ga ik morgen doen!quote:Op zaterdag 21 april 2007 20:26 schreef Kuukske het volgende:
Kamer verbouwen is leuk.
Ik kijk naar HellBoy op RTL5.quote:Op zaterdag 21 april 2007 23:51 schreef Sander170 het volgende:
Ik vraag me af waar iedereen uithangt, waar zijn jullie mee bezig![]()
In ieder geval een hele goedeavond![]()
Nou veel kijk plezier dan hé.quote:Op zaterdag 21 april 2007 23:53 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Ik kijk naar HellBoy op RTL5.![]()
quote:
hey lieverd....quote:Op zondag 22 april 2007 00:14 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
JJ
Een goedenacht voor iedereen.
Ik ga zo in bed liggen.
Nee hoor, ik ben er nog steeds hoor.quote:Op zondag 22 april 2007 00:15 schreef juon_jacket1 het volgende:
nou zeg...ben je weer weg.....zoooo stil...
![]()
nee raar he....quote:Op zondag 22 april 2007 00:19 schreef Sander170 het volgende:
[..]
Nee hoor, ik ben er nog steeds hoor.![]()
Maar het is hier zo stil en saai en ik vraag me af waarom, het is nooit zo stil als nu geweest.![]()
nja...tis meer lente denkik maar ach....quote:Op zondag 22 april 2007 00:21 schreef Papierversnipperaar het volgende:
De zomer is begonnen. Iedereen is buiten spelen denk ik
heel heel rustig...quote:Op zondag 22 april 2007 00:22 schreef BrandX het volgende:kom eventjes gedag zeggen, om zo lekker te gaan pitten. Morgen weer vroeg dag voor dit meiske
hoe is het hier?
Hi!quote:Op zondag 22 april 2007 00:22 schreef BrandX het volgende:kom eventjes gedag zeggen, om zo lekker te gaan pitten. Morgen weer vroeg dag voor dit meiske
hoe is het hier?
ohh wel cool....quote:Op zondag 22 april 2007 00:25 schreef BrandX het volgende:
HOI JJ!!!!
ik ga morgen om 9 uur tot een uurtje of 1 kinderen op pony's jureren
Blij om te horen dat je voorlopig nog niet slaapt, ik slaap voorlopig ook nog niet.quote:Op zondag 22 april 2007 00:20 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
nee raar he.......maar ik slaap voorlopig niet dus....
![]()
![]()
quote:Op zondag 22 april 2007 00:26 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
ohh wel cool......maar zo vroeg op een zondagochtend..
![]()
cool....quote:Op zondag 22 april 2007 00:29 schreef Sander170 het volgende:
[..]
Blij om te horen dat je voorlopig nog niet slaapt, ik slaap voorlopig ook nog niet.![]()
Dan is het nu tijd voor koffie, tot zo weer.![]()
yep...eindelijk een beetje leven in de tent...quote:Op zondag 22 april 2007 00:29 schreef BrandX het volgende:
[..]momenteel zo'n beetje elke zondag tot eind mei wel.... Tijd van het jaar hè. Maar wel heel leuk!
ah, ik zie dat PV en Sander er ook zijn
nah...niet echt veel op de planning....quote:Op zondag 22 april 2007 00:33 schreef BrandX het volgende:
gaan jullie verder nog wat leuks/spannends doen morgen (behalve uitslapen en koffieleuten)
en jij...nog iets spannends beleefd..?quote:Op zondag 22 april 2007 00:35 schreef Sander170 het volgende:
Zo hier ben ik weer met koffie.![]()
![]()
![]()
Ik moet er nog over nadenken wat ik morgen wil doen, heb namelijk nog geen idee.
En jij ??
Ik ben er niet.quote:Op zondag 22 april 2007 00:29 schreef BrandX het volgende:
[..]momenteel zo'n beetje elke zondag tot eind mei wel.... Tijd van het jaar hè. Maar wel heel leuk!
ah, ik zie dat PV en Sander er ook zijn
Uuh spannends, nee eigenlijk niet.quote:Op zondag 22 april 2007 00:41 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
en jij...nog iets spannends beleefd..?![]()
![]()
In dat geval: Slaap lekker.quote:Op zondag 22 april 2007 00:45 schreef BrandX het volgende:goeie PV!
Ik ben mijn tanden aan het poetsen en ga zo plat.
Ik heb zelf trouwens net WIld Hogs gekeken, errug leuk!
Ja hoor ik ben er nog steeds, en ik blijf er nog steeds.quote:
FOK! RULES....quote:Op zondag 22 april 2007 01:24 schreef Sander170 het volgende:
[..]
Ja hoor ik ben er nog steeds, en ik blijf er nog steeds.![]()
Ik hou van Fok! je weet toch. IkFok!
Nou ja, dan horen we dat wel weer op het nieuwsquote:
nah...quote:Op zondag 22 april 2007 01:31 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Nou ja, dan horen we dat wel weer op het nieuwsof niet
Dan moet je daar even voor zorgenquote:
Alleen al vanwege die reden hou je gewoon van FOK!quote:Op zondag 22 april 2007 01:25 schreef SpeedyGJ het volgende:
Ik hou niet van FOK!, this alleen maar tijd opvullen
Mah daar heb je eigelijk wel weer een puntquote:Op zondag 22 april 2007 01:40 schreef Sander170 het volgende:
[..]
Alleen al vanwege die reden hou je gewoon van FOK!![]()
Zoiets dacht ik dus al.quote:Op zondag 22 april 2007 01:40 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Mah daar heb je eigelijk wel weer een punt
quote:
Hahaha dan verveel ik me elke dag wel.quote:Op zondag 22 april 2007 01:43 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]als ik me kapot verveel, dan ben ik meestal wel op FOK! te vinden
quote:Op zondag 22 april 2007 01:47 schreef Sander170 het volgende:
[..]
Hahaha dan verveel ik me elke dag wel.![]()
![]()
Dat merk ik.quote:Op zondag 22 april 2007 01:49 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]ik niet
heb wel eens dagen dat ik niet op FOK! ben
Idd idem hier, soms ben ik wel eens de hele dag, zoals vorige week zaterdagquote:Op zondag 22 april 2007 01:53 schreef Sander170 het volgende:
[..]
Dat merk ik.![]()
Maar ik heb weleens dat ik maar een paar kleine uurtjes op FOK! ben.![]()
Ik ga me morgen vroeg lekker douchenquote:Op zondag 22 april 2007 02:01 schreef juon_jacket1 het volgende:
ben er weer......niet vrdronken...
...wel lekker fris en schoon....
![]()
![]()
ik zit elke dag op fok!....quote:Op zondag 22 april 2007 01:49 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]ik niet
heb wel eens dagen dat ik niet op FOK! ben
Vertelquote:Op zondag 22 april 2007 02:02 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
ik zit elke dag op fok!....![]()
![]()
...maar dat gaat helaas binnenkort veranderen...
![]()
ik heb eindelijk weer een baan gevonden...quote:
Dan heb je het zelfde als mij hoorquote:Op zondag 22 april 2007 02:03 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
ik heb eindelijk weer een baan gevonden...![]()
![]()
...helaas kan ik daar niet op Fok! komen....
..dus wordt het alleen 's avonds en in het weekend....
![]()
Join the Night club and call me NightSecurity, kortom de NachtWacht.quote:Op zondag 22 april 2007 02:03 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
ik heb eindelijk weer een baan gevonden...![]()
![]()
...helaas kan ik daar niet op Fok! komen....
..dus wordt het alleen 's avonds en in het weekend....
![]()
misschien....wordt wel ff wennen denk ik...ben inmiddels verslaafd geraakt aan Fok!...quote:Op zondag 22 april 2007 02:06 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Dan heb je het zelfde als mij hoorvalt prima mee te leven
![]()
Dan is dat een mooie manier om weer flink af te kickenquote:Op zondag 22 april 2007 02:08 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
misschien....wordt wel ff wennen denk ik...ben inmiddels verslaafd geraakt aan Fok!...![]()
mja...maar...misschien wil ik helemaal niet af kicken....quote:Op zondag 22 april 2007 02:09 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Dan is dat een mooie manier om weer flink af te kicken![]()
Ach dan kom je er toch gezellig in de avond / nacht erbij, dan tref je mij in ieder geval altijd hier.quote:Op zondag 22 april 2007 02:08 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
misschien....wordt wel ff wennen denk ik...ben inmiddels verslaafd geraakt aan Fok!...![]()
das idd zekers...quote:Op zondag 22 april 2007 02:11 schreef Sander170 het volgende:
[..]
Ach dan kom je er toch gezellig in de avond / nacht erbij, dan tref je mij in ieder geval altijd hier.![]()
Je hebt 2 keuzesquote:Op zondag 22 april 2007 02:10 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
mja...maar...misschien wil ik helemaal niet af kicken....![]()
![]()
Hoe vroeg dan ?quote:Op zondag 22 april 2007 02:12 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
das idd zekers......maar ja...moet vroeg op he....
...dus heel laat kan ik het niet maken....
![]()
Je vergeet er zelfs één !quote:Op zondag 22 april 2007 02:14 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Je hebt 2 keuzes
1: Werken en geld
2: FOK!ken en geen geld![]()
keuze is echt niet moeilijk he...quote:Op zondag 22 april 2007 02:14 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Je hebt 2 keuzes
1: Werken en geld
2: FOK!ken en geen geld![]()
moet er elke dag om 06:45 uit....quote:Op zondag 22 april 2007 02:14 schreef Sander170 het volgende:
[..]
Hoe vroeg dan ?
Ik zal je vast nog spreken dan hoor.![]()
kijk...quote:Op zondag 22 april 2007 02:16 schreef Sander170 het volgende:
[..]
Je vergeet er zelfs één !
3: Of het is werken en een beetje FOK!ken![]()
Hij kan niet FOK!ken op het werkquote:Op zondag 22 april 2007 02:16 schreef Sander170 het volgende:
[..]
Je vergeet er zelfs één !
3: Of het is werken en een beetje FOK!ken![]()
Thuis zitten vind ik wel okequote:Op zondag 22 april 2007 02:16 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
keuze is echt niet moeilijk he......zowiezo thuis zitten is helaaml niks voor mij...
![]()
Dus hoelaat moet je op je werk aanwezig zijn ... ?quote:Op zondag 22 april 2007 02:16 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
moet er elke dag om 06:45 uit....![]()
![]()
Och jeetjequote:Op zondag 22 april 2007 02:16 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
moet er elke dag om 06:45 uit....![]()
![]()
Haha ''hij'' je bedoeld vast en zeker ''zij''quote:Op zondag 22 april 2007 02:17 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Hij kan niet FOK!ken op het werkdaarom valt die optie af
[..]
Thuis zitten vind ik wel okemaar idd, ik zou het niet lang kunnen
Oepsquote:Op zondag 22 april 2007 02:20 schreef Sander170 het volgende:
[..]
Haha ''hij'' je bedoeld vast en zeker ''zij''![]()
Maar daarom kan ze nog wel FOK!ken zoals ik al zei, zodra ze thuis komt.![]()
Ja maar dan ontbrak alsnog nummer 3: FOK!ken na het werken.quote:Op zondag 22 april 2007 02:28 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Oepssorry Zij
En euh, ik heb het over "tussen werktijd"
Ja zegquote:Op zondag 22 april 2007 02:34 schreef Sander170 het volgende:
[..]
Ja maar dan ontbrak alsnog nummer 3: FOK!ken na het werken.![]()
( Ik had het over het algemeen ).![]()
Aah niet huilen joh, je kan niet alles hebben, maar FOK! mag absoluut niet ontbreken in je leven.quote:
quote:Op zondag 22 april 2007 02:38 schreef Sander170 het volgende:
[..]
Aah niet huilen joh, je kan niet alles hebben, maar FOK! mag absoluut niet ontbreken in je leven.
Zonder FOK! geen leven en andersom ook.![]()
![]()
Wat is er eigenlijk mis mee, ik mag toch wel van FOK! houden.quote:Op zondag 22 april 2007 02:39 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]![]()
![]()
zeg me asjeblieft dat je dit niet meent he
![]()
![]()
![]()
Waarom denk je anders dat ik elke dag op FOK! aanwezig ben.quote:Op zondag 22 april 2007 02:39 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]![]()
![]()
zeg me asjeblieft dat je dit niet meent he
![]()
![]()
![]()
Fok is een goede afleiding voor de dagelijkse dingen hier.. heerlijk om even Nederlands te typen en even wat andere dingen te doen dan hier mee bezig te zijn.quote:Op zondag 22 april 2007 02:41 schreef Sander170 het volgende:
[..]
Wat is er eigenlijk mis mee, ik mag toch wel van FOK! houden.![]()
quote:
Jawel, maar euh, FOK! jouw leven?quote:Op zondag 22 april 2007 02:41 schreef Sander170 het volgende:
[..]
Wat is er eigenlijk mis mee, ik mag toch wel van FOK! houden.![]()
Wat denk je van mijquote:Op zondag 22 april 2007 02:44 schreef Sander170 het volgende:
[..]
Waarom denk je anders dat ik elke dag op FOK! aanwezig ben.![]()
![]()
Dat laatste mag je me uitleggen ... ?quote:Op zondag 22 april 2007 02:46 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
[..]
Jawel, maar euh, FOK! jouw leven?hmmz zover gaat het bij mij gelukkig niet
[..]
Wat denk je van mij![]()
Ik ben ook zowat BIJNA elke dag op het forumquote:Op zondag 22 april 2007 02:47 schreef Sander170 het volgende:
[..]
Dat laatste mag je me uitleggen ... ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |