Het kwam me al zo bekend voorquote:Op vrijdag 20 april 2007 15:02 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Ja, die tekst staat onder mijn post...
Al die paarden ben ik wel een beetje zat nu...![]()
Syl moet winnen!quote:Op vrijdag 20 april 2007 15:05 schreef Paris_Texas het volgende:
[..]
Het kwam me al zo bekend voor![]()
Dan kijk je toch lekker niet![]()
![]()
Bij mij buffert alles, ik kan er geen reet van volgenquote:Op vrijdag 20 april 2007 15:07 schreef Kinga het volgende:
Kijken veel mensen op stream 3, buffert hier als een gek
Mooi! Hoop dat ze vanavond bij elkaar slapen in bed van Amanda en dat Brian dan toe moet kijken vanuit bed naast Natasia dat zou prachtige beeelden opleveren!quote:Op vrijdag 20 april 2007 15:01 schreef getl0st het volgende:
Amanda staat weer lekker met huub..
Huub: Voor herhaling vatbaar?
Amanda: Misschien. Voor jou.
Huub: Ja
Nee, het is allemaal eerder opgenomen dus het veulen is al een jaar oud (of nog niet eens geboren, ben het ff kwijt)quote:Op vrijdag 20 april 2007 15:06 schreef Lieve het volgende:
Ongelofelijk, dat is pas 1 dag oud en loopt naast mama de wereld te ontdekken![]()
Ze hadden toch afgesproken om samen op de bank te gaan slapen ?quote:Op vrijdag 20 april 2007 15:08 schreef farceman het volgende:
[..]
Mooi! Hoop dat ze vanavond bij elkaar slapen in bed van Amanda en dat Brian dan toe moet kijken vanuit bed naast Natasia dat zou prachtige beeelden opleveren!
Veel mensen hebben last, het gaat hier gelukkig goed, op dit moment.quote:Op vrijdag 20 april 2007 15:08 schreef Foghorn_Leghorn het volgende:
[..]
Bij mij buffert alles, ik kan er geen reet van volgen![]()
Nog geen naam..quote:Op vrijdag 20 april 2007 15:09 schreef Foghorn_Leghorn het volgende:
Nogmaals, hoe heet het veulentje?
quote:Op vrijdag 20 april 2007 15:10 schreef solara4 het volgende:
huub is weer subtiel met amanda bezig
Sylviaquote:Op vrijdag 20 april 2007 15:09 schreef Foghorn_Leghorn het volgende:
Het moest toch met een C beginnen, kunnen ze het wel Cora noemenquote:
Er zijn namen doorgegeven via Internet, daar gaat Ellen uit kiezen.quote:Op vrijdag 20 april 2007 15:09 schreef Foghorn_Leghorn het volgende:
Is dat een grap of zo?quote:Op vrijdag 20 april 2007 15:09 schreef Foghorn_Leghorn het volgende:
Johnny?quote:Op vrijdag 20 april 2007 15:09 schreef Foghorn_Leghorn het volgende:
Klopt. Er ligt een prachtig uitgestrekte golfbaan naast.quote:Op vrijdag 20 april 2007 15:09 schreef Polonium-120 het volgende:
waarom hebben ze geen weiland voor die paarden? dat het gras altijd groener is bij de buren kunnen de paarden letterlijk nemen...
Amanda vanavond mss welquote:Op vrijdag 20 april 2007 15:12 schreef Liess het volgende:
Word dat beest alweer gedekt... laat t eens bijkomen van een zware bevalling
In dat geval kunnen ze der beter Amanda noemenquote:Op vrijdag 20 april 2007 15:12 schreef Liess het volgende:
Word dat beest alweer gedekt... laat t eens bijkomen van een zware bevalling
WTF ik vraag gewoon hoe het paard heet, wat is hier dieronvriendelijk aanquote:Op vrijdag 20 april 2007 15:11 schreef IkWeetNiets het volgende:
[..]
Is dat een grap of zo?
Houd je dieronvriendelijke humor voor je aub.
champagne was het toch?quote:Op vrijdag 20 april 2007 15:10 schreef Foghorn_Leghorn het volgende:
[..]
Het moest toch met een C beginnen, kunnen ze het wel Cora noemen![]()
Dank je. Ik had hier op gewacht .....quote:
quote:Op vrijdag 20 april 2007 15:13 schreef Foghorn_Leghorn het volgende:
[..]
WTF ik vraag gewoon hoe het paard heet, wat is hier dieronvriendelijk aan![]()
![]()
Begreep hem ook al niet..quote:Op vrijdag 20 april 2007 15:13 schreef Foghorn_Leghorn het volgende:
[..]
![]()
Moet je eens tegen een volwassen paard proberen. LAFBEK!quote:Op vrijdag 20 april 2007 15:13 schreef Foghorn_Leghorn het volgende:
[..]
![]()
Nu ben ik helemaal de kwijt klutsquote:Op vrijdag 20 april 2007 15:15 schreef IkWeetNiets het volgende:
[..]
Moet je eens tegen een volwassen paard proberen. LAFBEK!![]()
Wist je dat het terrein van de golfbaan vroeger ook bij de tuin van de villa hoorde ? De vorige eigenaar heeft 'n keer een deel van de grond verkocht, en daar is nu de golfbaan.quote:Op vrijdag 20 april 2007 15:11 schreef Frasier het volgende:
[..]
Klopt. Er ligt een prachtig uitgestrekte golfbaan naast.
Ja zou ook kunnen. Hebben Brian en nena ook keer gedaanquote:Op vrijdag 20 april 2007 15:09 schreef Ashrak het volgende:
[..]
Ze hadden toch afgesproken om samen op de bank te gaan slapen ?
Mijn streams doen het al vanaf dinsdag klotequote:Op vrijdag 20 april 2007 14:57 schreef Foghorn_Leghorn het volgende:
Mijn streams doen het echt klote op dit moment![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |