Als je maandag op tijd bent, heb je gewoon een treinkaart. Geen probleem.quote:Op vrijdag 20 april 2007 18:33 schreef De_Brandweer het volgende:
[..]
Dus ik moet wachten tot maandag.
wow dan ben je echt stom, dan ben je echt dik en heet je octaafdebolle..dat is bijna net zo dom als met een voetbalvriend die niet van voetbal houdt en voor de kakkerlakken is naar de kuip tegaan, wow echt dom foeifoei we gaan je pakken wow stomquote:
Er is vast wel iemand die voor jou dat wilt betalen toch...quote:
Ik kan het wel betalenquote:Op vrijdag 20 april 2007 19:06 schreef BonJovi het volgende:
[..]
Er is vast wel iemand die voor jou dat wilt betalen toch...
en btw mooie avatar, OVERMARS![]()
Ik was al bangquote:Op vrijdag 20 april 2007 19:07 schreef PLAE@ het volgende:
Ik wil je wel begeleiden![]()
(denthemen that is).
Ja precies maar de finale is er maar 1 keer hequote:Op vrijdag 20 april 2007 19:09 schreef Riro het volgende:
[..]
Ik kan het wel betalenVind alleen dat het wel een stukje goedkoper had gemogen, maar het was natuurlijk wel te verwachten.
Iemand had hem aangereden in een file dus wie is er nou fout...quote:Op vrijdag 20 april 2007 19:29 schreef Superheld het volgende:
T lijken wel wijven, die kunnen ook niet rijden
Kluivert, BLind, Huntelaar. Ach als ze alleen daarover kunnen grappenquote:Op vrijdag 20 april 2007 19:29 schreef Superheld het volgende:
T lijken wel wijven, die kunnen ook niet rijden
Nu helemaal i guessquote:Op vrijdag 20 april 2007 18:35 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Als je maandag op tijd bent, heb je gewoon een treinkaart. Geen probleem.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |