Erg he...als ze zo vanaf het begin was geweest had ze met Huub gestreden om plek 1..maar dat zal ze nooit worden.quote:Op vrijdag 20 april 2007 23:40 schreef shmoopy het volgende:
k moet ook ontzettend om Natasia lachen nu, wat is er toch met mij?!![]()
Meis, gaat wel weer over als ze haar slabek opentrekt.quote:Op vrijdag 20 april 2007 23:40 schreef shmoopy het volgende:
Denk het niet ... Ze heeft net 2 ritten met Brian achter de rug.quote:Op vrijdag 20 april 2007 23:41 schreef farceman het volgende:
war is Amanda eigenlijk? Die gaat toch met Huub slapen mag ik hopen?
Natas denkt dat ze ene punt heeft..quote:Op vrijdag 20 april 2007 23:40 schreef shmoopy het volgende:
Mijn dankbaarheid grenst aan hondsdolheid.quote:Op vrijdag 20 april 2007 23:41 schreef Clank het volgende:
Jaap dénkt dat ze hem echt niet gaan wegstemmen... maar wat ik net hoorde van Huub is dát ook niet de bedoeling. Volgende ronde gewoon Jaap d'r uit!!
Dit plan heeft hij vanavond door gesproken met Melissa.quote:
quote:Op vrijdag 20 april 2007 23:42 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Natas denkt dat ze ene punt heeft..
Wij zien het wel beter
OMG lol dit
Ik weet zoooo zeker dat ie niet goed in bed is...quote:Op vrijdag 20 april 2007 23:37 schreef carpediem23 het volgende:
[..]
Ik zou echt met knikkende knieen voor deze man staan![]()
Yep, plannetje gelukt dusquote:Op vrijdag 20 april 2007 23:40 schreef bunnyma het volgende:
Jaap is toch slimmer dan ik dacht.
Dit was zijn plannetje: Net doen of hij er uit wilde zodat ze als wraak hem erin hielden.
Dat lukt hem dus precies bij die domme Natasja.
Kijk hem eens lol hebben.
Ze bespringt 'm vanavond nog, terwijl Natasia staat te kotsen.quote:Op vrijdag 20 april 2007 23:42 schreef Ashrak het volgende:
[..]
Denk het niet ... Ze heeft net 2 ritten met Brian achter de rug.
Zou toch genoeg tijd voor hem moeten zijn om eea te "bewerkstelligen".
Teveel naar het veulentje gekeken?quote:Op vrijdag 20 april 2007 23:40 schreef shmoopy het volgende:
Het verhaal naar Japio is al eerder besproken .........quote:Op vrijdag 20 april 2007 23:41 schreef Clank het volgende:
Jaap dénkt dat ze hem echt niet gaan wegstemmen... maar wat ik net hoorde van Huub is dát ook niet de bedoeling. Volgende ronde gewoon Jaap d'r uit!!
Maar dus ook volgens plan zegt Huub net, dus ik ben gerustgesteld.quote:Op vrijdag 20 april 2007 23:42 schreef bunnyma het volgende:
[..]
Dit plan heeft hij vanavond door gesproken met Melissa.
Zij zou hem erbij helpen. Zij zou tegen de andere bewoners zeggen dat hij er uit wilde.
Dus alles loopt zoals hij wilt.
Laat ik nou precies het tegenovergestelde denken.quote:Op vrijdag 20 april 2007 23:43 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Ik weet zoooo zeker dat ie niet goed in bed is...
Zijn oogopslag is geweldig maar ik heb het idee dat het zijn enige kracht is
Ik vind zijn houding wel aantrekking, arrogant, intimiderend, fout. Denk ook wel dat hij na een uurtje in slaap valt.......maar misschien ook niet....We will never know.quote:Op vrijdag 20 april 2007 23:43 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Ik weet zoooo zeker dat ie niet goed in bed is...
Zijn oogopslag is geweldig maar ik heb het idee dat het zijn enige kracht is
MAar dat bedoel ik, zij denk dat ze gewoon weg kan gaan enzo, en dat ze haar inleg (die ze niet betaald heeft) weer terug krijgt.....quote:Op vrijdag 20 april 2007 23:35 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Is echt zo, wat denk je waarom Natasia (zgn.) weggaat in september?
Amanda heeft hoofdpijn.quote:Op vrijdag 20 april 2007 23:46 schreef Liess het volgende:
Ik zou weggaan maar zit er nogsteeds ik weet...
Snap alleen niet waarom Huub nu niet naar Amanda gaat om haar te bewerkstelligen.
Snap het ook niet.. nu is toch echt zijn kansquote:Op vrijdag 20 april 2007 23:46 schreef Liess het volgende:
Ik zou weggaan maar zit er nogsteeds ik weet...
Snap alleen niet waarom Huub nu niet naar Amanda gaat om haar te bewerkstelligen.
Nou vertel....quote:Op vrijdag 20 april 2007 23:46 schreef tongytongylickylicky het volgende:
Lol.....Eric krijgt een herpes lip....rararara waar komt dat van...
Ach, uurtje is ook wel genoeg, toch?quote:Op vrijdag 20 april 2007 23:45 schreef carpediem23 het volgende:
Denk ook wel dat hij na een uurtje in slaap valt.......
Uurtje?quote:Op vrijdag 20 april 2007 23:45 schreef carpediem23 het volgende:
[..]
Ik vind zijn houding wel aantrekking, arrogant, intimiderend, fout. Denk ook wel dat hij na een uurtje in slaap valt.......maar misschien ook niet....We will never know.
quote:Op vrijdag 20 april 2007 23:46 schreef tongytongylickylicky het volgende:
Lol.....Eric krijgt een herpes lip....rararara waar komt dat van...
Nou en, even een kus gaan geven beneden, morgen weer verder met t spelletje... niet steken laten liggen anders ligt ze zo weer onder Brianquote:
Huub pijpen....iets opgelopen (onveilig enzoo...)quote:Op vrijdag 20 april 2007 23:48 schreef Sonique het volgende:
[..]
Nou vertel....
Heeft zeker met z'n homosexualiteit te maken ofniet?![]()
En wat dan nog als ze Japio gaat helpen ? Heb jij het plan gehoord ? en nog een ?quote:Op vrijdag 20 april 2007 23:46 schreef petraa het volgende:
Melissa heeft gezegd dat ze Jaap ging helpen, volgens mij is dat mens zo dom, dat ze dit gaat doorlullen naar jaap.
Maar mag dat eigenlijk dat personeel zich op deze manier mengt in het spel... expres foute info doorspelen??quote:Op vrijdag 20 april 2007 23:46 schreef petraa het volgende:
Melissa heeft gezegd dat ze Jaap ging helpen, volgens mij is dat mens zo dom, dat ze dit gaat doorlullen naar jaap.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |