Nee maar IK vind sturen in scene zetten. Zelf was Jaap er niet op gekomen om foto's te maken. Dus laat je bewoners dingen doen die ze zelf niet kunnen verzinnen. Brian was er toch wel achter gekomen dat Amanda en Huub hadden gezoend.quote:Op vrijdag 20 april 2007 12:02 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dat bewijst toch juist dat het niet in scene is gezet. Anders was er vantevoren wel een script geweest en hadden ze niet hoeven bellen.
Ze sturen wel het een en ander. Absoluut. En ik denk dat dat ook wel moet om de boel een beetje aan de gang te houden. Maar alle reacties enz enz komen van de bewoners zelf. Daar ben ik van overtuigd ja. Maar voel je vrij om anders te denken. Ik snap alleen niet dat je nog kijkt als je denkt dat het allemaal nep is.
Als het je niet bevalt kun je ook gewoon stoppen met kijkenquote:Op vrijdag 20 april 2007 12:04 schreef scanman01 het volgende:
Dat zingen mogen ze ook wel skippen... dat dansen trouwens ook wel.... enz enz...
Jullie vinden dus gewoon 't zelfdequote:Op vrijdag 20 april 2007 12:11 schreef LoveProfusion het volgende:
[..]
Nee maar IK vind sturen in scene zetten. Zelf was Jaap er niet op gekomen om foto's te maken. Dus laat je bewoners dingen doen die ze zelf niet kunnen verzinnen. Brian was er toch wel achter gekomen dat Amanda en Huub hadden gezoend.
Als ik hem was zou ik het ook even overdrijvenquote:Op vrijdag 20 april 2007 12:16 schreef Meganog het volgende:
Hahahah de oren van Huub suizen nog steeds.
jaap heeft nog een beetje gestookt, door te zeggen tegen Brian dat er wel meer gebeurt is dan alleen maar zoenen.quote:Op vrijdag 20 april 2007 12:16 schreef Copycat het volgende:
Amanda en Natasia zijn golfen nadat ze het eerst weer volledig bij hebben gelegd met Brian, zeker?
Zijn er niet, dus....quote:Op vrijdag 20 april 2007 12:16 schreef r3gi3boy het volgende:
filmpjes fysiek geweld brian vanochtend / stemmingsronde gister plzzz:(
Fysiek geweld staat op de site van 10, maar de daadwerkelijke klap is niet te zien. Wel dat Brian de speld pas later ziet en zegt "kijk wat ie naar mij gooit"quote:
Dank!!quote:Op vrijdag 20 april 2007 12:31 schreef Flabberguest het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=kQVWFbayF7E
ruzie vanmorgen.
met dank aan VOL
Bij de buren VOL staat een heel filmtopic, altijd de moeite waard om eens te kijken.quote:Op vrijdag 20 april 2007 12:37 schreef Anderkeertje het volgende:
[..]
Dank!!filmpjes op tien werken hier niet
![]()
quote:Op vrijdag 20 april 2007 12:31 schreef Flabberguest het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=kQVWFbayF7E
ruzie vanmorgen.
met dank aan VOL
ff wijzigen bij de instellingen van je PMquote:Op vrijdag 20 april 2007 12:35 schreef Liess het volgende:
Waar is iedereen in de Villa?
Kan iemand mij uitleggen hoezo ik geen PM kan ontvangen en hoe ik dat kan veranderen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |