Ach, eigenlijk kun je het de redactie niet eens zo zwaar verwijten. Neem eens een dwarsdoorsnede van het DGK-publiek, dat graag condoleanceregisters volkakt met volstrekt imbeciele oneliners. Denk je dat dat zit te springen om geraffineerde, intelligente strategieën van mensen die daadwerkelijk inhoud en relativeringsvermogen hebben? Pulp zoekt pulp.... En zodra je publiek onder de 150.000 kijkers op daalt (op TALPA), dan weet je dat je TV maakt voor de laagste gemene deler en dus op je lauweren kunt rusten in de wetenschap hier en daar wat regels buigen en zware spelbeïnvloeding hoogstens met wat betekenisloos gekir uit de gelederen beantwoord wordt. Ze doen dus lekker waar ze zin in hebben en voeren de scripts uit die nog een paar maanden langer brood op de plank brengen.quote:Op vrijdag 20 april 2007 22:05 schreef PietjePuk63 het volgende:
[..]
Het hele DGK-concept is verworden tot farce. Schrijnende onkunde van de programmaleiding.
Erg erg jammer, want ooit, in den beginne, was het een veelbelovend concept.
Een soort van openheid van zaken, over het waarom van het meten met twee maten, zou inmiddels heel verstandig zijn. Maar ook dat zal helaas nooit gebeuren.
was dat ook niet zo'n playboy type?quote:Op vrijdag 20 april 2007 22:16 schreef LoveProfusion het volgende:
Melissa is ook bevriend met lange frans en baas b. Haar beste vriendin neukt met lange Frans.
Zou ze ook bevriend worden met "waas" b? Die zit in DGK.quote:Op vrijdag 20 april 2007 22:16 schreef LoveProfusion het volgende:
Melissa is ook bevriend met lange frans en baas b. Haar beste vriendin neukt met lange Frans.
RESTECPquote:Op vrijdag 20 april 2007 22:16 schreef LoveProfusion het volgende:
neeejquote:Op vrijdag 20 april 2007 22:17 schreef LoveProfusion het volgende:
Dogga heb je Palma al gesproken? (en gepest)
Ik wordt weer draaierig van je user-iconquote:Op vrijdag 20 april 2007 22:17 schreef LoveProfusion het volgende:
Dogga heb je Palma al gesproken? (en gepest)
Maak een foto van het bekladde huisquote:Op vrijdag 20 april 2007 22:19 schreef Dogga het volgende:
[..]
neeej
vandaag was weer eerste dag dat ik de buiten wereld heb gezien in 5 dagen.
was hele dag op school daarna ff wat geld gewonnen van aantal vrienden met poker...dus niet zo ver gekomen nog om langs te gaan.
morgen moet ik werken bij TNT dan loop ik langs der huis LOL
U wordt op uw wenken bediend.quote:Op vrijdag 20 april 2007 22:19 schreef getl0st het volgende:
[..]
Ik wordt weer draaierig van je user-icon![]()
Waar blijft de reeeeeeeeeeeeeeeeeeeest?
Als je het over de .......quote:Op vrijdag 20 april 2007 22:19 schreef getl0st het volgende:
[..]
Ik wordt weer draaierig van je user-icon![]()
Waar blijft de reeeeeeeeeeeeeeeeeeeest?
Heerlijk toch?quote:Op vrijdag 20 april 2007 22:20 schreef Liess het volgende:
Wat is het druk opeens hè
Jammer idd, het was zo gezellig en gemoedelijk.quote:Op vrijdag 20 april 2007 22:20 schreef Liess het volgende:
Wat is het druk opeens hè
Way to go Nicolaasquote:Op vrijdag 20 april 2007 22:20 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Nicolaas f*cket Japio nu heel stevig. Hij geeft hem de keuze :
1. Je vraagt om eruit gestemd te worden - diskwalificatie - 10.000 euro weg
2. Je gaat kloten - we blokkeren dat je eruit gestemd wordt. Geen 10.000 euro terug.
3. Je wordt kwaad, dat wordt fysiek geweld - 10.000 euro weg
4. Je bent heel braaf
ik ben de blankequote:Op vrijdag 20 april 2007 22:21 schreef carpediem23 het volgende:
Hey Dogga wie ben jij op de foto? Leuke hyves!!
Heerlijk , hoe Niels aan het mindfucken is. Hij zegt dat hij Jaap erin wil houden, om hem te pesten.quote:Op vrijdag 20 april 2007 22:20 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Nicolaas f*cket Japio nu heel stevig. Hij geeft hem de keuze :
1. Je vraagt om eruit gestemd te worden - diskwalificatie - 10.000 euro weg
2. Je gaat kloten - we blokkeren dat je eruit gestemd wordt. Geen 10.000 euro terug.
3. Je wordt kwaad, dat wordt fysiek geweld - 10.000 euro weg
4. Je bent heel braaf
Ericquote:Op vrijdag 20 april 2007 22:23 schreef FuTilE het volgende:
Gadvejjjjj.... Gadvejjj.. Ghhhaadvejjjjj..
Dansen met de andere Melissa.quote:Op vrijdag 20 april 2007 22:23 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
Waar zijn ze allemaal geweest?
Je weet toch dat Natasia van slag is... en wie staat er altijd klaar voor haar medebewoners in tijden van intens verdriet?? Idd... Sylvia.quote:Op vrijdag 20 april 2007 22:22 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
Waar is die intense haat van Natasia voor Sylvia gebleven![]()
Ja wat moet ik dan zeggen; Stomme hyves heb jij! Dat zal ik nooit zeggen hoorquote:Op vrijdag 20 april 2007 22:23 schreef Dogga het volgende:
[..]
ik ben de blanke
leuke???? is gewoon leeg
ik log daar maar eens in de zo veel tijd in
maar dat wil Jaap toch ook, dat plan heeft hij tegen melissa verteld, dat lukt dus wel.quote:Op vrijdag 20 april 2007 22:23 schreef beequeen het volgende:
[..]
Heerlijk , hoe Niels aan het mindfucken is. Hij zegt dat hij Jaap erin wil houden, om hem te pesten.
Anders zetten jullie PM aanquote:Op vrijdag 20 april 2007 22:21 schreef carpediem23 het volgende:
Hey Dogga wie ben jij op de foto? Leuke hyves!!
LoLquote:Op vrijdag 20 april 2007 22:24 schreef carpediem23 het volgende:
[..]
Ja wat moet ik dan zeggen; Stomme hyves heb jij! Dat zal ik nooit zeggen hoor![]()
Ja, dit is het echte DGK-spel zoals ik het zo graag wil zien .......quote:Op vrijdag 20 april 2007 22:23 schreef beequeen het volgende:
[..]
Heerlijk , hoe Niels aan het mindfucken is. Hij zegt dat hij Jaap erin wil houden, om hem te pesten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |