Ook idd, maar dat wij ervoor moeten betale is gewoon ziekquote:Op vrijdag 20 april 2007 20:40 schreef kevin6188 het volgende:
Politie-inzet...
Heeftie het lef niet voor in de ArenA denk ikquote:Op vrijdag 20 april 2007 20:49 schreef Productvandemaatschappij het volgende:
waarom scoort roger nooit zo bij ons?
Espanyol – Recreativo (20-10-2002, 53 meter)
http://www.youtube.com/watch?v=IAsZM9ABpZM
Espanyol – Rayo Vallecano (27-04-2003, 51 meter)
http://www.youtube.com/watch?v=i_WDtorZBXw
Villarreal – Galatasaray (03-03-2004, 50 meter)
http://www.youtube.com/watch?v=KTEML8zSJ5o
(linkjes geript van voetbalzone)
wat dan? gingne er wat ajax-gasten naar 't neutrale vak?quote:Op vrijdag 20 april 2007 20:35 schreef PLAE@ het volgende:
[..]
hehe ik stond daaronder bij die oudjes. Op een gegeven moment staat er een kalo pipo op dat verhogingkje z'n mouwen op te stropen om ff stoer z'n scf plakplaatje te laten zien. Toen werd het ff gek. HIj wist ook niet hoe snel ie weg moest zijn.
Omdat jullie allemaal laffe natte nichten zijnquote:Op vrijdag 20 april 2007 20:34 schreef fuckbuddy het volgende:
ik betaal 36 euro, das een dus de buscombi.
Waarom 2 tientjes verschil??
dan schiet ie tegen het dak aanquote:Op vrijdag 20 april 2007 20:49 schreef Productvandemaatschappij het volgende:
waarom scoort roger nooit zo bij ons?
Espanyol – Recreativo (20-10-2002, 53 meter)
http://www.youtube.com/watch?v=IAsZM9ABpZM
Espanyol – Rayo Vallecano (27-04-2003, 51 meter)
http://www.youtube.com/watch?v=i_WDtorZBXw
Villarreal – Galatasaray (03-03-2004, 50 meter)
http://www.youtube.com/watch?v=KTEML8zSJ5o
(linkjes geript van voetbalzone)
ROT EENS HEEL SNEL OP FLIKKERquote:Op vrijdag 20 april 2007 21:10 schreef CSH het volgende:
Ook al was het zestig euro, iedereen koop toch wel een kaart.
zo denk ik er ook overquote:Op vrijdag 20 april 2007 21:38 schreef BonJovi het volgende:
[..]
ROT EENS HEEL SNEL OP FLIKKERdat is toch niet normaal wat je hier komt doen, vind je dat grappig ofzo? zou ik jou familie eens schieten en jouw erbij en dan kijken of je het nog steeds grappig vind. Onschuldige mensen komen om en je gaat een beetje lopen lachen erover, wat een hypocriet ben je. Ik walg echt van je, Nederlanders moeten altijd van zo iets ergs een grapje maken.
Als vervanger van wie?quote:Op vrijdag 20 april 2007 21:56 schreef toma het volgende:
nu weer ontopic!!
Ik denk dat Lindenbergh ah eind vh seizoen naar Heerenveen gaat als vervanger van Bosaap
Hehe, 15.000 x 10 Euro is 150.000 Euro schade. Let's go Joden.quote:Op vrijdag 20 april 2007 22:11 schreef Silenus het volgende:
Nou ik vind die prijs anders belachelijk duur. De tering, 54 euro terwijl het kaartje vorig jaar 44 kostte.
Nu wil ik voor deze prijs wel wat slopen, daar betalen we immers voor.
Whaha ok lekker bedraag om er tegen aan te gaanquote:Op vrijdag 20 april 2007 22:31 schreef Aanvoerder het volgende:
[..]
Hehe, 15.000 x 10 Euro is 150.000 Euro schade. Let's go Joden.
Roger weg? Bizar. Op m'n werk eindelijk een mede-Jood gevonden.
Als Ajax uit eigen zak de drank afkoopt, zou ik dat serieus een hele mooie actie vinden.quote:Op vrijdag 20 april 2007 22:40 schreef Aanvoerder het volgende:
Die 52 Euro is zeker niet inclusief bier: all you can drink?
Hey toevallig.. daar had ik het met een collega vandaag op werk ook overquote:Op vrijdag 20 april 2007 21:56 schreef toma het volgende:
nu weer ontopic!!
Ik denk dat Lindenbergh ah eind vh seizoen naar Heerenveen gaat als vervanger van Bosvelt.
hoop niet dat de financiele winst ten compensitie komt voor de sportieve winst.quote:Op vrijdag 20 april 2007 22:53 schreef CSI_MIAMI het volgende:
[..]
Hey toevallig.. daar had ik het met een collega vandaag op werk ook over
Wat een prijs trouwens weer zeg.. 52 euri.. dat moet dan wel ZEKER winst worden voor ons Aller AJAX.. en dan heb ik het niet over de financien![]()
elke keer als je een goal scoort zit ie er inquote:Op vrijdag 20 april 2007 23:09 schreef BonJovi het volgende:
ff optopc van basten op nederland 1
ja ik vind dit ook echt niet kunnen zullen we jou familie eens kapot schieten piefpafpoef ik ben een terrorist...oww wat stout..quote:Op vrijdag 20 april 2007 21:38 schreef BonJovi het volgende:
[..]
ROT EENS HEEL SNEL OP FLIKKERdat is toch niet normaal wat je hier komt doen, vind je dat grappig ofzo? zou ik jou familie eens schieten en jouw erbij en dan kijken of je het nog steeds grappig vind. Onschuldige mensen komen om en je gaat een beetje lopen lachen erover, wat een hypocriet ben je. Ik walg echt van je, Nederlanders moeten altijd van zo iets ergs een grapje maken.
Whehehequote:Op zaterdag 21 april 2007 02:13 schreef Sethje het volgende:
[..]
ja ik vind dit ook echt niet kunnen zullen we jou familie eens kapot schieten piefpafpoef ik ben een terrorist...oww wat stout..
BonJovi & Toma..denk eens ff na gasten...![]()
aan de achterkant naar buiten waar wat hekjes los stondenquote:Op vrijdag 20 april 2007 20:51 schreef Gelderland het volgende:
[..]
wat dan? gingne er wat ajax-gasten naar 't neutrale vak?
quote:Op zaterdag 21 april 2007 02:13 schreef Sethje het volgende:
[..]
ja ik vind dit ook echt niet kunnen zullen we jou familie eens kapot schieten piefpafpoef ik ben een terrorist...oww wat stout..
gezellig:Pquote:Op vrijdag 20 april 2007 22:45 schreef Jasza het volgende:
Tsjonge jonge jonge zeg, moet morgen seizoenskaarten vna me mattie in Hoorn ophalen
wahahhaquote:Op zaterdag 21 april 2007 02:13 schreef Sethje het volgende:
[..]
Hou aub eens op met posts die alleen bestaan uit: "Whahahquote:
Ik heb een paar keer gelachen mag dat niet, bepaal ik zelf welquote:Op zaterdag 21 april 2007 12:24 schreef jna het volgende:
[..]
Hou aub eens op met posts die alleen bestaan uit: "Whahah"
Het is nogal irritant namelijk
Ik ga ze alleen ophalen die seizoenskaarten, maandag koop ik gewoon hier in A'dam me kaartjesquote:Op zaterdag 21 april 2007 10:50 schreef Productvandemaatschappij het volgende:
[..]
gezellig:P
nee maar al ga je kaartjes halen in hoorn NOOIT maar dan ook NOOIT naar de primera gaan
vieze teringlaaiers heb al 6 uitwedstrijden door hun gemist!
Huesmolen daarintegen![]()
Het is offtopic, SC en postkrikkend. Dus mag het nietquote:Op zaterdag 21 april 2007 12:29 schreef BonJovi het volgende:
[..]
Ik heb een paar keer gelachen mag dat niet, bepaal ik zelf wel![]()
iemand reageerde op mij, me NICKNAME kwam erin voor. Dus ik reageer wat ik erbij voel, anders is het ook zo onbeleefd.quote:Op zaterdag 21 april 2007 12:33 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Het is offtopic, SC en postkrikkend. Dus mag het niet.
quote:Op zaterdag 21 april 2007 12:34 schreef PizzaSalami het volgende:
Maandag toch maar een zooi kaarten halen, alle seizoenskaarten van mensen die niet gaan geconfisqueerd.
Het is niet verplicht te reageren. Reageer je wel, dan moet je dat wel volgens sommige regeltjes doen. Sim-Pel.quote:Op zaterdag 21 april 2007 12:34 schreef BonJovi het volgende:
[..]
iemand reageerde op mij, me NICKNAME kwam erin voor. Dus ik reageer wat ik erbij voel, anders is het ook zo onbeleefd.
Je mag best een beetje hoop uitspreken hoorquote:Op zaterdag 21 april 2007 12:35 schreef Steve_I. het volgende:
ten Cate : "Ik heb trouwens nog geen moment gedacht aan de play-offs, ik ga er nog steeds van uit dat we kampioen worden.”
weer die typische arrogante joden-manier van zeggen ookalsof jullie het hele jaar al bovenaanstaan maar nu wat punten hebben laten liggen door wat ongelukkige omstandigheden in de CL en beker 15 geblesseerden hadden die nu weer terug zijn
Het is jouw minderwaardigheid dat jou doet denken dat dit typische joden arrogantie is. Dit heeft namelijk helemaal niets met arrogantie te maken.quote:Op zaterdag 21 april 2007 12:35 schreef Steve_I. het volgende:
ten Cate : "Ik heb trouwens nog geen moment gedacht aan de play-offs, ik ga er nog steeds van uit dat we kampioen worden.”
weer die typische arrogante joden-manier van zeggen ookalsof jullie het hele jaar al bovenaanstaan maar nu wat punten hebben laten liggen door wat ongelukkige omstandigheden in de CL en beker 15 geblesseerden hadden die nu weer terug zijn
Ja ok maar ik wist niet dat het tempo een probleem was eigenlijk bedankt voor het zeggen.quote:Op zaterdag 21 april 2007 12:35 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Het is niet verplicht te reageren. Reageer je wel, dan moet je dat wel volgens sommige regeltjes doen. Sim-Pel.
Even serieus, er is al lang gezeik over het tempo van deze topics, zulke reacties doen dat allemaal geen goed natuurlijk...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |