die jongen spoort echt nietquote:Op vrijdag 20 april 2007 14:31 schreef petraa het volgende:
Jaap gaat nooit meer douche, heeft hij gezegd tegen Natas.
Ja, die was wel grappig. Alleen de langdurige uitwerking was weer zo negatief. geintje is een geintje en het moet wel leuk blijven. Bij RatB is het lachen al snel psychotisch.quote:Op vrijdag 20 april 2007 14:32 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Nou, voor mij is Brian zelfs met de aanwezigheid van Huub supersaai. Tot nu toe heb ik maar een keer een leuke actie van hem gezien, de afstandsbediening van de airco meenemen.
veranderdquote:Op vrijdag 20 april 2007 14:34 schreef getl0st het volgende:
[..]
Ik wil niet heel vervelend zijn.. maar dat is mijn OP
Die nu al 3 COS'n wordt gebruikt![]()
![]()
brian stelt niets voor en leeft in zijn eigen wereldje... nog meer dan jaap en jaap is al erg.... jaap brengt, ondanks zijn ' teruggetrokken verschijning', meer leven in de brouwerij dan brian...quote:Op vrijdag 20 april 2007 14:29 schreef scanman01 het volgende:
Ik bedenk me net trouwens dat Brian hoogstwaarschijnlijk supersaai zal zijn zonder Huub. Dan is er echt van die jongen niets meer over. Hij heeft nu nog een redelijke rol door de aanwezigheid van Huub.
sommige mensen noemen dat een massage door een masseur.quote:Op vrijdag 20 april 2007 14:35 schreef Meganog het volgende:
Huub gaat zich weer eens lekker door een vent laten betasten.
quote:Op vrijdag 20 april 2007 14:37 schreef carpediem23 het volgende:
Is Carlos nog niet boos geworden op Sjaap?
Zou ook zomaar andersom kunnen zijn.quote:Op vrijdag 20 april 2007 14:31 schreef 2live het volgende:
[..]
zonder Huub had Brian allang de toneelhaak gehad.
Ik hoor steeds dat Jaap over 2 weken de klos is, maar hij heeft toch een pact met Nicolaas? Of verwacht iedereen dat Nicolaas dan al weer weg is? Ik begrijp niet helemaal waarom over 2 weken wel en gisteren niet. Volgens mij moet Jaap nog figureren op de miljonairsweddding die Tien nog in petto heeft.quote:Op vrijdag 20 april 2007 14:38 schreef Clank het volgende:
Jaap mag nu nog 14 dagen de hufter uithangen waarvoor hij gecast is.
Lager dan laag dus.quote:Op vrijdag 20 april 2007 14:40 schreef Ashrak het volgende:
[..]
Dat DGK zich daar dan mee inlaat....
Oh Stom ... Hans Nijman is er ook nog steeds, dus waar hebben we het over.
Nou ja, we hebben in ieder geval wel al een voorproefje gehad hoe DGK is zonder Huub, retesaai dus.quote:
Nicolaas heeft dan nog steeds immuniteit en mag zelf dan ook niet stemmen.quote:Op vrijdag 20 april 2007 14:41 schreef papagena het volgende:
[..]
Ik hoor steeds dat Jaap over 2 weken de klos is, maar hij heeft toch een pact met Nicolaas? Of verwacht iedereen dat Nicolaas dan al weer weg is?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |