Had je daar wat aan Zpotter?quote:Op vrijdag 20 april 2007 11:49 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Combinatie tussen beiden
WYSIWYG vind ik altijd nog wel gemakkelijk voor als ik even snel iets in elkaar wil donderen
Ik heb het nu nodig om even wat stats in een htmlletje te mieteren, en geen zin heb om alles met de hand te typen![]()
Maar straks moet ik ook weer verder aan een website (php enzo ook), dus dan gebruik ik ook niet specifiek WYSIWYG
Textedit en iWeb ken ik niet
ik gebruik deze mac pas net...
Het gaat om het idee. Firefox is in 10 seconden geinstalleerd, maar Windows zuigt nog steeds.quote:Op vrijdag 20 april 2007 12:10 schreef magnifor het volgende:
[..]
Die plugin heb ik binnen 10 sec geinstalleerd.
Maar dat is logisch natuurlijk.quote:Op vrijdag 20 april 2007 12:12 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Het gaat om het idee. Firefox is in 10 seconden geinstalleerd, maar Windows zuigt nog steeds.
Nou, zoals ik al aangaf ben ik niet echt vetrouwd op dit gebied maar ik kan me wel aansluiten bij Geqxon in Apple Slowchat [ 119 ] . Gebruik TextMate zelf niet voor html e.d. maar wel voor andere code en het is echt de beste editor die ik ken.quote:
Okquote:Op vrijdag 20 april 2007 12:17 schreef Zpottr het volgende:
[..]
Nou, zoals ik al aangaf ben ik niet echt vetrouwd op dit gebied maar ik kan me wel aansluiten bij Geqxon in Apple Slowchat [ 119 ] . Gebruik TextMate zelf niet voor html e.d. maar wel voor andere code en het is echt de beste editor die ik ken.
Voor andere suggesties ben je aangewezen op de overige aanwezigen hier
Zie nog mijn laatste edit.quote:Op vrijdag 20 april 2007 12:19 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Ok
Het probleem is echter dat ik 0 euro heb atm, en wel een programma nodig
iig bedankt tot zo ver
Vreemd. Ik dacht dat je een nieuwe Mac had?quote:Op vrijdag 20 april 2007 12:24 schreef eer-ik het volgende:
[..]
iWeb kan ik hier niet vinden
Staat niet in m'n programmalijst...
Neequote:Op vrijdag 20 april 2007 12:25 schreef Zpottr het volgende:
[..]
Vreemd. Ik dacht dat je een nieuwe Mac had?
Taco HTML Editor is dacht ik gratis. En daarnaast, met TextMate heb je 30 dagen de tijd om je lichaam voor vier tientjes te verkopenquote:Op vrijdag 20 april 2007 12:19 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Ok
Het probleem is echter dat ik 0 euro heb atm, en wel een programma nodig
iig bedankt tot zo ver
ok, fair enoughquote:Op vrijdag 20 april 2007 13:33 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Taco HTML Editor is dacht ik gratis. En daarnaast, met TextMate heb je 30 dagen de tijd om je lichaam te verkopen voor 30 dollar
Nooit dusquote:Op vrijdag 20 april 2007 14:01 schreef Walter_Sobchak het volgende:
We gaan meeten, als we meer chicks in dit topic krijgen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |