van opkijken. Je bent toch wel een héél zielig figuur als een daad van een 110jarige je zó dwars kan zitten.
quote:Op zaterdag 21 april 2007 14:40 schreef Copycat het volgende:
Maar ik denk dus echt dat het merendeel van die frustraties die Alec Baldwin eruitgooit niet zozeer tegen Ireland als wel tegen Kim is gericht.
Altijd fijn, die ouders die hun kind als steekwapen gebruiken en daarbij dat kind meteen een goede start in het leven geven.
Ze is vroeg volwassen, dat merk je. Niemand van 11 kan haar vader zó dwars zitten.quote:Op zaterdag 21 april 2007 14:38 schreef Copycat het volgende:
Een 110 jarig kind, c_c?
Camp Basinger schat ik inderdaad helaas zo in.quote:Op zaterdag 21 april 2007 14:41 schreef soylent het volgende:Is ook zo. Drie maal raden wie deze opname naar buiten heeft gebracht natuurlijk...
Hier hetzelfde..quote:
bronquote:Alec Baldwin verklaart uitval naar dochter
AMSTERDAM - Alec Baldwin heeft op zijn website verklaard waarom hij zijn 11-jarige dochter Ireland in een voicemailbericht heeft bedreigd en uitgescholden. "Ik was tot wanhoop gedreven omdat ik al jaren word vervreemd van mijn kind. Het spijt me dat ik tegenover mijn dochter door het lint ben gegaan."
Baldwin moest toezien hoe de voicemail vrijdag een eigen leven ging leiden en door media wereldwijd in zijn geheel werd uitgezonden. Uit het bericht bleek dat vader en dochter, die op verschillende plaatsen in de Verenigde Staten wonen, een belafspraak hadden die Ireland voor de zoveelste keer niet was nagekomen.
"En weer sta ik voor schut als ik jou aan de telefoon probeer te krijgen", schreeuwt Baldwin zijn dochter toe. "Je bent een onbeschoft en hersenloos varkentje."
Onmin
De acteur leeft al jaren in onmin met zijn ex-vrouw Kim Basinger, de moeder van Ireland. De advocaat van Baldwin onderzoekt nu in hoeverre zij verantwoordelijk is voor het lekken van het voicemailbericht.
Ook is een onderzoek gestart naar de betrokkenheid van showbizzwebsite TMZ, waar het bericht al eerste was te horen. De maker van de site zegt het bandje op rechtmatige wijze te hebben verkregen. Hij vond het bericht zo nieuwswaardig, dat hij het geoorloofd vond het te plaatsen.
Spottend
De advocaat van Basinger reageert spottend op de mogelijke betrokkenheid van zijn cliënte. "Het bewijst hoezeer Baldwin de realiteit kwijt is."
De 49-jarige Baldwin schrijft verder op zijn site dat hij een normale relatie heeft met zijn dochter. Hij betreurt dat de voicemail naar de media is gelekt omdat het vooral voor Ireland erg vervelend moet zijn.
Gesteund
Ook benadrukt hij dat hij wordt gesteund door mensen die hem goed kennen. Zij zouden hem hebben gezegd dat het wel vaker voorkomt dat ouders hun geduld verliezen met hun kind.
Op 5 juni legt de advocaat van de filmster de zaak voor aan de rechter.
nou, op zich, hè, als een moeder al dwars ligt met bezoekrecht, en de ene keer dat je je kind kan zien, laat ze je zitten om met een paar vriendinnen te gaan shoppen/zwemmen/whatever....... ik denk dat je als vader heel erg goed " shit" kan voelen door het gedrag, al dan niet expres, van je kind, hoor.quote:Op zaterdag 21 april 2007 14:29 schreef Aventura het volgende:
Wat een jankerd 'this is gonna be the LAST time you make me feel like shit'.
Dus hij geeft een kind de macht om hem zo te laten voelen. Dan mankeert er echt wat aan je hoor.
Ik snap die onmacht juist als geen ander, mijn vader ging vroeger ook zo tegen ons tekeer, ook op die leeftijd al. Daarom heb ik er ook geen goed woord voor over. Ik zou mij zelf nooit zo laten gaan/kennen.quote:Op zondag 22 april 2007 19:27 schreef milagro het volgende:
[..]
nou, op zich, hè, als een moeder al dwars ligt met bezoekrecht, en de ene keer dat je je kind kan zien, laat ze je zitten om met een paar vriendinnen te gaan shoppen/zwemmen/whatever....... ik denk dat je als vader heel erg goed " shit" kan voelen door het gedrag, al dan niet expres, van je kind, hoor.
dat hij wel erg tekeer gaat, duidelijk ja, maar god weet wat voor frustratie eraan vooraf gegaan is.
ik ken ook een moeder die haar kinderen zo 'gehersenspoeld' heeft/had, dat ze papa niet meer wilde zien, en moeder maar zeggen "tja, ik kan de meiden niet dwingen, hè, om naar papa te gaan, het zal wel niet zo gezellig zijn bij papa".
en die papa voelde zich ook flink shit, kan ik je vertellen, jankend op de bank, omdat zijn dochter van 14 afbelde.
niettemin, al kunnen ook kinderen van 11 echte draken zijn, het blijft een kind van 11, en hij schreeuwt tegen haar alsof het om een ex , haar moeder gaat.
over welke onmacht heb je het nu?quote:Op zondag 22 april 2007 20:26 schreef Aventura het volgende:
[..]
Ik snap die onmacht juist als geen ander, mijn vader ging vroeger ook zo tegen ons tekeer, ook op die leeftijd al. Daarom heb ik er ook geen goed woord voor over. Ik zou mij zelf nooit zo laten gaan/kennen.
quote:Kim Basinger ontkent lekken voicemail.
Boze tongen fluisteren dat Kim Basinger zelf de beruchte voicemail naar buiten heeft gebracht waarop haar ex-man Alec Baldwin hun dochtertje uitscheldt en bedreigt. Maar de actrice ontkent in alle toonaarden, dat maakte haar woordvoerder bekend.
De showbizzsite TMZ plaatste vorige week donderdag het agressieve telefoonbericht op internet. Uit de voicemail wordt duidelijk dat Amerikaanse acteur woedend is op zijn 11-jarige dochtertje Ireland omdat ze een belafspraak niet nakomt. Hij scheldt haar uit voor 'hersenloos varkentje' en dreigt haar te 'verrassen' met een onaangenaam bezoekje. Bronnen beweren dat Irelands moeder, Kim Basinger, de voicemail aan TMZ heeft gegeven. "Dat is onzin", aldus de woordvoeder van de 53-jarige actrice.
Volgens de 49-jarige Alec is zijn ex-vrouw de schuld van het incident. Vrijdag verontschuldigde hij zich op zijn website voor de manier waarop hij zijn dochter had toegesproken. "Ik word al jaren uit het leven van mijn kind verdreven", verdedigt hij zijn gedrag.
Kim en Alec zijn al jarenlang verwikkeld in een voogdijzaak, sinds zij in 2000 van elkaar scheidden. "Iedereen vraagt altijd waarom die zaak al zoveel jaar loopt", zei de woordvoerder van blondine. "Dit is het antwoord. Het gaat om zijn voortdurend agressieve gedrag."
Touwtje had wat lager geplaatst kunnen wordenquote:
quote:Alec Baldwin schakelt Dr. Phil in
Acteur Alec Baldwin heeft de hulp ingeschakeld van televisiepsycholoog Dr. Phil. Hij heeft advies nodig over hoe om te gaan met zijn dochter Ireland.
Acteur Alec Baldwin heeft de hulp ingeschakeld van televisiepsycholoog Phil McGraw, beter bekend als Dr. Phil. Dat heeft McGraw onthuld aan persbureau Reuters. Baldwin heeft hem donderdag gebeld om advies te vragen over hoe om te gaan met zijn 11-jarige dochter Ireland.
De 49-jarige filmster kwam vorige week in opspraak toen een voicemailbericht aan zijn dochter uitlekte waarop hij haar bedreigde en uitschold voor hersenloos varkentje. Baldwin vermoedt dat zijn ex-vrouw Kim Basinger verantwoordelijk is voor het lek, maar deze ontkent dat. Het stel is al jaren verwikkeld in een verwoede strijd om de voogdij over Ireland.
Dr. Phil heeft ook contact gehad met Basinger, laat hij weten. Verder noemt hij het gesprek met Baldwin lang en vruchtbaar. Overigens biedt McGraw wel vaker hulp aan beroemde Amerikanen. Zo zou hij ook de familie van talkshowhost Larry King behandelen.
Baldwin maakt vrijdag op de Amerikaanse televisie zijn excuses aan zijn dochter in het programma The View. Daarin zegt hij ook dat zijn werk als acteur hem gestolen kan worden en dat hij zich liever richt op de verstoorde relatie met Ireland. Zijn werkgever NBC heeft al laten weten Baldwin niet kwijt te willen uit de serie 30 Rock, waarin hij een belangrijke rol speelt. De Amerikaanse omroep verwacht geen schade aan het incident te ondervinden en zegt de acteur aan zijn contract te zullen houden.
[Novum]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |