We vieren het gewoon daar.quote:Op vrijdag 20 april 2007 17:00 schreef PyTh het volgende:
[..]
![]()
Dus als jullie wel kampioen worden wordt dat gewoon op het Leidse gevierd?
Nee.quote:Op vrijdag 20 april 2007 17:14 schreef methodmich het volgende:
Wat denken jullie, zal Ajax deze zomer nog een poging wagen bij Patrick Kluivert?
Ja tuurlijk, bij z'n 2 zoontjes welquote:Op vrijdag 20 april 2007 17:14 schreef methodmich het volgende:
Wat denken jullie, zal Ajax deze zomer nog een poging wagen bij Patrick Kluivert?
Ja, ze zijn al een keer op proef geweest bij Ajax en maken binnenkort de overstap naar de Toekomstquote:Op vrijdag 20 april 2007 17:18 schreef BonJovi het volgende:
[..]
whaha voetballen zijn zoontjes nog steeds? en zijn ze ook goed?
Nee ze zijn gestoptquote:Op vrijdag 20 april 2007 17:18 schreef BonJovi het volgende:
[..]
whaha voetballen zijn zoontjes nog steeds?
Hoezo is dat zo raar, Michael Jordan was een van de beste basketballers ooit. En zijn zoontje was gestopt met basketball omdat hij het niet meer leuk vond omdat mensen te veel van hem verwachten.quote:
tegen wie heb je het?quote:Op vrijdag 20 april 2007 17:23 schreef Riro het volgende:
Schiet weer lekker op bij Ajax met die informatie.
ajax zou vanmiddag die kaartverkoop rotzooi online gooien.quote:
Aah ik dacht dat hij bedoelde wat ik zeiquote:Op vrijdag 20 april 2007 17:28 schreef PLAE@ het volgende:
[..]
ajax zou vanmiddag die kaartverkoop rotzooi online gooien.
Daar wachten veel mensen op denk ik![]()
Ja dan heb je het ook over Amerika.quote:Op vrijdag 20 april 2007 17:22 schreef BonJovi het volgende:
[..]
Hoezo is dat zo raar, Michael Jordan was een van de beste basketballers ooit. En zijn zoontje was gestopt met basketball omdat hij het niet meer leuk vond omdat mensen te veel van hem verwachten.
Ze mogen ook wel eens opschietenquote:Op vrijdag 20 april 2007 17:28 schreef PLAE@ het volgende:
[..]
ajax zou vanmiddag die kaartverkoop rotzooi online gooien.
Daar wachten veel mensen op denk ik![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |