Uiteraardquote:Op woensdag 25 april 2007 16:36 schreef rompompom het volgende:
[..]
Minder grote banners om de linies aan te duiden mag, als je dat gaat doen..
quote:Op woensdag 25 april 2007 16:36 schreef rompompom het volgende:
[..]
Minder grote banners om de linies aan te duiden mag, als je dat gaat doen..
Holloway Homo's vs. Relnichtenquote:Op woensdag 25 april 2007 16:32 schreef -J-D- het volgende:
Heb Hattrick Today gedownload.
Een HT-2d viewer die sinds vorige week beschikbaar eens.
Zo eens bekijken in de match tegen de Holloway Homo's
Je kon het al een tijdje online gebruiken volgens mij. Ik heb even gekeken, maar ik vond er niet zo veel aan. Ik fantaseer wel hoe mijn sterren de tegenstander overrompelen.quote:Op woensdag 25 april 2007 16:32 schreef -J-D- het volgende:
HebHattrick Todaygedownload.
Een HT-2d viewer die sinds vorige week beschikbaar eens.
Zo eens bekijken in de match tegen de Holloway Homo's
.
Neuh, die vlaggetjes vind ik eigenlijk wel geinigquote:Op woensdag 25 april 2007 16:57 schreef Lennox het volgende:
Wordt je niet lijp van die vlaggetjes erbij?
Misschien voor een goede keeper erbij sparen? Scheelt wel een hoop.
Upgraden naar een jongere wereldklasse met snel, onvoorspelbaar of koppen? oid?quote:Op woensdag 25 april 2007 16:58 schreef Yankee_One het volgende:
als je geld hebt je briljante spits verkopen
Ja, daar ben ik me van bewust...zal er op gaan lettenquote:Op woensdag 25 april 2007 16:59 schreef One_conundrum het volgende:
koop meer nederlanders, scheelt loon
koop een bejaarde nederlanders met veel xp en je hebt de perfecte spitsquote:Op woensdag 25 april 2007 17:00 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Upgraden naar een jongere wereldklasse met snel, onvoorspelbaar of koppen? oid?
[..]
Ja, daar ben ik me van bewust...zal er op gaan letten![]()
Ja.. Je mid behouden.. :/quote:Op woensdag 25 april 2007 16:55 schreef Flappekz het volgende:
[afbeelding]De 5de verdediger die is opstel is tegenwoordig een B-trainee. Mijn wereldklasse mid staat te koop omdat hij 15k salaris vreet (van de 67k totaal)
Iemand tips?
En als 'ie eruit getrapt wordt?quote:Op woensdag 25 april 2007 17:03 schreef Yankee_One het volgende:
[..]
koop een bejaarde nederlanders met veel xp en je hebt de perfecte spits
dan is dat net zo kut als een 22 jarige spits eruit getrapt wordt, alleen dan 2 weekjes langer. Ik zie het probleem niet.quote:
Hmmz...ik heb hem het hele seizoen nog niet gebruikt wegens vormcrisis (waardeloos vorm enzo), is net afgelopen week 2 niveaus in vorms gestegen. En zijn conditie is niet best...quote:
quote:Real Club de Culo - VVP (45 minute(s) played) 3 - 0
45 minutes: The teams went for the halftime break at 3 - 0. Real held the ball, with a clear 75 percent of possession.
hoe hoog speel je? ik heb nog wel wat interessante aanbiedingenquote:Op woensdag 25 april 2007 19:09 schreef twisteddlogic het volgende:
50e van de Fok!federatie
Zal van de week ook mijn team ff laten zien, kunne jullie me ff uitlachen
quote:Real Club de Culo
Player rating and team formation
Team Attitude: Normal
Tactic: Attack in the Middle
Tactic skill: outstanding
Midfield: supernatural (very low)
Right Defence: wretched (very high)
Central Defence: weak (very low)
Left Defence: poor (very high)
Right Attack: poor (low)
Central Attack: solid (very high)
Left Attack: weak (very low)
HatStats 243
Verdediging 33
Middenveld 159
Aanval 51
Jawel hoor. Kijk gewoon hoeveel pixels je nodig hebt voor één speler en vervolgens kun je bij de kenmerken (ctrl+e) een bruikbare grootte aangeven.quote:Op woensdag 25 april 2007 19:11 schreef Lennox het volgende:
Hoe krijg je die spelers uberhaupt onder elkaar? In paint lukt dat me niet
Speel in de VII, train PM en heb geen geld op het momentquote:Op woensdag 25 april 2007 19:11 schreef One_conundrum het volgende:
[..]
hoe hoog speel je? ik heb nog wel wat interessante aanbiedingen
Bij dit team (145125)
Wereldklasse positiespel met uitstekend ervaring oa.
wanhopig!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |