venlo is duuutsjlandquote:Op vrijdag 20 april 2007 18:27 schreef Piovan het volgende:
[..]
hie aug good heur, alleen det gezeik mit die foto weer merjoa zal wal euvergoan
zie is bienoa 24
zie woont noe in venlo mit hurre vrundj
Joa, toen woor ich hie al, bietje rondjgekeke.quote:Op vrijdag 20 april 2007 18:30 schreef postmortum het volgende:
[..]
venlo is duuutsjland![]()
Jao det met dae foto is verveilend, mao du hubst neet mitgemoakt waat AnthonyZeus heaft mitgemoakt , gebrauk de Fok!zeukfunctie es ze wilz lachuh![]()
det hub ich in kirchroajquote:Op vrijdag 20 april 2007 18:39 schreef Piovan het volgende:
[..]
Joa, toen woor ich hie al, bietje rondjgekeke.
Joa venlo is kut men, eg, es ich doa bin kin ig amper verstoan
ben der noeit geweas :xquote:
ich auch neetquote:Op vrijdag 20 april 2007 18:44 schreef Piovan het volgende:
[..]
ben der noeit geweas :x
mer die serie op l1, hemelpoart zitte der aug oet kirchroa ofneet?
ken det eg neet verstoan, net duutsj
neet ech, volgende waek waal den is koniginnedaagquote:Op vrijdag 20 april 2007 18:53 schreef Piovan het volgende:
is det nog net te doan hie in sjoan limburg dit wiekend?
Lelijk en Limbo, kan het nog ergerquote:Op vrijdag 20 april 2007 18:24 schreef Piovan het volgende:
[..]
Hey post, hub gezeen, mer zie heat al eine vrundj
Dooie pixel, lol, nog neet ens aan gedag
mer alles good mit dig jong?
gank us zandj happen du horknoxquote:Op vrijdag 20 april 2007 18:56 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Lelijk en Limbo, kan het nog erger![]()
waat doan al die hollenjes nou hiej?quote:Op vrijdag 20 april 2007 18:58 schreef Maisnon het volgende:
Pio, ik wil je niet plagen, maar die foto is gemaakt met een digimax A7 volgens de summary en die kwam pas begin 2005 uit
quote:Op vrijdag 20 april 2007 18:58 schreef Maisnon het volgende:
Pio, ik wil je niet plagen, maar die foto is gemaakt met een digimax A7 volgens de summary en die kwam pas begin 2005 uit
ze probere os deraan te nejjequote:Op vrijdag 20 april 2007 18:59 schreef postmortum het volgende:
[..]
waat doan al die hollenjes nou hiej?![]()
Sukkel, als Brabantse heb ik een natuurlijk talent in Limburgs ontcijferenquote:Op vrijdag 20 april 2007 18:59 schreef postmortum het volgende:
[..]
waat doan al die hollenjes nou hiej?![]()
Nee, er is zeker niks betersquote:Op vrijdag 20 april 2007 19:00 schreef Piovan het volgende:
[..]
ze probere os deraan te nejje
mergoad limburg stuit geweun op zichzelf der is niks beaters
neet oet lottum - limburg los
du bis auch unne hollenjesquote:Op vrijdag 20 april 2007 19:01 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Sukkel, als Brabantse heb ik een natuurlijk talent in Limburgs ontcijferen
wach maar es die dalik met de inkels in ut water stjoan , daan hout ich die luuj taegequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |