*Koffie met een leutje geeftquote:Op vrijdag 20 april 2007 14:09 schreef MPG het volgende:
[..]
ja lekker, doe mij ook zoeen iers bakkie pleur
lekkahquote:
Het is nooi te vroeg voor een leutquote:
Vriend, ik dacht dat jij wel wat andere dingen aan je hoofd had!quote:Op vrijdag 20 april 2007 14:11 schreef MPG het volgende:
Is eer-ik er niet?
dan duik ik wel ff de wiki in, ook al werd mij niets gevraagd
Mijn dank is aanwezig.quote:
Wat? studeren? daar mag je best bij storen.. dat andere front is momenteel nogal rustig.... colleges, wederzijds... stomme uitvindingquote:Op vrijdag 20 april 2007 14:14 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Vriend, ik dacht dat jij wel wat andere dingen aan je hoofd had!En daar wil ik je absoluut niet in storen!
Dat gaan ze absoluut niet waarderen.quote:Op vrijdag 20 april 2007 14:09 schreef MPG het volgende:
trek heel demonstratief, op je werk, een blikje/flesje los![]()
Helloow B-Xquote:Op vrijdag 20 april 2007 14:13 schreef BrandX het volgende:
BRIL-JANTE TT!
wheheh... wij hebben een tijdje terug na het werk in de kantine zitten zuipen.. Baas vond dat we dat verdiend hadden na een antal weken op rij flink overwerkquote:Op vrijdag 20 april 2007 14:16 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Dat gaan ze absoluut niet waarderen.
Ja dat zeker, mijn welgemeende excuses!quote:Op vrijdag 20 april 2007 14:15 schreef MPG het volgende:
[..]
Wat? studeren? daar mag je best bij storen.. dat andere front is momenteel nogal rustig.... colleges, wederzijds... stomme uitvinding
Wel op kosten van de zaak neem ik dan aanquote:Op vrijdag 20 april 2007 14:17 schreef MPG het volgende:
[..]
wheheh... wij hebben een tijdje terug na het werk in de kantine zitten zuipen.. Baas vond dat we dat verdiend hadden na een antal weken op rij flink overwerk
nog maar vier doen er mee helaas....quote:Op vrijdag 20 april 2007 14:17 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Helloow B-X![]()
Hoeveel doen er nu al mee met Het Grote Nijmeegse Koffie Event?
Ambtenaren kennen (bijna) geen overwerkquote:Op vrijdag 20 april 2007 14:17 schreef MPG het volgende:
wheheh... wij hebben een tijdje terug na het werk in de kantine zitten zuipen.. Baas vond dat we dat verdiend hadden na een antal weken op rij flink overwerk
Don't mind him, he is from Barcelonaquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |