Naaah k hoop het echt gewoon, maar ze zal wel zeggen dat ze het niet meer weet door de alcoholquote:
Niet alleen bij Jaap hoor. Ook bij Brian.quote:Op vrijdag 20 april 2007 21:03 schreef jinca het volgende:
En wat Jaap betreft...als en wanneer hij echt gaat doorslaan in de meest letterlijke zin des woords, hou ik de redaktie verantwoordelijk.
Het is zo obvious dat dit fout gaat en dat die jongen zo geen toekomst meer heeft...zielige vertoning met toestemming van de redaktie...
en nee...ben geen amateur-psycholoog...
Nope, Niels vroeg om de krant van vandaag en daarna of ze ook kon kjiken of de krant van morgen er ook al is.quote:
Mja, als hij de kooi uitkomt krijgt ie sowieso nergens meer een baan, want dan weet elke werkgever dat Jaap spiegies niet in orde is...quote:Op vrijdag 20 april 2007 21:03 schreef jinca het volgende:
En wat Jaap betreft...als en wanneer hij echt gaat doorslaan in de meest letterlijke zin des woords, hou ik de redaktie verantwoordelijk.
Het is zo obvious dat dit fout gaat en dat die jongen zo geen toekomst meer heeft...zielige vertoning met toestemming van de redaktie...
Als er iets aan het doorslaan is is 't de reactie van sommige mensen hier.quote:Op vrijdag 20 april 2007 21:03 schreef jinca het volgende:
Laat ze dan iig een OW geven. Die man laat zich zo gaan de laatste tijd.quote:Op vrijdag 20 april 2007 20:53 schreef petraa het volgende:
Aan tafel hebben Nicolaas en Natasia het nog even over de clashes van vanochtend. Nicolaas zegt dat Brian er eigenlijk uit gezet moet worden, er was duidelijk fysiek geweld. Brian was wel naar achteren geweest, maar omdat er al meerdere voorvallen geweest zijn tussen Huub en Brian, wordt er niks aangedaan.
Huub heeft Brian ook wel eens tikjes in zijn gezicht gegeven is er gezegd. Nicolaas vindt het van de gekke, dus als hij dat met mij zou doen, zou hij wel weg moeten, vraagt hij aan Natasia. Die weet het ook allemaal niet meer.
Bron VOL
Maar IK ben zoooooooo verdrietig!quote:Op vrijdag 20 april 2007 21:04 schreef bunnyma het volgende:
Ben het zeikstemmetje beu..... laat haar nu maar weer ruzie gaan maken met Jaap.
ben je gek, als ze jeuk heeft vergeet ze alles, met of zonder alcoholquote:Op vrijdag 20 april 2007 21:03 schreef Liess het volgende:
[..]
Naaah k hoop het echt gewoon, maar ze zal wel zeggen dat ze het niet meer weet door de alcohol![]()
Lopen vast wel ergens rondquote:Op vrijdag 20 april 2007 21:04 schreef Liess het volgende:
Waar zijn die honden btw?
Het is net Volendam daar. Alles kent elkaar en gaat bij elkaars familie en vrienden op bezoek. ... ik snap dat niet zo....?quote:Op vrijdag 20 april 2007 20:45 schreef blomst het volgende:
renee kempenaar is dood, en schijn t een neef van Rob? te zijn.
Geen idee, misschien bij de FEBO? Niemand kijkt naar die beestjes om.quote:Op vrijdag 20 april 2007 21:04 schreef Liess het volgende:
Waar zijn die honden btw?
Hopen dat Brian zich voor vandaag alleen aan zn woord houd en er klaar mee is, dan kan Huub krabbelen.quote:Op vrijdag 20 april 2007 21:05 schreef 2live het volgende:
[..]
ben je gek, als ze jeuk heeft vergeet ze alles, met of zonder alcohol![]()
Gezellig toch?quote:Op vrijdag 20 april 2007 21:05 schreef Lieve het volgende:
[..]
Het is net Volendam daar. Alles kent elkaar en gaat bij elkaars familie en vrienden op bezoek. ... ik snap dat niet zo....?
Uit de villa gezet door Jaap.quote:Op vrijdag 20 april 2007 21:06 schreef Lieve het volgende:
Waar is de rest?
Hoi, ik wil ook weer kijken, alleen buffert de boel steeds, dus ik kijk niet....quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |