ga ik morgen doen!quote:Op zaterdag 21 april 2007 20:26 schreef Kuukske het volgende:
Kamer verbouwen is leuk.
Ik kijk naar HellBoy op RTL5.quote:Op zaterdag 21 april 2007 23:51 schreef Sander170 het volgende:
Ik vraag me af waar iedereen uithangt, waar zijn jullie mee bezig![]()
In ieder geval een hele goedeavond![]()
Nou veel kijk plezier dan hé.quote:Op zaterdag 21 april 2007 23:53 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Ik kijk naar HellBoy op RTL5.![]()
quote:
hey lieverd....quote:Op zondag 22 april 2007 00:14 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
JJ
Een goedenacht voor iedereen.
Ik ga zo in bed liggen.
Nee hoor, ik ben er nog steeds hoor.quote:Op zondag 22 april 2007 00:15 schreef juon_jacket1 het volgende:
nou zeg...ben je weer weg.....zoooo stil...
![]()
nee raar he....quote:Op zondag 22 april 2007 00:19 schreef Sander170 het volgende:
[..]
Nee hoor, ik ben er nog steeds hoor.![]()
Maar het is hier zo stil en saai en ik vraag me af waarom, het is nooit zo stil als nu geweest.![]()
nja...tis meer lente denkik maar ach....quote:Op zondag 22 april 2007 00:21 schreef Papierversnipperaar het volgende:
De zomer is begonnen. Iedereen is buiten spelen denk ik
heel heel rustig...quote:Op zondag 22 april 2007 00:22 schreef BrandX het volgende:kom eventjes gedag zeggen, om zo lekker te gaan pitten. Morgen weer vroeg dag voor dit meiske
hoe is het hier?
Hi!quote:Op zondag 22 april 2007 00:22 schreef BrandX het volgende:kom eventjes gedag zeggen, om zo lekker te gaan pitten. Morgen weer vroeg dag voor dit meiske
hoe is het hier?
ohh wel cool....quote:Op zondag 22 april 2007 00:25 schreef BrandX het volgende:
HOI JJ!!!!
ik ga morgen om 9 uur tot een uurtje of 1 kinderen op pony's jureren
Blij om te horen dat je voorlopig nog niet slaapt, ik slaap voorlopig ook nog niet.quote:Op zondag 22 april 2007 00:20 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
nee raar he.......maar ik slaap voorlopig niet dus....
![]()
![]()
quote:Op zondag 22 april 2007 00:26 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
ohh wel cool......maar zo vroeg op een zondagochtend..
![]()
cool....quote:Op zondag 22 april 2007 00:29 schreef Sander170 het volgende:
[..]
Blij om te horen dat je voorlopig nog niet slaapt, ik slaap voorlopig ook nog niet.![]()
Dan is het nu tijd voor koffie, tot zo weer.![]()
yep...eindelijk een beetje leven in de tent...quote:Op zondag 22 april 2007 00:29 schreef BrandX het volgende:
[..]momenteel zo'n beetje elke zondag tot eind mei wel.... Tijd van het jaar hè. Maar wel heel leuk!
ah, ik zie dat PV en Sander er ook zijn
nah...niet echt veel op de planning....quote:Op zondag 22 april 2007 00:33 schreef BrandX het volgende:
gaan jullie verder nog wat leuks/spannends doen morgen (behalve uitslapen en koffieleuten)
en jij...nog iets spannends beleefd..?quote:Op zondag 22 april 2007 00:35 schreef Sander170 het volgende:
Zo hier ben ik weer met koffie.![]()
![]()
![]()
Ik moet er nog over nadenken wat ik morgen wil doen, heb namelijk nog geen idee.
En jij ??
Ik ben er niet.quote:Op zondag 22 april 2007 00:29 schreef BrandX het volgende:
[..]momenteel zo'n beetje elke zondag tot eind mei wel.... Tijd van het jaar hè. Maar wel heel leuk!
ah, ik zie dat PV en Sander er ook zijn
Uuh spannends, nee eigenlijk niet.quote:Op zondag 22 april 2007 00:41 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
en jij...nog iets spannends beleefd..?![]()
![]()
In dat geval: Slaap lekker.quote:Op zondag 22 april 2007 00:45 schreef BrandX het volgende:goeie PV!
Ik ben mijn tanden aan het poetsen en ga zo plat.
Ik heb zelf trouwens net WIld Hogs gekeken, errug leuk!
Ja hoor ik ben er nog steeds, en ik blijf er nog steeds.quote:
FOK! RULES....quote:Op zondag 22 april 2007 01:24 schreef Sander170 het volgende:
[..]
Ja hoor ik ben er nog steeds, en ik blijf er nog steeds.![]()
Ik hou van Fok! je weet toch. IkFok!
Nou ja, dan horen we dat wel weer op het nieuwsquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |