scroll es naar boven op pagina 3quote:Op vrijdag 20 april 2007 21:43 schreef Double-Helix het volgende:
[..]
Waar komen je ouders vandaan Zainab,ben je paki?
zolks du wat verteln'?quote:Op vrijdag 20 april 2007 21:43 schreef zainabber het volgende:
[..]
geeft niet, ik weet van mezelf dat ik snapte dat het een dialect was, en dat is genoeg.
Bingoquote:Op vrijdag 20 april 2007 21:43 schreef zainabber het volgende:
[..]
dat eerste woord ken ik natuurlijk wel.de rest zal wel iets van, met jou? zijn.. gok ik.
wat zijn siepelsquote:Op vrijdag 20 april 2007 21:44 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
[..]
zolks du wat verteln'?
von siepels geye ech uut dien mond stink'!
oh dan staat het op pagina 2. Ben hindoestaans trouwens.quote:Op vrijdag 20 april 2007 21:45 schreef Double-Helix het volgende:
[..]
Bingo
Met moslim neem ik geen genoegen![]()
Uienquote:
Je parle aussi français,trois langue,lolleromfgquote:Op vrijdag 20 april 2007 21:44 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
[..]
zolks du wat verteln'?
von siepels geye ech uut dien mond stink'!
en grote neuzenquote:Op vrijdag 20 april 2007 21:46 schreef zarGon het volgende:
back
turken hebben platte achterhoofden...
wat ongeveer wel klopt
Ik snap echt niet hoe dat komtquote:Op vrijdag 20 april 2007 21:46 schreef zarGon het volgende:
back
wat ongeveer wel klopt
Ik ken ook een paki met een plat achterhoofd en een Irakees.quote:Op vrijdag 20 april 2007 21:46 schreef zarGon het volgende:
back
wat ongeveer wel klopt
Nee dat zijn Arabierenquote:
Woei,ik ben ook geen moslimquote:Op vrijdag 20 april 2007 21:45 schreef zainabber het volgende:
[..]
oh dan staat het op pagina 2. Ben hindoestaans trouwens.
de turken die in mijn buurt wonen hebben grote neuzenquote:
Ik heb gehoord dat turken baby's op harde ondergrond laten slapen wat zoiets kan oorzakenquote:
ik ben een Heiden, volgens sala moet ik doodquote:
Dat zijn dan weer koerden en sommige lijken op mongolenquote:Op vrijdag 20 april 2007 21:48 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
[..]
de turken die in mijn buurt wonen hebben grote neuzen
zullen wel uit het oosten komen
Nee van mij niet,quote:Op vrijdag 20 april 2007 21:48 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
[..]
ik ben een Heiden, volgens sala moet ik dood
maar jij bent een toffe turk 14.gifquote:
hohoho er zat bij een hindoe meisje op de basisschool en die was heul geen moslimquote:
Als echt zulks tieten had dan had het niet uitgemaaktquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |