abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_48670870
quote:
Op dinsdag 24 april 2007 15:43 schreef maniack28 het volgende:

[..]

Nee, je krijgt na de friendly ook training, maar dan slechts een klein percentage van een competitiewedstrijdtraining...
Een speler met 700 salaris, 3xzwak, 1x slecht, redelijk scoren/passen. Daytrade denk je?
Misschien kan ik jou of een andere scoren trainer nog een plezier doen dan
  dinsdag 24 april 2007 @ 15:53:24 #202
113650 maniack28
Dresden Dolls O+
pi_48670984
Ja dat is zeker een skilltrade ja Als je hem opstelt woensdag wil ik hem evt. wel kopen, heb zelf geen ruimte meer voor een spits.
Cause I'd rather continue my trip to the top of the mountain then freeze to death in the valley.
pi_48671095
quote:
Op dinsdag 24 april 2007 15:53 schreef maniack28 het volgende:
Ja dat is zeker een skilltrade ja Als je hem opstelt woensdag wil ik hem evt. wel kopen, heb zelf geen ruimte meer voor een spits.
Ik heb hem deze week gekocht om op passen te trainen, hoop dat hij daar ook hoog in zit. Hij is alleen wel 20, maar denk dat hij evengoed wel popt
Ik wil hem wel volgende week woensdag opstellen, als hij popt met passen is er denk ik nog een lekkere winst op te pakken, helemaal zonder zelf een trainingsplek op te offeren
pi_48671175
quote:
Op maandag 23 april 2007 22:30 schreef Silver_Shark het volgende:

[..]

consenteren op jeugdteam totdat ik failliet ben en dan nieuw team aanvragen (Y)
2 van je oud-spelers mogen morgen al starten in de basis van mijn vriendschappelijke match
pi_48673108
compleet onbelangrijk, maar hoeveel 'mijlpaal-punten' hebben jullie?

ik heb er nu 166..
Xbox live: Nathan Six
Hattrick: The Yanks
pi_48673196
Ik weet niet van wanneer die laatste update is, maar er klopt weinig meer van. Heb al hogere rating gehaald, meer sterren, etc.
What else are you gonna do on a Saturday? Sit in your fuckin' armchair wankin' off to Pop Idols?
  dinsdag 24 april 2007 @ 16:46:09 #208
113650 maniack28
Dresden Dolls O+
pi_48673204
quote:
Op dinsdag 24 april 2007 16:43 schreef Yankee_One het volgende:

ik heb er nu 166..

Totaal: 163 van de 1260 mogelijke punten

kanloos... maar het gaat ook nergens over, want ik krijg niet eens fucking heel veel punten omdat mijn speler in U-20 komt en dat vind ik toch een behoorlijk zeldzaam feit. Dus die mijlpalen zijn echt totaal nutteloos
Cause I'd rather continue my trip to the top of the mountain then freeze to death in the valley.
pi_48673441
quote:
Op dinsdag 24 april 2007 16:43 schreef Yankee_One het volgende:
99
pi_48673570
quote:
Op dinsdag 24 april 2007 16:45 schreef Lennox het volgende:
Ik weet niet van wanneer die laatste update is, maar er klopt weinig meer van. Heb al hogere rating gehaald, meer sterren, etc.
je moet een bepaalde rating halen voordat je de punten krijgt, het gaat dus in stappen

http://wiki.hattrick.org/Mijlpalen
  dinsdag 24 april 2007 @ 17:36:44 #211
59287 Grumpey
Het zonnetje in huis
pi_48675042
237 mijlpaalpunten
  dinsdag 24 april 2007 @ 17:42:40 #212
126462 Flappekz
Met pöntjes
pi_48675228
quote:
Totaal 128 van 1260 maximaal te behalen punten
Dat dus
Ik ben van pindavlees
pi_48675625
Een 'ruige' 116. Ze interesseren me echt voor geen meter.
pi_48676073
Ik moet morgen tegen een te raar team in de beker, hij heeft geen keeper en haalt steeds andere ratings op z'n middenveld.
Hoop dat ik met een minimaal briljant (zeer hoog) middenveld en goed (zeer hoog) aanval win.
pi_48679662
Haha kut.
quote:
Number 304 of 304 by Polcaf-Nico [Hattrick Supporter] 24-04-2007 at 18:26

Niet zo handig van je om die magische middenvelder aan te kopen. Kijk eens naar mijn team. Heb het een en ander verkocht. Ik speel met een veredeld b-elftal met pic morgen.
  dinsdag 24 april 2007 @ 22:20:16 #216
102865 One_conundrum
zeg maar Conundrum
pi_48685435
Wegens te veel geld en te weinig marktwerking ga ik verdedigen trainen. Wat is de beste manier om de 532 in te vullen?

Of staat dat ook allemaal op fokwikihatdinges
"Vanity, definitely my favorite sin. . . ."
pi_48685456
quote:
Wel, Ellert Boersema is 15 jaar oud en hetgeen ik van hem gezien heb, heeft toch wel indruk op me gemaakt.

Op dit moment kan zijn vaardigheid qua Scoren omschreven worden als rampzalig. Wat zijn Keepen betreft, moet ik zeggen dat deze jongen getalenteerd is. Globaal gezien zijn z'n vaardigheden nu slecht, denk ik.

Mag ik hem een plaats aanbieden in onze jeugdacademie?
En die haalt dus vijf sterren als keepert. Vandaag 16 jaar en matig in vorm. .
pi_48686352
beetje vage jeugdpot.. met 1-5 verloren en mijn beste verdedigers halen minder sterren dan vorige week... misschien omdat ik voor het eerst 5-3-2 speelde Vorm van de spelers is niet anders dan vorige week in ieder geval
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
pi_48686434
Wil er iemand nog oefenen met de jeugd deze week.... heb nog geen friendly namelijk?
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
pi_48686665
quote:
Op dinsdag 24 april 2007 22:20 schreef One_conundrum het volgende:
Wegens te veel geld en te weinig marktwerking ga ik verdedigen trainen. Wat is de beste manier om de 532 in te vullen?

one_conundrum

532=counter
pi_48686772
quote:
Op dinsdag 24 april 2007 22:20 schreef One_conundrum het volgende:

Dat hangt er helemaal vanaf. Wil je met één, twee of drie innermids gaan spelen? Hoe sterk middenveld heb je nodig in je divisie en op langere termijn om nog fatsoenlijk te kunnen counteren? In ieder geval moet je enorme aanvalsratings halen ook, want je krijgt niet veel kansen.

Ik speel zelf niet zo, dus je moet even afwachten wat de echte experts er over te zeggen hebben. .
pi_48687199
jeugdpotje met 3-1 gewonnen
  dinsdag 24 april 2007 @ 22:54:40 #223
102865 One_conundrum
zeg maar Conundrum
pi_48687219
quote:
Op dinsdag 24 april 2007 22:43 schreef Verbal_Kint het volgende:

[..]

one_conundrum

532=counter
JAaaaaa, ik leef nog! ook hoi Verbal en de rest.

Counter speel ik al, dat wist ik nog. Heb 3e hele goeie innermidds 2 wereldklasse en 1 uuhowww nog een hoger.

Hoe vul ik m'n verdediging en middenveld in met pijltes naar voren en achter enzo. Of alles gewoon normaal laten ...
  dinsdag 24 april 2007 @ 22:55:28 #224
102865 One_conundrum
zeg maar Conundrum
pi_48687256
en 2 wereldklasse spitsen. 4 zelfs. Kopen?
  dinsdag 24 april 2007 @ 22:58:43 #225
126462 Flappekz
Met pöntjes
pi_48687429
Mijn kids hebben vandaag een lelijke 3-0 nederlaag geleden. Altijd lastig, Ossie 2 uit....
quote:
en mijn beste verdedigers halen minder sterren dan vorige week...
Daar had ik ook al last van....ach ja...lekker boeiend ook eigenlijk. De échte jeugdopleiding moet nog beginnen, als we allemaal minimaal 11 spelers hebben gescout
Ik ben van pindavlees
pi_48687646
quote:
Op dinsdag 24 april 2007 22:55 schreef One_conundrum het volgende:
en 2 wereldklasse spitsen. 4 zelfs. Kopen?
WB

ik weet niet wat voor div je speelt?

normaalgesproken met 5-3-2 zou ik met 2 hele sterke inner mids spelen en een winger op offensive. en met je middenvelders kun je, afhankelijk van hun passen/verdedigen en de tegenstander, aanvallend of verdedigend zetten.
verder ook 2 sterke aanvallers, die iig door de verdediging van je tegenstander komen. want je kunt nog zo'n sterke verdediging hebben en nog zo'n leuke counterratings, maar als je niet kunt scoren ben je nergens.

maar ik speel al een tijd geen 5-3-2 meer... misschien kunnen de tegenwoordige profs in 532 counter hier hun licht over laten schijnen (yankee/lennox)
pi_48687762
quote:
Op dinsdag 24 april 2007 22:54 schreef AirRaid het volgende:
jeugdpotje met 3-1 gewonnen
jeugdpotje met 4-1 gewonnen

Eindelijk eens wat sterren in m'n team (1x 4* en 3x2,5*)
Children of the night. What music they make.
  dinsdag 24 april 2007 @ 23:05:58 #228
102865 One_conundrum
zeg maar Conundrum
pi_48687763
6e divisie
  dinsdag 24 april 2007 @ 23:06:46 #229
102865 One_conundrum
zeg maar Conundrum
pi_48687806
quote:
Op dinsdag 24 april 2007 23:05 schreef DeHovenier het volgende:

[..]

jeugdpotje met 4-1 gewonnen

Eindelijk eens wat sterren in m'n team (1x 4* en 3x2,5*)
Dus als jij met je jeugd tegen het laagste team in NL zou spelen, zou je winnen?
pi_48687927
quote:
Op dinsdag 24 april 2007 23:06 schreef One_conundrum het volgende:

[..]

Dus als jij met je jeugd tegen het laagste team in NL zou spelen, zou je winnen?
Zijn kleine jongens-sterren. Delen door +/- 2.5 voor echte sterren.
pi_48688108
quote:
Op dinsdag 24 april 2007 23:03 schreef Verbal_Kint het volgende:

[..]

WB

ik weet niet wat voor div je speelt?

normaalgesproken met 5-3-2 zou ik met 2 hele sterke inner mids spelen en een winger op offensive. en met je middenvelders kun je, afhankelijk van hun passen/verdedigen en de tegenstander, aanvallend of verdedigend zetten.
verder ook 2 sterke aanvallers, die iig door de verdediging van je tegenstander komen. want je kunt nog zo'n sterke verdediging hebben en nog zo'n leuke counterratings, maar als je niet kunt scoren ben je nergens.

maar ik speel al een tijd geen 5-3-2 meer... misschien kunnen de tegenwoordige profs in 532 counter hier hun licht over laten schijnen (yankee/lennox)

Weet waar je aan begint met de counter. Maar een overwinning op een PM trainer is altijd mierzoet

Omdat je in divisie 6 speelt zal je wel 2 normale middenvelders op moeten stellen. Wereldklasse/Bovennatuurlijk ofzo. Goede winger (speel zelf met Wereldklasse wing en redelijk passen. Specialiteit is altijd mooi natuurlijk) en 2 kanjers van spitsen (Bovennatuurlijk?)

Je verdediging heb je met 5 man + keeper meestal wel goed onder controle. Natuurlijk je trainees met passen inkopen. Ga zelf altijd van redelijk passen uit en geef ze in tussenseizoen een week passen training. Soms heb je dan leuke stijgers.

Enige nadeel? Loonkosten vind ik behoorlijk hoog. Vooral omdat die 5 in je B-team op een gegeven moment ook salaris gaan vreten. Je kan er voor kiezen om daar mee te skilltraden ofzo, maar zelf schuif ik ze na 2 seizoenen liever door naar het A-team.

Counter
What else are you gonna do on a Saturday? Sit in your fuckin' armchair wankin' off to Pop Idols?
pi_48688139
Laatste waardering: 3,5 sterren
Laatste positie: Aanvaller

Lagge, die is elke wedstijd telkens eeen halve ster gestegen.
[14.gif]
  dinsdag 24 april 2007 @ 23:15:49 #233
102865 One_conundrum
zeg maar Conundrum
pi_48688232
quote:
Op dinsdag 24 april 2007 23:13 schreef Lennox het volgende:

[..]

Weet waar je aan begint met de counter. Maar een overwinning op een PM trainer is altijd mierzoet

Omdat je in divisie 6 speelt zal je wel 2 normale middenvelders op moeten stellen. Wereldklasse/Bovennatuurlijk ofzo. Goede winger (speel zelf met Wereldklasse wing en redelijk passen. Specialiteit is altijd mooi natuurlijk) en 2 kanjers van spitsen (Bovennatuurlijk?)

Je verdediging heb je met 5 man + keeper meestal wel goed onder controle. Natuurlijk je trainees met passen inkopen. Ga zelf altijd van redelijk passen uit en geef ze in tussenseizoen een week passen training. Soms heb je dan leuke stijgers.

Enige nadeel? Loonkosten vind ik behoorlijk hoog. Vooral omdat die 5 in je B-team op een gegeven moment ook salaris gaan vreten. Je kan er voor kiezen om daar mee te skilltraden ofzo, maar zelf schuif ik ze na 2 seizoenen liever door naar het A-team.

Counter
Waarom passen kopen en soms trainen?
pi_48688336
Je passingskills van je trainees bepaalt de counter-rating. Zelf haal ik nu wereldklasse counter. In principe vind ik het niet rendabel om het in het seizoen zelf passen te trainen. In het tussenseizoen kan je alle 10 de trainees training geven (5-5-0 opstelling, of 2-3-5 en korte pass, als je niet genoeg trainees met passen hebt). Heb zelf een stuk of 4 stijgers gehad naar goed in die 2 seizoenen dat ik het nu doe en dat geeft gelijk leukere winsten.

Vorm/Verdedigings-skill + Passing-skill van je trainees = counter.

http://hattrick.computergames.ro/ca/

handige link.
pi_48688349
quote:
Op dinsdag 24 april 2007 23:15 schreef One_conundrum het volgende:

[..]

Waarom passen kopen en soms trainen?
Passen en verdedigen dragen bij aan de counterrating. .
pi_48688638
Als je counter wil spelen is een sterke verdeding heel belangrijk, maar dit moet je natuurlijk trainen omdat de meesten geen geld hebben om direct een stel briljante jonkies mét passen te kopen. Een goeie keeper is wel prettig in de hogere divisies (VII/VI en hoger) om je verdedigingsratings een beetje te boosten.

Verdedigen trainen is 532. 541 werkt niet omdat je centrale aanval dan niet sterk genoeg kan zijn. Middenvelders zijn dus van ondergeschikt belang. Maar dat is mijn mening.

Een sterke vleugelaanval vind ik heel belangrijk. Ik speel vaak met een aanvallende wingback om die rating nog wat omhoog te krikken, maar als de tegenstander een sterke vleugelaanval heeft doe ik dat meestal weer niet.

Je spitsen zijn zoals genoemd van levensbelang. Je hoeft op ratings niet per sé door de verdedigingsratings van je tegenstander te komen, maar hoe hoger hoe beter natuurlijk.

Om af te sluiten, een spelhervatter is een hele leuke extra in je team. Counters willen nog wel eens uitlopen in een vrij trap en dan is het prettig als je iemand hebt om die af te maken. Natuurlijk krijg je ook via niet-counters vrij trappen. Ik denk dat mijn spelhervattier (reusachtig Sp) ongeveer 1 goal maakt per 1-2 wedstrijden. De moeite waar dus.

Succes
  dinsdag 24 april 2007 @ 23:26:32 #237
102865 One_conundrum
zeg maar Conundrum
pi_48688656
Waar is de lijst met welke user welk team had? IK wilde de opstelling van Lennox even belijken...
pi_48688697
Mijn team staat in mijn signature. Die van Yankee ook.

Dat van die spelhervatter was ik vergeten en daar maakt hij een belangrijk punt. Daarom zweer ik ook bij specialiteiten erbij. Helaas is mn Goddelijk SP hoer nog in de lappenmand, maar wat Yankee zegt klopt. Vaak vrije trappen / SE's.
  dinsdag 24 april 2007 @ 23:31:34 #239
102865 One_conundrum
zeg maar Conundrum
pi_48688813
quote:
Op dinsdag 24 april 2007 23:25 schreef Yankee_One het volgende:
Als je counter wil spelen is een sterke verdeding heel belangrijk, maar dit moet je natuurlijk trainen omdat de meesten geen geld hebben om direct een stel briljante jonkies mét passen te kopen. Een goeie keeper is wel prettig in de hogere divisies (VII/VI en hoger) om je verdedigingsratings een beetje te boosten.

Verdedigen trainen is 532. 541 werkt niet omdat je centrale aanval dan niet sterk genoeg kan zijn. Middenvelders zijn dus van ondergeschikt belang. Maar dat is mijn mening.

Een sterke vleugelaanval vind ik heel belangrijk. Ik speel vaak met een aanvallende wingback om die rating nog wat omhoog te krikken, maar als de tegenstander een sterke vleugelaanval heeft doe ik dat meestal weer niet.

Je spitsen zijn zoals genoemd van levensbelang. Je hoeft op ratings niet per sé door de verdedigingsratings van je tegenstander te komen, maar hoe hoger hoe beter natuurlijk.

Om af te sluiten, een spelhervatter is een hele leuke extra in je team. Counters willen nog wel eens uitlopen in een vrij trap en dan is het prettig als je iemand hebt om die af te maken. Natuurlijk krijg je ook via niet-counters vrij trappen. Ik denk dat mijn spelhervattier (reusachtig Sp) ongeveer 1 goal maakt per 1-2 wedstrijden. De moeite waar dus.

Succes
Jij hebt et ook gekanteld naar links, zie ik wel. Rechtsachter verdedigen en linksachter aanvallend.

En je beide inner mid's naar voren?
pi_48688908
Aanvallende IM's geven je centrale aanval weer net een beetje aanvalskracht. Wel proberen om onvoorspelbaar te blijven met je vleugelaanvalskant. Of inspelen op het altijd zwakke plek van een tegenstander op een bepaalde vleugel. Voor een aanvallende wingback heb je ook nog vleugelspel nodig (naast passen).
  dinsdag 24 april 2007 @ 23:34:57 #241
102865 One_conundrum
zeg maar Conundrum
pi_48688935
quote:
Op dinsdag 24 april 2007 23:27 schreef Lennox het volgende:
Mijn team staat in mijn signature. Die van Yankee ook.

Dat van die spelhervatter was ik vergeten en daar maakt hij een belangrijk punt. Daarom zweer ik ook bij specialiteiten erbij. Helaas is mn Goddelijk SP hoer nog in de lappenmand, maar wat Yankee zegt klopt. Vaak vrije trappen / SE's.
Kwam ik net achter ja

Jij maakt het helemaal gewikkeld achterin. Helpt dat nou?

En mn beste winger is formi, maar dan doen we even een winger kopen met een hoge SH rating erbij
  dinsdag 24 april 2007 @ 23:35:30 #242
129707 Daemon19
Hattrick verslaafde..
pi_48688950
Is het trouwens bij de jeugd net zo dat maar 1x spelen nut heeft?
En weet iemand de vermoedelijke duur van training..?
Hattrick: Red Daemons (506731)
"The first rule of business is to protect your investment."
pi_48688999
quote:
Op dinsdag 24 april 2007 23:34 schreef One_conundrum het volgende:

[..]

Kwam ik net achter ja

Jij maakt het helemaal gewikkeld achterin. Helpt dat nou?

En mn beste winger is formi, maar dan doen we even een winger kopen met een hoge SH rating erbij
Die laatste wedstrijd speelde ik tegen een wing-trainer. Dat zijn de grootste hufters om tegen te spelen

Andere wedstrijden ervoor zijn normaler van aard.
  dinsdag 24 april 2007 @ 23:38:41 #244
102865 One_conundrum
zeg maar Conundrum
pi_48689070
quote:
Vilim Velović (113748264)
20 jaar, goed in vorm, gezond
Een aangenaam persoon die kalm en oprecht is.
Hij heeft waardeloos ervaring en is een matig leider.

Nationaliteit: Hrvatska
Total Skill Index (TSI): 15 630
Loon: 6 336 ¤/week inclusief een 20% bonus
Eigenaar: K.F.C. Minnertsga
Waarschuwingen: 0
Fysiek: fit

Conditie: redelijk Keepen: rampzalig
Positiespel: waardeloos Passen: goed
Vleugelspel: zwak Verdedigen: zwak
Scoren: briljant Spelhervatting: zwak
RECLAME
  dinsdag 24 april 2007 @ 23:40:44 #245
102865 One_conundrum
zeg maar Conundrum
pi_48689144
Ik vat em nu wel aardig. Bedankt jongens. Ben weer in een warm bed beland

Ik post zondag of donderdag wel weer even wat
pi_48689155
quote:
Op dinsdag 24 april 2007 23:31 schreef One_conundrum het volgende:

[..]

Jij hebt et ook gekanteld naar links, zie ik wel. Rechtsachter verdedigen en linksachter aanvallend.

En je beide inner mid's naar voren?
ik heb mijn mids met matig en redelijk passen gekocht om de aanval een beetje te boosten, vandaar dat ze altijd op aanvallend staan
  woensdag 25 april 2007 @ 00:00:40 #247
102865 One_conundrum
zeg maar Conundrum
pi_48689763
Wat heb ik mezelf aangedaan, het is weer tijd voor lijstjes en moet nu de oude garde verkopen en nog wat verdedigers oppikken.

woensdag 25 april 2007 @ 00:07:49 #248
102865 One_conundrum
zeg maar Conundrum
pi_48689965
quote:
Tommy Bob Murphy (11165100)
36 jaar, zwak in vorm, gezond
Een gemeen persoon die evenwichtig en eerlijk is.
Hij heeft formidabel ervaring en is een slecht leider.

Specialiteit: Krachtig

Nationaliteit: USA
Total Skill Index (TSI): 70
Loon: 600 ¤/week inclusief een 20% bonus
Eigenaar: K.F.C. Minnertsga
Waarschuwingen: 0
Fysiek: fit

Conditie: formidabel Keepen: niet-bestaand
Positiespel: redelijk Passen: matig
Vleugelspel: slecht Verdedigen: slecht
Scoren: slecht Spelhervatting: waardeloos

Doelpunten in carrière: 43
Hattricks in carrière: 0
Competitiedoelpunten dit seizoen: 0
Bekerdoelpunten dit seizoen: 0
quote:
De speler heeft 1449 dagen bij jouw club gespeeld en jij zou 93% van zijn transferbedrag in handen krijgen.

07-05-2003 Sanfrecce K.F.C. Minnertsg 260 000 ¤ 1 280

Vaarwel oude vriend
pi_48693078
awwww
  woensdag 25 april 2007 @ 09:19:59 #250
79837 Lemming22
Rik Elfrink maakt ons kampioen
pi_48694974
Ik moet mijn avatar gewoon even onder die van de bovenstaande poster neerzetten
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties