Ik wou net zeggen, over aandacht heb ik niet te klagen hoor. En tegen domheid kan ik gewoon niet, vandaar dat ik me vaak sarcastisch uitlaat in topics als deze, ik kan hier gewoon echt niet tegen. Maar sorry voor het trappen op je zieltje!quote:Op vrijdag 20 april 2007 20:32 schreef fuckbuddy het volgende:
[..]
En zo is het en niet anders..
Laat ik het zo zeggen..uit je domme manier van posten kan ik niet opmaken wat je wel bent, ja iemand die zich de tering verveeld blijkbaar. Doe ff relaxed zeg, of ben jij zo'n tiepje dat meteen begint te mauwen als iemand (op wat voor een manier dan ook) meer aandacht krijgt dan jij?
Je bent wel een lekker ding overigens.......![]()
Wat zul jij een hekel hebben aan verstandelijk gehandicapten.quote:Op vrijdag 20 april 2007 20:34 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
Ik wou net zeggen, over aandacht heb ik niet te klagen hoor. En tegen domheid kan ik gewoon niet, vandaar dat ik me vaak sarcastisch uitlaat in topics als deze, ik kan hier gewoon echt niet tegen. Maar sorry voor het trappen op je zieltje!
Ik werk ermeequote:Op vrijdag 20 april 2007 22:11 schreef doka het volgende:
[..]
Wat zul jij een hekel hebben aan verstandelijk gehandicapten.
Je hebt ergens ook wel gelijk. Viswijfje is in principe verstandelijk gehandicapt, dus ik zou er gewoon tegen moeten kunnen, rekening houdende met haar verstandelijke beperkingen en het feit dat ik deze mensen op professioneel niveau wel kan verdragen.quote:Op vrijdag 20 april 2007 22:29 schreef doka het volgende:
[..]
Aha, dus je kan er wel tegen. Dan moet je niet zeuren.
Maar ja...
quote:Op vrijdag 20 april 2007 22:33 schreef BartK. het volgende:
Viswijf, hoezo wanhopig,triest,sneu en dom?
sorrie ladidadida maar ik ben geen mongool!quote:Op vrijdag 20 april 2007 22:34 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
Je hebt ergens ook wel gelijk. Viswijfje is in principe verstandelijk gehandicapt, dus ik zou er gewoon tegen moeten kunnen, rekening houdende met haar verstandelijke beperkingen en het feit dat ik deze mensen op professioneel niveau wel kan verdragen.
Doe ze de groetjesquote:Op zaterdag 21 april 2007 00:21 schreef Viswijfje het volgende:
morgenochtend nieuwe opdracht hoor nu ga ik weer na me vriendinnen toe want die heb ik wel, en veell leukere dan ladidaidjisaa!!!![]()
Nounou, gentlemanquote:Op vrijdag 20 april 2007 20:32 schreef fuckbuddy het volgende:
[..]
Je bent wel een lekker ding overigens.......![]()
quote:Op zaterdag 21 april 2007 00:21 schreef Viswijfje het volgende:
morgenochtend nieuwe opdracht hoor nu ga ik weer na me vriendinnen toe want die heb ik wel, en veell leukere dan ladidaidjisaa!!!![]()
Valt wel mee denk ik. Ze heeft al bewezen dat ze zich niet laat afschrikken door een beetje tegengas.quote:Op zaterdag 21 april 2007 09:57 schreef Afwazig het volgende:
[..]
Ik denk dat ze nu zwaar gekwetst is.
Ik was Sarcastisch en doelde op Ladi.quote:Op zaterdag 21 april 2007 10:05 schreef doka het volgende:
[..]
Valt wel mee denk ik. Ze heeft al bewezen dat ze zich niet laat afschrikken door een beetje tegengas.
Oh ja. Bij herlezing is dat inderdaad wel duidelijkquote:Op zaterdag 21 april 2007 10:07 schreef Afwazig het volgende:
[..]
Ik was Sarcastisch en doelde op Ladi.
Ben ik idd. Hoe kom ik hier ooit weer overheen.quote:Op zaterdag 21 april 2007 09:57 schreef Afwazig het volgende:
[..]
Ik ben er nog steeds niet overheen dat ik er uit ligquote:Op zaterdag 21 april 2007 10:57 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
Ben ik idd. Hoe kom ik hier ooit weer overheen.
ik las : Ik denk dat ze nu zwaar geketst is.quote:Op zaterdag 21 april 2007 09:57 schreef Afwazig het volgende:
[..]
Dat denk ik ook wel jaquote:Op zaterdag 21 april 2007 11:04 schreef postmortum het volgende:
[..]
ik las : Ik denk dat ze nu zwaar geketst is.![]()
Misschien moeten we een hulpgroep oprichtenquote:Op zaterdag 21 april 2007 11:00 schreef Afwazig het volgende:
Ik ben er nog steeds niet overheen dat ik er uit lig.
Denk jij dat ik zwaar geketst ben?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |