Och jeetjequote:Op zondag 22 april 2007 02:16 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
moet er elke dag om 06:45 uit....![]()
![]()
Haha ''hij'' je bedoeld vast en zeker ''zij''quote:Op zondag 22 april 2007 02:17 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Hij kan niet FOK!ken op het werkdaarom valt die optie af
[..]
Thuis zitten vind ik wel okemaar idd, ik zou het niet lang kunnen
Oepsquote:Op zondag 22 april 2007 02:20 schreef Sander170 het volgende:
[..]
Haha ''hij'' je bedoeld vast en zeker ''zij''![]()
Maar daarom kan ze nog wel FOK!ken zoals ik al zei, zodra ze thuis komt.![]()
Ja maar dan ontbrak alsnog nummer 3: FOK!ken na het werken.quote:Op zondag 22 april 2007 02:28 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Oepssorry Zij
En euh, ik heb het over "tussen werktijd"
Ja zegquote:Op zondag 22 april 2007 02:34 schreef Sander170 het volgende:
[..]
Ja maar dan ontbrak alsnog nummer 3: FOK!ken na het werken.![]()
( Ik had het over het algemeen ).![]()
Aah niet huilen joh, je kan niet alles hebben, maar FOK! mag absoluut niet ontbreken in je leven.quote:
quote:Op zondag 22 april 2007 02:38 schreef Sander170 het volgende:
[..]
Aah niet huilen joh, je kan niet alles hebben, maar FOK! mag absoluut niet ontbreken in je leven.
Zonder FOK! geen leven en andersom ook.![]()
![]()
Wat is er eigenlijk mis mee, ik mag toch wel van FOK! houden.quote:Op zondag 22 april 2007 02:39 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]![]()
![]()
zeg me asjeblieft dat je dit niet meent he
![]()
![]()
![]()
Waarom denk je anders dat ik elke dag op FOK! aanwezig ben.quote:Op zondag 22 april 2007 02:39 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]![]()
![]()
zeg me asjeblieft dat je dit niet meent he
![]()
![]()
![]()
Fok is een goede afleiding voor de dagelijkse dingen hier.. heerlijk om even Nederlands te typen en even wat andere dingen te doen dan hier mee bezig te zijn.quote:Op zondag 22 april 2007 02:41 schreef Sander170 het volgende:
[..]
Wat is er eigenlijk mis mee, ik mag toch wel van FOK! houden.![]()
quote:
Jawel, maar euh, FOK! jouw leven?quote:Op zondag 22 april 2007 02:41 schreef Sander170 het volgende:
[..]
Wat is er eigenlijk mis mee, ik mag toch wel van FOK! houden.![]()
Wat denk je van mijquote:Op zondag 22 april 2007 02:44 schreef Sander170 het volgende:
[..]
Waarom denk je anders dat ik elke dag op FOK! aanwezig ben.![]()
![]()
Dat laatste mag je me uitleggen ... ?quote:Op zondag 22 april 2007 02:46 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
[..]
Jawel, maar euh, FOK! jouw leven?hmmz zover gaat het bij mij gelukkig niet
[..]
Wat denk je van mij![]()
Ik ben ook zowat BIJNA elke dag op het forumquote:Op zondag 22 april 2007 02:47 schreef Sander170 het volgende:
[..]
Dat laatste mag je me uitleggen ... ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |