quote:Op dinsdag 24 april 2007 23:06 schreef Haunter het volgende:
Leuke compilatie van Ruben vd Meer, voor de zoveelste keer bekeken![]()
Ik vind het allemaal tenenkrommend.quote:Op woensdag 25 april 2007 12:28 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
hij kan tenminste improviseren...
maar gelukkig, smaken verschillen....![]()
zit daar nou Jeroen van Koningsbrugge in het publiek?quote:Op dinsdag 24 april 2007 23:06 schreef Haunter het volgende:
Die overdrijving is echt geweldig! Elke keer weer kramp in m'n kaken van het lachen als ik 'm weer zie.quote:Op dinsdag 24 april 2007 23:06 schreef Haunter het volgende:
Hm. Ik vind die man normaal gesproken echt helemaal niks. Ben benieuwd of hij me vanavond wel kan charmeren.quote:Op vrijdag 27 april 2007 10:44 schreef Rianne84 het volgende:
vanavond is mathijs van nieuwkerk te gast...
Haha idd die was wel leuk om te zien jahquote:Op vrijdag 20 april 2007 21:50 schreef Repeat het volgende:
[..]
Die datingshow is altijd erg sterk, jammer dat ze die niet vaak doen. Maar toen ze elkaar moesten nadoen met froukje de both was het echt geniaal
Whaha zie dit filmpje pas voor het eerst en ik moet zeggen dat ik ook dubbel lag bij die overdrijvingquote:Op woensdag 25 april 2007 23:11 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Die overdrijving is echt geweldig! Elke keer weer kramp in m'n kaken van het lachen als ik 'm weer zie.
Maxima en Alexander die vreemd gaan zijn ook erg goed.
In ieder geval niet met Ad-Just.quote:Op vrijdag 27 april 2007 15:41 schreef -Dries- het volgende:
Vanavond... met wie?
quote:Op vrijdag 27 april 2007 15:41 schreef -Dries- het volgende:
Vanavond... met wie?
quote:Op vrijdag 27 april 2007 10:44 schreef Rianne84 het volgende:
vanavond is mathijs van nieuwkerk te gast...
Waarom zetten ze dat er nu al op? Zonde van de kijkers vanavond toch?quote:Op vrijdag 27 april 2007 17:12 schreef Chaos210 het volgende:
Je kan de aflevering van vanavond al in stukken kijken als je hier klikt:
http://www.bnn.nl/page/y_lamaplayer
Dan alle vidoe's met Mathijs erachter zijn nieuw en komt vanvond.
Veel Plezier
Dat is idd wel raar. Maar ik kijk vanavond wel.quote:Op vrijdag 27 april 2007 17:20 schreef Haunter het volgende:
[..]
Waarom zetten ze dat er nu al op? Zonde van de kijkers vanavond toch?
Ik denk omdat misschien morgen niemand op zijn werk is om de site bij te werken dus dan doen ze het de avond daarvoor.quote:Op vrijdag 27 april 2007 17:20 schreef Haunter het volgende:
[..]
Waarom zetten ze dat er nu al op? Zonde van de kijkers vanavond toch?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |