44 volgens mij.quote:Op vrijdag 20 april 2007 19:38 schreef manny het volgende:
Hoeveel waren die kaarten vorig jaar, op het kaartje staat 15 euro.. maar weet bij god niet meer wat ik toen betaald heb
Hehequote:Op vrijdag 20 april 2007 19:41 schreef manny het volgende:
mwa.. moet maar dan. 55e is prima. topdag voor de boeg. eens kijken of er nog zo'n grappemaker in het neutrale vak bijdehand gaat lopen doen...
hehe, daar stond ik een paar meter vandaan, gelukkig was er nog wat vuurwerk in de buurtquote:Op vrijdag 20 april 2007 19:41 schreef manny het volgende:
mwa.. moet maar dan. 55e is prima. topdag voor de boeg. eens kijken of er nog zo'n grappemaker in het neutrale vak bijdehand gaat lopen doen...
Vooralsnog werkt mijn host niet mee, maar ik zal gewoon een linkje posten zodra ze beschikbaar zijnquote:
Zal wel waarschijnlijkquote:Op vrijdag 20 april 2007 20:18 schreef TimmyAsd het volgende:
Wil ook wel kaarten kopen met mijn 2 clubcards, hoop dat ze donderdag nog beschikbaar zijn
Officieel niet als hij geen eigen clubcard heeft, maar ze controleren er toch niet op.quote:Op vrijdag 20 april 2007 20:22 schreef TimmyAsd het volgende:
Heb trouwens 2 clubkaarten, maar 1 staat op naam van mijn zusje. Kan toch wel iemand anders meenemen toch
Dat natuurlijk wel jaquote:Op vrijdag 20 april 2007 20:28 schreef Bananenman het volgende:
Tuurlijk, maar het is gewoon asociaal duur. Ik vond het vorig jaar al prijzig en toen was het ¤45 ofzo, het stijgt lekker steeds. Inflatie m'n reet
hehe ik stond daaronder bij die oudjes. Op een gegeven moment staat er een kalo pipo op dat verhogingkje z'n mouwen op te stropen om ff stoer z'n scf plakplaatje te laten zien. Toen werd het ff gekquote:Op vrijdag 20 april 2007 19:45 schreef PizzaSalami het volgende:
[..]
hehe, daar stond ik een paar meter vandaan, gelukkig was er nog wat vuurwerk in de buurt
Ajax Hooligansquote:Op vrijdag 20 april 2007 20:34 schreef fuckbuddy het volgende:
ik betaal 36 euro, das een dus de buscombi.
Waarom 2 tientjes verschil??
Omdat jullie altijd lief doen, en wij nietquote:Op vrijdag 20 april 2007 20:34 schreef fuckbuddy het volgende:
ja of nietquote:Op vrijdag 20 april 2007 20:34 schreef fuckbuddy het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |